Kesä ja naapurin muija

  • Viestiketjun aloittaja Glo
  • Ensimmäinen viesti
:) :) :(
Kesä jatkuu ja paneskelusuhde naapurin muijaan toimii :)
On nyt pari kertaa käyty peuhaamassa sen naiskaverin asunnolla ja pientä hinkkaamista on ollut myös kotioloissa...
Kun me ryhdyttiin noita intiimikuvia lähettelemään toisillemme töissä niin naapurin muija oli sitten ottanut kameran mukaansa toiseen tapaamiseemme sen bestiksen asunnolle. Kamera ja kuvaaminen toi aika mukavasti lisämakua muutenkin kiihkeään salaseksiin.... Videoklipeistä tuli aikalailla maukkaita :)
Ja jos naapurinmuija alkaakin haluamaan enemmän kuin salasuhdetta, niin hyvähän se on, että todisteet salasuhteesta on dokumentoitu. Tai voi käyttää kuvia vaikka kiristämiseen. Ei pitäis olla noin sinisilmäinen vai eikö haittaa, jos tulee avioero?
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Et taida jaksaa tätä hömppää tänne enää kirjoitella. Olisikin tosi juttu, mutta tällainen aika ontuvasti kirjoitettu keksitty satu ei taida ketään kiinnostaa.
Että boooring....
"Ei taida ketään kiinostaa" - ilmeisesti sinua on kiinostanut oikein paljon, nytkin avasit viestiketjun ja luet vastaustani... :)

Voi voi, oletko kateellinen vai muuten vain moraalisesti närkästynyt? Totta on, että kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle, lomalla oli toki enemmän aikaa. Nyt olen keskittynyt olennaisempiin asioihin. Täytyy tehdä päivitystä tänne...
"ontuvasti kirjoitettu" - joo, eihän tämä mikään kaunokirjallisuuden merkkiteos ole, enemmänkin ihan vaan perusdokumenttia, sori.
"keksitty satu" - ilmeisesti sinun mielestäsi parisuhteen ulkopuoliset suhteet ovat jonkinlainen mahdottomuus?

Mutta naapurin muijan kanssa suhde jatkuu .... onhan se aivan ihana narttu! (on tuo sana "narttu" muuten hänen itsensä käyttämä nimitys, ettei tarvitse kenenkään hermostua...
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Onhan tämä ollut iso muutos elämässäni. Aloittaessani ketjua olin seksuaalisesti turhautunut puutteessa elävä mies, joka kuolasi etäisesti naapurin muijan bikinivartaloa ja nyt tuo nainen on iso osa seksielämääni.
Kirjoittaminen alussa oli turhaumien purkamista, nyt sitä syytä ei enää ole. Siksi kai harventuneet kirjoitukseni...
 
Glo
Kiinnijäämistä ei ole vielä tapahtunut vaikka ei sekään vaihtoehto nyt nyt enää ehkä kauhealta tuntuisi. Olen aikalailla ihastunut tuohon naapurin muijaan muutenkin. Luultavasti tunne on molemminpuolinen. Nyt kuitenkin mennään vielä salapanojen merkeissä. Tehtiin tänään taas se automatka kauppakeskuksen parkkihalliin... Eikä paljon välitetty näkikö joku vai ei :)
 
Glo
Ilmeni jokin aika sitten, että naapurin muija oli jossain välissä paljastanut naiskaverilleen kenenkä kanssa hän paneskelee... eikä siinä mitään, ei se minua häirinnyt.
Sattui vaan aika kiihottava juttu viime viikolla. Naapurin muija oli menossa iltaa viettämään sen naiskaverinsa ja sen miesystävän kanssa. Soitti sitten minulle töihin ja kysyi lähtisinkö mukaan. No mikäs siinä, soitin kotiin ja kerroin jääväni töitten jälkeen kapungille työkavereitten kanssa kaljalle. Meillähän oli neljästään hauska ilta ja päädyttiin lopulta sen naistuttavan asunnolle. Ei me mitän ryhmähommaa tai parinvaihtoa harrastettu, mutta naitiin kuitenkin olohuoneessa samaan aikaan :) Aika herkullista katsoa vierestä...
En pitäisi mitenkään mahdottomana, että juttu vielä uusitaan ja kyllähän se parinvaihtokin voisi aika luonteva jatko hommalle olla...
 
Mieliin palauttajat
Taas meinaa tulla hulluksi!
Kun lämpimät ilmat alkoivat niin eiköhän naapurin muija pyöri pienissä bikineissään kaiken aikaa pihalla puutarhahommissa tai aurinkoa ottamassa. Arvatkaa miltä tuntuu katsoa kun nainen nyppii rikkaruohoja mehevä perse pystyssä, kumartuu poimimaan jotain nurmikolta tissit puolipaljaana tai makaa jalat levällään aurinkotuolissa?
Panettaa, mä haluan vierasta ja varattua heti!

Lukaiseppa tapaus,Nautiskelevan Rvan:Sain kahta miestä. Maaritin juttu Ikimuistettava molemmille osapuolille. Rouvakin kyykki läpinäkyvissä piksareissa lyhyessä hamosessa pihalla,ja kasvimaalla ym
lisäksi narulla kuivatteli pikkupyykkejään Ym Ei menny hukkaan"

Esa ja Heimo
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Lievästi tympii. Ajattelin tänään vietellä omaa muijaa, mutta vastauksena oli ; älä, ei nyt, onko pakko.... pitääkö taas...
Tympii, kun naapurin kiimainen muija on ihan naapurissa , mutta juuri tällä hetkellä ei ole tilaisuutta.
Lievä helpotus kuitenkin siitä kun juuri nyt haistelen sen muijan pikkuhousuja :)
 
Sinkutar
Glo, sinusta tulee mieleen eräs kolmekymppinen miestuttavani. :)

Onko ilmojen viilentyminen nyt aiheuttanut, että kesäkiima ei enää niin lämmitä? Vai oliko tuo tympiminen vain hetkellinen olotila?

Vaikka minun nimimerkkini on edelleen sama niin sivilisäätyni on loppukesästä vaihtunut, en ole enää sinkku. :)

Minua tympii kun mies ja minä ollaan molemmat oltu viikon flunssa ssa ja kuumeessa ja se on hieman hankaloittanut seksuaalista kanssakäymistä. Hmph. Josko viikonloppuna olisi jo voimia...
 
joposus
Mulla asuu naapurissa kanssa tosi kaunis brunette.Pari kertaa päivässä se ulkoiluttaa koiraansa
ja kävelee tästä meidän talon ohi tiukat shortsit jalassa ja tiukka t-paita päällä,pakko myöntää
että ei paljon seksikkäämpää näkyä ole.Kyllä pettäsin muijaani sen kanssa jos olis tilaisuus.Näin
se vaan menee tytöt,miehet on sikoja!!!
 
Glo
Glo, sinusta tulee mieleen eräs kolmekymppinen miestuttavani. :)

Onko ilmojen viilentyminen nyt aiheuttanut, että kesäkiima ei enää niin lämmitä? Vai oliko tuo tympiminen vain hetkellinen olotila?

Vaikka minun nimimerkkini on edelleen sama niin sivilisäätyni on loppukesästä vaihtunut, en ole enää sinkku. :)

Minua tympii kun mies ja minä ollaan molemmat oltu viikon flunssa ssa ja kuumeessa ja se on hieman hankaloittanut seksuaalista kanssakäymistä. Hmph. Josko viikonloppuna olisi jo voimia...
- Onneksi olkoon siviilisäädyn muutoksesta ja kaikkea hyvää :)
Se mikä täällä tympii on oman vakioparisuhteen valjuus..... ei suhde naapurin muijaan. Onhan se varmaan näin, että meillä molemmilla tämä hillitön seksi ja halu kompensoi suhdetta omiin haluttomiin puolisoihin. Helpottaa, kaikki tylsyys katoaa kun leikitään Meidän yhteisiä ja Omia juttujamme.
Eli kesäkiima ei ole kadonnut, se on vaihtunut syyskiimaan :)
Pikaista paranemista!
 
Viimeksi muokattu:
Kiimassa naapuriin
Mulla asuu naapurissa kanssa tosi kaunis brunette.Pari kertaa päivässä se ulkoiluttaa koiraansa
ja kävelee tästä meidän talon ohi tiukat shortsit jalassa ja tiukka t-paita päällä,pakko myöntää
että ei paljon seksikkäämpää näkyä ole.Kyllä pettäsin muijaani sen kanssa jos olis tilaisuus.Näin
se vaan menee tytöt,miehet on sikoja!!!
Kyllä se vaan näin menee, että hyvän näköinen naapurin rouva saa kiellettyjä katseita tietämättään. Myös hänen 19-v tyttäresä saa meidän ikkunan takaa kiellettyjä "katseita" ja vielä muutakin huomiota osakseen. Kun tytär nimenomaan ottaa aurinkoa pikku bikineissään, niin meidän aikamies ukko riisuuntuu ilkosilleen ja vetää minutkin ikkunan taakse seuraamaan naapurin namupaloja. En voi sille mitään, että kiihotun myös näistä ihanista naapureista.

Kun tapaamme ulkona, niin keskustelemme heidän kanssaan aivan normaalisti kaikista taloyhtiön ja naapureiden asioista. Kuitenkin heidän nuorekas olemus ja seksikäs pukeutuminen saa minutkin hyväksymään mieheni kielletyn käyttäytymisen.

En voi vastustaa sitä, kun mieheni kurkkii naapureita salaa ja samalla riisuu minut myös alasti. Hänen pystyssä seisova kyrpä saa minut myös kiimaan. Sitten meillä nussitaan aivan mielettömästi, samalla kun seurataan naapurin naisia bikineissään.

Jos tietäisin että heillä on samanlaiset ajatukset niin haluisin antaa mieheni naida sitä ihanaa tyttöä ja samalla minä olisin sen äidin kanssa 69:ssä. Välillä vaihtaisimme pareja.

Tämä tietysti on minun, tai meidän salainen haave, josta monet ovat erimieltä,mutta se ajatus kiihottaa minua ja myös meitä molempia. Meitä on moneksi??!!
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Mulla asuu naapurissa kanssa tosi kaunis brunette.Pari kertaa päivässä se ulkoiluttaa koiraansa
ja kävelee tästä meidän talon ohi tiukat shortsit jalassa ja tiukka t-paita päällä,pakko myöntää
että ei paljon seksikkäämpää näkyä ole.Kyllä pettäsin muijaani sen kanssa jos olis tilaisuus.Näin
se vaan menee tytöt,miehet on sikoja!!!
Miehet oo sikoja,jos sinä ootkin semmonen SIKA.
 
Viimeksi muokattu:
Selvänäkijä
Lukaiseppa tapaus,Nautiskelevan Rvan:Sain kahta miestä. Maaritin juttu Ikimuistettava molemmille osapuolille. Rouvakin kyykki läpinäkyvissä piksareissa lyhyessä hamosessa pihalla,ja kasvimaalla ym
lisäksi narulla kuivatteli pikkupyykkejään Ym Ei menny hukkaan"

Esa ja Heimo

Kun nainen(rouvakin)alkaa näytellä intiimejä paikkojaan,on kyllä selvä,mitä hän on vailla.Ehkä hän ei edes huomaa sitä itsekkään. Tässä Maaritin jutussa oli juuri näin.Kyllä nautiskelu on ollu täydellistä"hyvä näin" Luonto on järjestänyt asian. Mitenkähän aviosiipan luottamus säilyy?
 
Viimeksi muokattu:
nain keskiverron kanssa
Mulla asuu naapurissa kanssa tosi kaunis brunette.Pari kertaa päivässä se ulkoiluttaa koiraansa
ja kävelee tästä meidän talon ohi tiukat shortsit jalassa ja tiukka t-paita päällä,pakko myöntää
että ei paljon seksikkäämpää näkyä ole.Kyllä pettäsin muijaani sen kanssa jos olis tilaisuus.Näin
se vaan menee tytöt,miehet on sikoja!!!
kokkeile nin huomaat että seksin ihanuus ei oo ulkonäesät riippuvainen
 
Viimeksi muokattu:
Lomalainen
Ihan piti lukea kokonaan, kun löysin sattumalta. Itselläni on naapurissa reilut 30v. rouva, jonka kanssa on silmäpeliä.
Kun kuljeskelen pihalla, tulee itsekin takapihalle, roskakatokselle jne. On aika namu bikineissä, ja tulee niissäkin avoimesti juttusille. Silmistä ja kehonkielestä huomaa, että tykkää kun katselen vartalon kaaria. Aurinkotuolissakin veti söpösti jalkoja koukkuun että olis esteetön näkyvyys. Sattui siihen istumaan kun huomattiin toisemme ja alettiin jutella. On rouvalla turpea kumpare, joka näkyy maukkaasti bikineissä. Hymyili, kun huomasi katseeni. Vaimonikin on kuuma pakkaus, joten pahimmat paineet purkautuu, mutta on siinä naapurissa jotain silti. Viimeksi pannessamme ajattelin naapuria ja lensi aivan tavattomasti
 
tilaisuus
Tilaisuus teki "varkaan" näin kävi kun naapurin mies oli vuorotyössä ja oma vaimo matkatyössä, käytin naapurin vaimoa alttarilla, hän oli raskaana mulle ... eli oli kai liian kiihoittava tilanne kun ei keretty suojautua. Mistäkö tiedän että minulle no kun naapurin miehellä letkut poikki.
 
lomalainen
Taas naapurin rouva ottaa aurinkoa rantatuolissa. Jäin juttelemaan kun kävelin tontin rajalla pihatöitä tehdessä. Ruohonleikkuria ajaessa seisoi niin että kivisti. Taisi muija arvata kun laski hieman bininien yläosaa ja nosti jalkansa koukkuun kun näki että vilkuilin. Pikku hymykin irtosi. Piti käydä ruohonleikkuun jälkeen vetämässä käteen, kun tiedän että oma eukko ei anna nopeita pikapanoja,ainakan päivällä. Hirmu lastit irtosi. Kunkahan pääsisi naapurin jalkoväliin.
.
 
Naapuria ihaileva
Mitenköhän Glo:lla nykyään?

Minulla naapurissa ihastuttava 60v nainen. Mies jo eläkkeellä ja nainen todella hyvännäköinen. Bikineissään aina välillä pihalla.

Ei vain kyllä uskalla mitään vihjailla, ettei nolaa itseään...

M50v
 

Yhteistyössä