Kesä ja naapurin muija

  • Viestiketjun aloittaja Glo
  • Ensimmäinen viesti
Kuolaavapoika
Mun harmiseni on mulla muijana tosi mustis, Ja vitsa on mulle tuttu apu väline
eli olen parkunut kun se ja hänen äitinsä antavat mulle sitä mitä olen heidän
mielestä vaille. Meidän naapuriksi tuli pariskunta missä muijaa ei naida riittä-
västi minä luulisin. Ja voisin sille tarjota naapuri apua mutta kun on toi muija
paikalla ja liian harvoin poissa. Eli ei jätä minua yksin pitkäksi aikaa vaan on mulla
vahti aina paikalla mun harmikseni. Mutta ehkä tulee mullekin tilaisuus kun olen vain tarkkana.
 
vierailija
Oltiin vaimoni kanssa vuokrattu mökki maalta ja se oli kuten oli meille luvattukin.
Eli oltiin tosi tyytyväisiä siihen mökkiin. Ja me vaihdoimme kevyempiin kuteihin
itsemme ja tutustumaan lähi seutuumme. Lähi talossa oli poika noin 13-15v meidän mielestämme. Ja kun se meidät näki sillä koveni heti housuissa. Homo minä sanoin vaimolleni kun mut näki heti meni kovaksi sillä. Vaimoni läppäsi minua takapuoleen ja vain naurahti mulle.Eli sekin ymmärsi että se oli multa vain
huonoa huumoria. Poika lähti vakoilemaan meitä kun käveltiin sitä tietä pitkin. Ja
me vaimoni kanssa päätettiin nyt me kyllä tota poikaa kiusataan. Siintä tehdään
meille lelu kahdeksi viikoksi minkä me täällä olemme. Ja sanoista tekoon ja laitoin
vaimoni puuta vasten ja sitä kourimaan sekä se veti multa housuni alas että se poikakin näkee että on mullakin muna ylhäällä. Minä suutelemaan ja kerroin vai-
moni korvaan poika otti kalunsa ulos housuistaan ja rupes sitä nylkyttämään.
Minäkin tahdon nähdä se sanoi mulle. Pieni hetki kulta ja minä nussin itseni val-
miiksi vaimoni kanssa. POIKA heti tänne minä komensin sitä poikaa joka tuli pili
ulkona. Eli se oli ehkä unohtanut sen ulos tai sitten sen jätti tahallaan näkyville.
Minä otin pojalta sen housut pois koivista sekä itseltänikin ja vaimoltanikin.
On helpompi meillä kun näemme mikä on meillä jokaisella koipien välissä minä
sanoin pojalle ja se vain nyökkäili mulle. Minä otin vaimoltanikin myöskin topin
pois päältä ja itseltäni paidankin pois. Poikakin otti itseltään paidan pois. Eli me
oltiin jokainen alaste ja esiteltiin itsemme toisillemme. Ja pienen hetken päästä
me vaimoni kanssa runkattiin sitä poikaa ja se sai naida mun vaimoani palkaksi.
Me sovimme että on poika meillä apupoikana ja sen munat ovat meidän omai-
suuttamme aina kun se on meillä. Ja se poika oli tosi mukava lelu ei pihtari olle-
skaan vaan antoi meille kunnolla sen piliä. Ja me palkittiin se poika myöskin kunnolla. Eli päivä pojan munissa kiinni kumpikin ja seuraavana päivänä kun
pojalla toimi taas sen siitin oli pojalla naimista mun vaimoni kanssa. Ja se sopi
pojalle kunnolla. Kun meidän lomamme läheni loppua me maksoimme pojalle
hiukan ylimääräistä hyvästä työstä. Ja sovittiin että pidetään yhteyttä toisiimme. Ja me kaupunkiin sekä poika jäi sinne maalle.
 

Yhteistyössä