KESÄKUUN VAUVAT 2007 (2)

  • Viestiketjun aloittaja Salsa
  • Ensimmäinen viesti
Salsa
1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
14.6. Senora, 40v, ensimmäinen lapsi
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto
 
Salsa
Heippa vaan kaikille!
Päätin aloittaa uuden ketjun, kun tuo vanha oli jo NIIIIIIIN pitkä.
Toivottavasti kaikki kesäkuiset hoksaa tän uuden ketjun...

Mulla ei edelleenkään juuri mitään oireita. Väsyttää ehkä vähän tavanomaista enemmän ja mielialat vaihtelee nopealla tahdilla, mutta sen ne tekee kyllä joskus muutenkin =)

Voi kun ihanaa kuulla Senora! Onnea!

Nyt taas työt kutsuu, mutta toivon hyvää oloa meille kaikille! Jospa tuo päälle pukkaava talvi ja lumi vähän piristäis ja antais voimia kun välillä väsyttää niin pirusti.
 
Salsa
Minni , toinen lapsi
1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
14.6. Senora, 40v, ensimmäinen lapsi, OYS
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto
 
senora
Ei tuo lumi paljon naurata. Lauantaina puskin lumitöitä 3 tuntia... Omakotitaloasumisen ihanuuksia. ;) Mutta olo on vieläkin pöllämystynyt, ei kait se tämän kummempaa ole. Viikon päästä eka neuvola, ja sekin tässä vähä jänskättää. Kun ei ole ketään keltä kysyä, kun on aateltu pitää kaikki salassa niin kauan aikaa kuin mahdollista.
Mutta toisaalta on tuo lumi ihan kivaakin, nyt paistaa aurinko ja on ihanan valoisaa, kun säteet heijastuvat valkeasta maasta.
 
Minni
1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
3.6. Minni, 31v, toinen, PHKS
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
14.6. Senora, 40v, ensimmäinen lapsi
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto


Päivitin itseni oikeaan kohtaan. tai siis arvioituun kohtaan...
Minni
 
Katja
Tässä alkuperäinen viesti, minkä laitoin tuonne kesäkuun vauvat 2007 ekaan ketjuubn. Nyt kun vähän tutustuin plazaan enemmänkin, huomasin, että täällä on toinenkin lista:

Moi
Pistin googleen hakusanaksi vauva+kesäkuu+2007 ja onnistuin löytämään teidän ketjunne. On kiva löytää muitakin kesävauvaa odottavia. Olisi kiva tietää, olisiko jossain msn:llä tai vastaavalla omaa yhteisöä kesävauvaa -07 odottaville.
Meille odotetaan toista kesän lasta. Esikoispoika on syntynyt heinäkuussa-04, nyt siis 2 v4kk ikäinen reipas vesseli. Itse olen 31-vuotias ja aviomies 27. Asutaan läntisellä uudellamaalla. Laskettu aika on Oulun kiekon mukaan 22.6.2006 ja rv tänään siis huimat 6+3. Kovasti odotan ekaa neuvolaa ja jo varattua niskapoimu-ultraa. Tekisi mieleni mennä alkuraskauden ultraan, mutta on niin kallista lystiä=/. Raskausoireita ei ole tähän mennessä ollut lainkaan, niin kuin ei ollut tuosta esikoisestakaan. Joten on vaikeaa uskoa, että tuolla masussa kasvaa pieni elämä.

Ja toinen viesti oli:

1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
14.6. senora, 40 v, ensimmäinen lapsi, OYS
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
22.6 Katja 31v, toinen lapsi, Hyas
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto

Vielä piti lisätä itseni tuohon listaan ja muutenkin pistää lisätietoa, kun sain ensi-innostuksen laannuttua luettua koko viestiketjun läpi. Eli mä olen työssä, vakituinen työ 1.9.2006 alkaen, joten koeaika päättyy vasta 31.12.2006. Työpaikalla pitää viimeiseen asti olla hyshys, koska siellä ei katsota hyvällä odottavia, varsinkaan, jos on juuri saanut viran. Poika on perhepäivähoidossa, aloitti siellä 1v3kk sitten. Mä aloitin työt 1.6.05, koska oli vähän pakko. No joo, olin valmistunut amk:sta ja sen jälkeen jäinkin sitten kotiin tuon esikoisen kanssa. Ei oikein voinut kieltäytyä työstä, kun kotiin soitettiin. Päätös, mitä olen kyllä katunut. Nyt toivon, että kaikki menisi tässä raskaudessa hyvin ja pääsisin takaisin kotiin. Tämä raskaus tärppäsi 5. kierrosta, esikoisen vei huomattavasti pidempään (n.1,5 vuotta). Ja kivaa, että löytyi tälläinen lista!
 
Katja
Anteeksi tämä sekasotku. Tietenkin tuosta mun päivittämästä listasta puuttui nimiä, joten korjattu lista:

1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
3.6. Minni, 31v, toinen, PHKS
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
14.6. Senora, 40v, ensimmäinen lapsi
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
22.6 Katja 31v, toinen lapsi, Hyas
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto
 
senora
1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
3.6. Minni, 31v, toinen, PHKS
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
22.6 Katja 31v, toinen lapsi, Hyas
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto






otinpa nimeni pois listalta. Yöllä juili ja nyt vuotaa.. on tainnu kaveri tippua kyydistä. Täytyy vielä käydä terkkarilla. Palaillaan!
 
kata
Eikä Senora...=(
Toivotaan parasta että olis joku hematooma tms...
Pidän täällä peukkuja ja toivon parasta.

Mulla eilen illalla särki masua oikein kovaa,noin puoli tuntia oikein tuskaista oloa.Mikään asento ei auttanut.Meni ohi onneksi,mutta uus juttu tuli sen jälkeen,nimittäin paha olo katosi!!
Aikoihin ei ole illalla ollut niin hyvä olo,ei kuvottanut lainkaan.
Mä tästää keksin jo että nonni...istukka lakkas toimimasta.
Voi että kun sitä suree ja keksii kaikenlaista,mä en oikein osaa iloita vielä tästä odotuksesta,meen vähän vuoristorataa.
Sillä mies hinku jo vuoden toista yhteistä mutta mulla oli vielä tärpin aikaankin vähän on-off olo.Sama jatkunut nyt ja välillä iskee oikein paniikki-apua mitä ollaan tehty!!

Mä kun oon aika perfektionisti ja kaikki täytyy tehdä niin hyvin kuin vain pystyy ja pieni lapsi vaatii paljon.Tai no,esikko oli niin helppo että nukku ja nukku.Ekat puoli vuotta oli sitä suurinpiirtein.Valveilla oli tosi lyhyitä aikoja ja 6 tuntia ihan päikkäreitäkin veti.

Mut siis nyt kun on muitakin lapsia ja pieni tulossa,miten saan riittämään itestäni kaikille!!
Se juttu joka vetää paniikkiin ja se että jaksaisin hyvin itsekin.
Mies perustaa juur omaa firmaa ja sen lähtölaukaus on tässä vuoden vaihteessa,eli on yrityskin aika vauva vielä kesällä.Vaatii hoitoa ja työtä.

Vielä kun sattui että vaavi tulee kesäkuun alussa,jolloin kaikki muksut kotona.Bonuspojan äiti ei pitänyt poikaansa viime kesänä ollenkaan,muuta kuin ne jokatoinen viikonloppu reissut.Varmaan sama ens kesänä...

Noo,vali vali,tiiän että kaikesta selvii,mutta se että haluan selvitä hienosti ja niin että oon tenyt parhaan mahollisen.

Tä on huippua jos pahaolo ois jo kadonnut,söin jo aamulla heti taas kun nousin,en kokeillut tulsiko oksu.

kata tasan 9 rv
 
miima
mä alan kohta jo epäilemään kaikenlaista, kun ei sit vaan oikeen oo tota pahoinvointia, kun esikoisesta kärsin sitä munta viikko ja olin töistäkin poissa. jos poika herää monta keraa yöllä, niin sitten yöllä on ollut vähän heikko olo.

kai mun nyt pitäis tänään tsempata ja soittaa neuvolaan ja alkuraskauden ultra varata.

tuntuu vaan kaikki niin turhalta, kun siitä ei ole kuin vajaa puolivuotta, kun viimeksi kävin kaikki neuvola ja synnytykset läpi...

nyt pojalle aamupuuroa...
 
wilma83
tänään eka neuvola.ahistaa..varsinkin se puntarilla käynti.oon varmaan viikonlopun aikana lihonu monta kiloa ku on tullu syötyä ihan kamala määrä sipsiä(ei kyllä ollu sit huono olokaan).eilen ja tänään aamulla saanu sit taas yrjötä ja mikään ei maistu..väsyttää vaan.vielä kuukausi ainaki aikaa ekaan ultraan.olis se hirveää kun olis täysin siinä uskossa että masussa kasvaa vauvelin alku ja sit ultrassa siellä ei näkyskää mitää:( harmi ku tänää ei neuvolassa saa mitää varmuutta asiasta ku ei niitä sydänääniäkää vielä kuulu.aiemmista on kuulunu joskus 10-11 viikolla.kiva että tähän ketjuun non ilmoittautunu uusia odottajia mutta valitettavasti vanhojaki on tipahtanu pois:(
wilma83 rv 8+0
 
-Fiona-
Voi Senora, toivotaan kuitenkin parasta. Ei tällästä toivois kenellekkään :/

Mullakin oli eilen oikeastaan aika hyvä olo. En oo myöskään oksentanu pariin päivään. Syön kuitenkin edelleen kerralla todella vähän, mutta useasti.

Tänään sitten alkuraskauden ultra illalla ja kieltämättä jännittää tosissaan! Lisää jännitystä tuo keli, kun tänne Helsinkiin on luvattu lumimyräkkää. Meillä ei tietystikään oo autossa talvirenkaita. Mun pitää ottaa auto tänään alle, kun en kerkeis töistä muuten sinne lääkäriin..Ei muuta kuin hissukseen ajelemaan. Onneksi ei oo mikään hirveen pitkä matka, lähinnä sivuteitä n. 15 min.

Tervetuloa Katja mukaan!

Fiona 8+4
 
Aikku
Onpas meitä täällä paljon! Tervetuloa kaikki uudet! Senora, ikävä kuulla, mutta toivotaan parasta...
Pahoinvointia alkanu olemaan, eikä hirveästi tee mieli mitään syödä eikä oikein nälätäkään.
Täällä alkoi juuri pyryttämään, pääkaupunkiseudulle luvattukin parikymmentä senttiä lunta tänään! Taitaa se talvi tännekin vihdoin siis tulla! :)

Aikku rv6+6
 
Minni
1.6., Suvi79, 27 v, ensimmäinen NKL?
3.6. Kaisu, 28v, ensimmäinen, kätilöopisto?
4.6. Mirkku 35 v, toinen, kätilöopisto
5.6., Kata, 32 v, viides-KHKS tai LAS
6.6, Maaria, 29v, toinen lapsi, Oys
7.6. Anskuli74, 32v, ensimmäinen lapsi, Jorvi
8.6., Fiona 29v, ensimmäinen lapsi, KOS
8.6., Santtu 34v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
8.6.,Nuppu84 22v,ensimmäinen lapsi,PHKS
10.6. Eva82, 24v, ensimmäinen lapsi, TYKS
10.6 Muhku 41v, kolmas lapsi
11.6., Kukkis 25 v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6., Wilma83 23v,kolmas lapsi Seks
12.6. Sasa_sofia 31v, neljäs lapsi Seks
12.6. Vuokko 37v, ensimmäinen lapsi, K-S ks
12.6. Minni, 31v, toinen lapsi, PHKS
14.6. Johanna, 30 V, ensimmäinen lapsi, KOKS
15.6. Maria, 29 v, ensimmäinen lapsi, KOKS
20.6 Aikku 30v, ensimmäinen lapsi, ?
22.6 Katja 31v, toinen lapsi, Hyas
24.6 Yasmi 28v, ensimmäinen lapsi, Kätilöopisto
24.6. Salsa 32v, ensimmäinen lapsi, ?
26.6.miima 22v. toinen lapsi, SAS
24.6(?) pirjo 28v.toinen lapsi,PHkS
29.6.oo7_blond 26v,toinen lapsi,kätilöopisto


Noniin, alkuraskauden ultra takana ja vielä meni laskettuaika pidemmälle kun ajattelin, eli 12. päivään. hassua, neuvolassa laittoi 28.5. ja kuukautisten alkamisajan perusteella mennään viikolla 10+0 mutta ultrassa selvisi että ollaankin 8+0. Vähän on ollut siis ovis myöhässä.

Oli kyllä jännää nähdä pieni möykky siellä kohdussa. Pienet käsien ja jalkojen alut oli ja sydän sykki kovaa vauhtia. Lääkäri yritti töniä hereille mutta eipä se veijari herännyt.... Nyt vaan pitää toivoa ja odotella pari kolme kriittistä viikkoa että kaikki menisi hyvin. Sitten ruvetaankin odottelemaan liikkeitä. Tämä tuntuu ihan matelulta. Olisi niin ihanaa kertoa kavereille ja vanhemmille meidän pikkusalaisuudesta.

 
-Fiona-
Samoin kuin Minnikin, olin myös tänään siellä ultrassa! Siellähän se pikkuinen köllötteli ja pituutta n. 17 mm eli noin puolitoista cm. Ja sydän löi :)
Itselle tämä käynti oli helpotus kun keväällä sain tietää siitä tuulimunasta viikoilla 10 ja jotain! Kuvankin sain mukaan tosin hiukka epäselvä, mutta näin kuitenkin koneelta eri asennoissa. Oli rahan arvoista!

Fiona 8+4 mutta voi muuttua kun oli lääkärin mukaan pienempi ( 8+1)
 
Minni
Fiona: meidän "toukan" koko oli n. 16mm ja viikkoarvio siis 8+0!!!

Täällä on kamala lumimyräkkä. Olen lykkinyt lunta pihalla aivan sikana ja koko ajan vaan tuiskuaa lisää. Ja ihan älytön tuuli. Huomenna pitääkin viedä esikoinen ihmettelemään lunta, jos vaan toi tuuli vähän hellittää. Pitäisi käydä ostamassa vauvapulkkakin...

Mulla on muuten masu hullun turvonnut aina iltaisin. Näyttää ihan samalta kun ekaa odottaessa vkolla 20. ei kyllä kohta enää voi työkavereille ym. vaan väittää ettei mitään toista ole vielä tulossa. Olen siis hoitovapaalla, mutta teen töihin keikkaa välillä ja monet tiedustelevat jo "pikkukakkosesta". Hih!
 
Maria
Huomenta kaikille! Meillekin tuli viimein Kotkaan lunta. Tosin nyt sataa vettä. Mutta toivonmukaan huomenna saadaan taas lunta :). Ihan kivaa kun tulee valoisaa.
Huomenna on ensimmäinen neuvola. Vähän jännittää kun siellä kuitenkin tökitään neuloilla (neulakammoinen!). On ollut kauheaa ummetusta, rinnat on arat ja välillä mahaa koskee. Mutta muuten ihan jees fiilis! Töissä ei oikein huvittais kyllä mikään. Tekis vaan mieli mennä kotiin, vaikka kolaamaan. Mutta kaipa täällä on pakko istua vielä muutama kuukausi :D
 
senora
ainakin itse --- toistaiseksi.
Lääkäri oli ihana nuori nainen. Lohdutteli ettei tämä ehkä mitään, mutta odotellaan että vuoto lakkaa ja sitten Ouluun ultraan, jossa sitten ehkä selviää 'onko tämä sitä vaiko tätä vai ei mittää'. Eilinen päivä oli vaikea.

Mutta silti nälkä jatkuu, ei viluta. Kaurapuuro on aamulla hyvää, ja ikinä ennen en oo pystyny aamulla syömään. Kun kävelin autolta töihin, oli vähän semmoinen etova olo. Että voipi olla että mukana keikutaan. Mutta ennen ultraa ja mitään en listoille pyri. On tämä sellainen opetus... Onneksi on tällainen tautinen aika, että siihen pystyi vetoamaan kun häipyi työpaikalta. Iltapäivän sitten huilailin ja oli vähä outo olo. Päätin että kaikki on ok, ja ultrasta kuuluu mitä kuuluu. Aina käy näin, että kun kovasti suunnittelee ja on onnellinen, niin ... kyllä joku nykäsee maan pinnalle.
 
kata
Miksi vasta vuodon loputtua ultraan?Jos ois jo nyt katottu,jos siellä todellakin joku hematooma yms.
Onko vuoto kirkastaa vaiko tummaa?Entä kuinka runsasta?
Kauheeta moinen epätieto..Pidetään nyt peukkuja kovasti että kesävaavi teillekin tulee!!

-kata-
 
senora
Hyvä kysymys ... Eka kertaa näillä asioilla, ei oikein osaa mitää kysellä. En tiijä miksi vasta sitten. Vuoto aika kirkasta, kuin kuukautisten aikaan, tosin ehkä 'limaisempaa'. Näyttää siltä kuitenkin että vuoto vähenee.
Työnteosta ei tule mitään, kun keikkuu täällä linjoilla. Välillä helistimen puolella (helistin.fi) Siellä on tällainen samantyyppinen keskustelupalsta. Kerkesin sinnekkin jo rekisteröityä. Sieltä tuli eka viikkokirjekin jo mailiin...
 
Tehotyttö
Pakko huhuilla Kataa nyt tätä kautta, vaikka ei ollenkaan odotusasiaa :)
Kata, en saanut viestiä lähtemään tuonne mesen puolelle. Meillä ollaan siis kipeinä, minä ja pikkumies molemmat flunssassa. Täytyy taas siirtää treffejä. Päästään kohta niille jouluostoksille ;-)

Ja samalla pakko kommentoida tuota Senoran tilannetta. Hitsi, on kyllä todellista kärsimystä odotella kauan tuota tietoa. Itselläni vuoto alkoi sunnuntai-iltana ja maanantaiksi klo 17 oli sovittuna alkuraskauden ultra. Tuo maanantai oli tooooodella pitkä päivä. Toivottavasti sinulla siellä kyytiläinen vielä on matkassa mukana! Tiedän miltä tuntuu, juuri pari viikkoa sitten elelin samoja fiiliksiä. Pidetään peukkuja!!!!!
 
Minni
Joo, epätietoisuus on kaikkein pahinta -oli asia mikä tahansa. Kuvittelee ja miettii jos jotakin. Pieni (toivottavasti) lohdutus: eräällä kaverillani oli alkuraskaudessa vuotoa ja neuvolantäti oli sanonut että keskenmeno. No, kaveripa menikin lääkärille joka sanoi että odotellaan ihan rauhassa tilanteen kehittymistä. No, nyt se "keskenmeno" on 5v reipas poika. Että silleen... Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon. Joillainhan oikeesti tulee kuukautiset vaikka onkin raskaana!

Nyt kotihommiin kun tyttö koisaa pihalla....
 
senora
kiva kun myötäelätte. Mutta odotellaan tässä päivä kerrallaan. Meillä neuvolantäti pyysi soittamaan vastaanotolle ja varaamaan akuuttiajan lääkäriltä. Nyt on sitte pää vielä enemmän pyörällä kuin viikko sitten kun neuvolantäti soitti ja kertoi testien näytävän plussaa..
 

Yhteistyössä