Kesän 2008 vauvakuumeiset 3

  • Viestiketjun aloittaja Emppu*
  • Ensimmäinen viesti
Santura
Voi vitsi Ellesse, ei mun testeihin oo ikinä tullu haamun haamua ees seuraavana päivänä (nolona hän tunnustaa penkoneensa roskista...) voiskohan olla toivoa kuitenkin :D

Testatkaa ihmeessä reseptiä, se ON aivan ihanaa :) ainoo suklaatorttu jonka osaan tehdä kun siihen ei tartte sulattaa suklaata, ja jonka ainekset on kuitenki aika perussettii vaikka pyöräyttää joka päivä :p Ja maistuu kuitenki ihan suklaalle. Mä ruukaan tehdä sitä miehen kotiinpaluun kunniaks, ja syön kuitenki koko tortun melken ite, mieheltä sitä tulee varmaan jo korvistaki ulos ;)

Nyt tää lähtee salille rehkimään ja ennätyksiä tekemään :p Huomiseen! Toivottavasti Miidalla on jotain kerrottavaa..?
 
Pompukka
Pahoittelut negoille ja tädittäneille=)

Täällä ei uutta loma meni ja alkoi taas työt.Illatkkin on ollu jotenkin niin kiireistä ettei kerenny tänne.

Menkkoja odotellaan jollekkin ens viikolle.Ainakaan mittään oireita ei ole ollut kumpaakaan suuntaan.PÖH!

Vitamiini pilleritkin alotin justiinsa etttä jos oliskin jotenkin viriilimpi

Nyt täytyy lähteä laittaan lapset nukkumaan ja illan viettoon kun mies ja poika menossa.
 
Ellesse
Apua... Nyt täs miettii sitä plussan mahdollisuutta, ni mua alkaa pelottaa... :/ Joo, aika hassuu, kun kaikkihan me täällä halutaan raskautua. Mua nyt alko vaan vaivaa se vinkku eilen illalla, ku siin avoimes pullos ei ollu paljoo jälkel, ni mehän korkattiin toinen kyytipojaks. :/ Miten mä voin olla niin pöllö, etten menny kattoo sitä testii! :( Ei sen pitäs mitään vahinkoja ollu kuitenkaan tehny, et turha sitä kai on stressaa, mut oisin jättäny välistä, jos oisin sen haamun siinä illalla nähny. Kyllähän me odotetaan uutta vauvaa ihan älyttömästi, mut ei mul nyt tunnu olevan mikään ihan älytön kiire raskautuu... Mun puolest sen haamun ei nyt oo pakko muuttuu plussaks, ku mä oon kuitenki sellanen, että se vinkku jää vaivaamaan mua, vaikkei kai hirveesti pitäis... Kyl on tyhmä olo, kun unohdin kattoo sen testin tuloksen!

En muista kirjotinko edes tänne, mutta muutama (n.3) vk sitten olin bongaavinaan oviksen, mut en hirveesti sitä miettiny, kun on ollut vaikka mitä tuntemuksia nyt muutenkin... Jos mä nyt rupeen miettii, niin sehän ois hyvin voinu olla ovis ja tää ois sit sen tulos... Apua... No, nähtäväks jää...
 
Eemi
Ellesse: ei se vinkku vielä olis mitään aiheuttanut, että älä yhtään nyt panikoi siellä. Teet uuden testin kunhan kerkiät, no hätä. Toivon tosiaan, että se jollain täällä muuttuis plussaksi...

Pinniliini, kuis sun kävi? Mun kävi huonosti, ihan puhdas nega sieltä tuli ja tosiaan ihan samanlaista ennakkovalkkaria tulee kuin viimeksikin. :( Lisäksi eilen illalla oli sitä samaa selkäkipuakin, mitä viimeksi oli, tosin ei niin pahana. Nyt ei kyllä tunnu enää mitään. Mutta nyt siis kp 30/28-32, ja usko tähän raskautumiseen alkaa pikkuhiljaa mennä.

Mä en tiedä, jotenkin alan muuttua kerta kerralta vaan katkerammaksi... Kun ei tunnu onnistuvan tää raskautuminen meiltä ollenkaan. Nyt loppui clomitkin, joten tässä sitä sitten mennään eteenpäin ilman kovin konkreettista toivoa raskaudesta tulevaisuudessakaan. Jotenkin se on tietyllä tavalla helpompaakin, ei tarvii huolehtia nyt mistään lääkkeistä eikä pohtia, mikä oire johtuu mistäkin. Mutta toisaalta, en yhtään jaksais luomukierroista alkaa tikuttaa ovista ja etsiä, kun tiedän, ettei sitä sieltä löydy. :( Oon tässä jopa aatellut, et mistäköhän se lasketaan se vuoden yrittämisen raja, siitäkö kun ehkäisy on jätetty pois vai siitä, kun on ollut menkat ylipäänsä... Nimittäin ekassa tapauksessa vuosi tulee täyteen parin kuukauden päästä.

Pöh. No ei nyt vielä oo vuotoa mutta ei kyllä toivoakaan sen paremmin. Voi kun sais ees sen haamun siihen testiin joskus, tietäis että joku ees yrittää siellä. Mutta kun ei niin ei. Täytyy kyllä varmaan tänään mennä hakee sitä Maizenaa ja tehdä tuollainen torttu, ehkä helpottais hiukan! ;) Ja sori hirveesti tää oman navan kaivelu, mä en vaan nyt jotenkin pääse tästä olosta irti vielä.
 
Pinniliini
Huomenia!

Ellesse: älä turhaan panikoi viinistä, ihan alkuvaiheesa ees räkäkännin ei pitäis vaikuttaa sikiöön, näin mulle on joku viisas kertonu. Ymmärrän kyllä sun tuskan, koska oisin varmaan ite ihan samanlainen. Mut peukutetaan, et mitään ei oo käyny jos ja toivottavasti kun, oot raskaana.

Hyvähyvä Pompukka, vitamiinit tekee terää! Mäkin niitä napsin ja oikeesti ainakin jotenkin tuntuu paremmalta oma fiilis. Niin muuten, siitä tulikin mieleeni. Mulla on aika ihan ukkeli *lirkutilirkuti*. Tulin eilen kotiin aj hän sanoi, että nyt lähdet tapiolaan, siellä sua odottaa 1,5 h kokovartalohieronta. Siis täh???? Mä olin ihan puulla päähän lyöty... Mutta uskokaa, et teki hyvää :)

Nii ja sit viel semmosta et aamulla tikkuun pärähti selvä plussa. Tai siis aika haalea viiva, mut selvä viiva kumminkin... että näin. Jotenkin oon vielä ihmeissäni, kun tää on ollut niiiiiiiiin erilaista kun esikosta ja siksi ehkä oon huolissani enemmän kuin innoissani. Kiitos Ellesse muuten tiedosta ton hcg nousun suhteen, pitänee nyt vaan toivoa parasta. On mulla jotain oireitakin ollu, närästystä vähän mitä ei oo KOSKAAN ennen ollut ja väsymystä, se nyt on aika tavallista mulle muutenkin. Mut muuten olotilassa ei oikeastaan mitään ihmeellistä. Meinaan kyllä varmaan mennä terkkariin verikokeeseen,e t tulis joku selvyys, en jaksa noita kotitestejä enää.

Mutta infoilen teitä kyllä ja roikun täällä vielä tovin, jos sallitte. Jos tää nyt on oikeesti plussa, niin kiskon teitä täysiä mun mukaan!

t. P (rv 5+1, jota en vielä ihan kyllä osaa uskoa)
 
#Ansku84#
Ja sit toinen viesti. En vihtiny onnitteluiden perästä alkaa kaiveleen negatiivisia mielialoja. No eemiä koitan kovasti ymmärtää. En tiedä mistä se vuosi lasketaan. Oon aina ajatellut, että siitä kun ehkäisy jää pois. Itsekkin alan kerta kerralta muuttumaan hirviöksi, vaikka en sitä näytäkkään muille. En oo nyt itekeny. Ei vaan itketä. Ottaa vaan päähän enemmänki. Taidan lähteä perjantaina nollaamaan :) Tekee varmaan ihan hyvää meikäläiselle. Mieski oli samaa mieltä. Oon kuulemma "pikkasen" kiree. Mullakaan ei oo alkanu vuoto, mutta älkää oikeesti sanoko että vielä on mahiksia, kun tiedän jo ite että ei niitä oo. Oviksesta on jo se 15pv vai yliki, niin ei tää tästä enään muuksi muutu kuin ilkeäksi tädiksi. No mä painun nuoleen haavojani ja toivon totisesti että se prkl täti tulis tänään. En kaipaa samaa odotusta ku viime kierrossa. Tsemppiä kaikille muillekkin negoilijoille ja tädin kaappaamille. Kyllä tästä taas noustaan!
 
Eemi
Okei, ehit just tohon väliin. Eli me ollaan taas tässä hiton samassa tädin odotus junassa. V...tuttaako vähän. Mua kans ei oikeestaan itketä nyt, ottaa päähän vaan rajusti ja tuntuu hirveän epäreilulta. Tänään just lehdestä katsoin, että sen John McCainin varapressaehdokas on nainen, jolla 5 kk vauva, ja 17-v tytär myös raskaana... Et siinäpä vasta hedelmällinen suku. Enkä voi olla olematta katkera.

Juuh, ehkä pieni nollaus tekis hyvää täälläkin. Mä oon ihan hiton kiree. Nyt lopetan tän valituksen ja meen leipoo sitä torttua. ;)
 
Eemi
Ja vielä pohdin vähän lisää. Jos se vuosi oikeesti on siitä ehkäisyn lopettamisesta laskettavissa, niin hitto vieköön, tässä alkaa lapsettomuus olla lähellä. En taida uskaltaa miehelle sanoa yhtään mitään.
 
Pinniliini
Eemi: oltiin samoihin aikoihin kirjoittamassa, näin sun viestin vasta oman laitettuani. Isosti pahoittelut ja lämmin hali. En osaa oikein muuta sanoa. Olen vaan niiin pahoillani teidän puolesta :´(

Anskulle myös lohtuja ja iso hali.pahoillani olen ma. Toivottavasti Santuran suklaakakku auttais ees vähän.

t. P
 
Santura
Huomenta ellit!

Hirmu paljon onnea Pinniliini! Aivan mahtavaa :D ja tottakai hengaat meidän seurassa vielä, me halutaan tietää KAIKKI :p Tulihan se plussa sieltä, katsokaas tyäret, aina yks kerrallaan :) kyllä meitäki vielä lykästää!

Eemi ja Ansku, elämääkin suurempi rutistus teille! Jos mä voisin niin mä leipoisin teille torttua :) Ei osaa oikein mitään sanoa, toivottavasti saatte hännän pystyyn ja uutta yritystä päälle. Tai oikeestaan mä toivon että tuutte vahingossa raskaaksi :) ei tartte yritystä stressata. Eihän sitä Eemi tiedä vaikka luomuna alkaiski nyt onnistuun. Musta tuntuu että se mun ystävä joka kävi siellä munatorven/sarjan (vai mikä se oli) leikkauksessa, on nyt vihdoin raskaana. Heillä oli yritystä tosiaan kolme vuotta. Mutta mutta, hännät heilumaan nyt. Tehkää nyt kaikkea sellaista mitä raskaana ollessa ei voi tehdä ja nauttikaa siitäkin ajasta :D sitten voikin täysillä nauttia raskaudesta kun se joskus yllättää :)
 
#Ansku84#
Kiitos taas kaikille!

Joo mä murehdin nyt hetken ja odottelen niitä menkkoja. Toivon vaan että ne nyt tulis ja pian. Luulen, että taas kun menkoista selvitään ja käyn vähä bilettämässä niin alkaa jo naurattaa :D Tätähän tää on ja tähän kai pitää tottua. Vai voiko tähän tottua? No katseet kohti kesäkuun vauvaa..tai heinäkuun tai elokuun...hmph..Miks ton raskausan pitää olla noin samperin pitkä!?

Nyt tuntuu vaikeelta kun luokkakaveri oottaa vauvaa. Puhuu raskaudesta ja vauvoista tosi paljon. Oon tosi iloinen heidän puolesta jne, mutta tässä vaiheessa kiertoa kirpasee kuulla että kuinka paljon heidän vauva painaa ja paljonko se on pitkä, miten paljo häntä närästää ja miten vähän hän saa nukutuksi. ;(

No mä meen nyt oottaan sitä tätiä. Pidän sen sit meillä viikon verran ja lähetän lopuksi kuuhun.
 
miida
Ihanaa Pinniliini, onneksi olkoon!! :) Mä en nyt oikein osaa sanoo muuta kun että mulla on ihan sama tilanne kun sulla. Haalea viiva tuli testiin aamulla, ja en tiedä yhtään mitä ajatella!!!!!! Tai oikeesti en varmaan usko tuota vielä, pitää hommata uusi testi ja katella sitä viivaa uudestaan :)

Aikamoinen alku syyskuulle!!!!!
 
Eemi
Onnea Miida paljon!!! Lisään tuon jännäyslistan tuohon, päivitelkäähän tilanteenne ja lisätkää itselle varsinaiseen listaan plussanneisiin! En käy ketään omin lupineni mistään poistamaan ja lisäilemään...

Santura, kiitti tsempistä. Kyllä tää varmaan tästä taas... Mut matka tulee kyllä hyvään väliin, toivottavasti saan vähän nollattua. Ja päätinkin kyllä jo, etten mä mitään ovistikkuja nyt hanki, mennään sitten vaikka joka toinen päivä -meiningillä joskus kierron puolivälin paikkeilla ja katsellaan. Mä en enää jaksa vatvoa tätä, sais tulla vaikka vahingossa mieluummin se vauva kuin laskemalla. Ehkä tauko palstailustakin tekis ihan hyvää, vaikka on tästä toisaalta apuakin. En tiedä.

Ja kp 1 nyt sitten varmistui täksi päiväksi, ei kyllä mitään kipuja (vielä). Eli 30 päivää oli taas tämä kierto, luteaalivaiheen pituus kai liian lyhyt eli vissiin jotain 10 päivää.

Miida jännäyspv 28.-30.8.
Tinsula jännää 31.8
Ansku84 jännää 3.9.
Pompukka 10.9-12.9
 
Eemi
Ja Anskulle vielä. Mä en oo edelleenkään soittanut tälle mun raskaana olevalle ystävälle. Odottaa siis kolmatta jo, kaikki natsanneet eka yrittämällä. Mulla ei vaan oo hänelle mitään sanottavaa. Tuntuu pahalta.

Täällä on jotenkin niin eri, kun voi oikeasti iloita plussaajien puolesta. :) Tosielämä on toista.
 
Emppu*
Kesän 2008 vauvakuumeiset 3
LISTA
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, elo-syyskuu -08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08
Emppu* 25, mies 26, heinäkuu -08
Ellesse 26, toukokuu -08
Taisha 31, mies 31, pojat -97 ja -06, heinäkuu -08
Tulevaäippeli 21, mies 20, kesäkuu -08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08
Sars76, 31v, mies 35v, + elokuu -08

otetaan tuo koko lista esille!
 
Emppu*
Huomenta!

Pinniliini ja Miida!Minkä teitte!onnea kumpaisellekkin valtavasti...kyllä tuo teidän raskautuminen antaa toivoa,että ehkä itselläkin joskus on onni matkassa :) Tosi upee juttu,kateekshan tässä alkaa käymään ihan ;) Elkää vielä jättäkö tätä palstaa,vaan tulkaa kertomaan kuulumisia!Varmasti on mahtavat viilikset!

Eemi...mää kyllä voin kuvitella sun olon.Tiäkkö,musta tuntuu,että jos me joudutaan yrittämään ihan sairaan kauan,niin musta tulee ihan pirun katkera ja kiukkunen ja surullinen,ihan pelottaa!Ja sillon ku itellä alkaa vuoto,niin taitaa tuntua toisten raskaudet kaikista pahimmalta.Oliko sulla siis kuinka kauan menkat pois kun jätitte ehkäsyn?Ja lääkkeilläkös ne sit "käynnistettiin"?mut jos siis alkuun ei menkkoja ollut,niin eihän silloin kai voi ees tulla raskaaks,eli kai se aika lasketaan siitä millon menkat on alkanu,siis tämä yrittämisaika...paljon sulle rutistuksia!!!:)

Anskullakin sielä mieli matalana...on tää kurjaa.Jos yhtään helpottaa,niin sit kun taas menkat on ohi,niin mielikin kohenee.Vaikka p'****tähän tämä on.En ois oikeesti uskonu,et tää näin vaikeeta on.

Mua ahistaa ajatus,että yks kaveri johon on vähä viileet välit nykyään yrittävät kaiketi kohta lasta.ja satavarmaan onnistuvat heti.En tiä miks seki ketuttaa...ne on ollu vasta ihan vähän aikaa yhessä.Että ärsyttää.

Koko ajan jotenkin hokee itelle,et pitäs olla ressaamatta asiaa ja aatella muita juttuja,mutta mää haluan niiiiiin paljon lapsen,että en ois uskonutkaan tämmöstä tuntevani,ihan sattuu rintaan koko ajatus.Ja sit pelottaa,et mitä jos on liikaa paineita,niin ei sen takia onnistu.

mutta ihanaa,että saatiin ainakin 2 plussaa tässä kierrossa aikaseks! :)
 
Eemi
Kiitti Emppu. En mä ymmärrä miten mä nyt taas näin katkeroiduin. Tiesin tän enkä edes hirveästi odottanut tällä kertaa mitään, ja kuitenkin se sattuu. Ja mua ottaa ihan hirveästi nuppiin just ne kaverit joiden kanssa ei oo mitenkään läheinen, tiedän, että sieltä yks toisensa perään raskautuu ja me vaan junnataan paikallaan. Vaikkei tää oo mikään kilpailu. En tiedä. Mä menen nyt leipomaan sitä kakkua ja yritän lopettaa tän märehtimisen. Koko saamarin päivä menee ihan pilalle tästä.
 
Emppu*
Toivottavasti eemi kakku auttaa pahaan mieleen!Viimeks kun mulla alko menkat makasin KOKO päivän peiton alla sohvalla ja märehin.Seuraavana päivänä jo helpotti.Onneks oli vapaapäivä sillon.
Mut nyt pakko lähtee töihin,palaan asiaan huomen illalla :)
 
Pinniliini
Onnea miida, jeee! Viivan haaleus muakin vähän epäilyttää, mut just missasin äippäneuvolan soittoajan... pah. No, kaipa nää asiat tästä selviää, on vaan aika epätodellinen olo. Mutta tosiaan, aika upee alku syyskuulle!!!!

Eemille vielä iso rutistu, oikein kyynel vierähti...

t. P
 
PInniliini päivittää
LISTA
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, elo-syyskuu -08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08
Emppu* 25, mies 26, heinäkuu -08
Ellesse 26, toukokuu -08
Taisha 31, mies 31, pojat -97 ja -06, heinäkuu -08
Tulevaäippeli 21, mies 20, kesäkuu -08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08
Sars76, 31v, mies 35v, + elokuu -08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, + syyskuu -08
 
Ellesse
Oih! Onnea Pinniliini ja Miida!!!!!

Mä tein uuden testin ja puhdas nega sieltä tuli... Ties mitä mun hormonit sit oli reistaillu... No, mä taidan sit ehkä elätellä toiveita, että ehkä ne menkat vois sit koht alkaa. :)

Eemi, vaikee sanoo, että miten ton teidän yrityksen alotuksen ajankohdan laskis, kun sulhan ei ollu menkkoi sillon alus... :/ Jos mä oisin sinä, niin mä tosin laskisin sen varmaan silleen, että vuosi tulis täyteen kohta. En tiedä laskisko ne tolleen lääkäris, mut niin mä tekisin. Mä nimittäin haluaisin mahdollisimman nopeesti selvittää, että onko jotain erikoista syytä mikä saattaisi hankaloittaa raskautumista. Sitten jos jotain löytyy, niin asialle on jotain tehtävissä ja jos ei mitään löydy niin hyvä! Kyllä se tieto varmaan helpottas ainakin mua. Mä olin nimittäin niin malttamaton ekan kohdal, et jos ei ois parista kierrost tärpänny, niin oisin varmaan menny suoraan lääkärille ja valehdellu, et vuos on kyl jo yritetty... :/

Yksi ystäväni on jo yrittänyt vuoden päivät eikä ole saanut mitään tuloksia. Mä niin toivon, että hällä nyt natsais ennen mua. Parasta ois tietty jos natsais samaan aikaan! :) Mun ystävillä ei ole vielä oikein kellään lapsia, joten olen aika yksin tän asian kanssa.

Mua ei nyt yhtään innosta lähteä viihteelle, kun mua pelottaa, että mitä jos käy niin, että lähden ja parin pv:n päästä testaankin plussan. :/ Joo, ei sil juomisel tosiaan ole mitään vaikutust viel siinä vaihees (gyneltäkin tarkistettu), mutta oon kuitenkin sellainen stressaaja... Nojoo, tiedän et aion kuitenkin kulauttaa viel sidukkaa täs kohta, ellei sitä plussaa nyt heti tuu. ;D Itseasias, oon varmaan herkemmin ottanut nyt vinkkuu, kun tiedän että sitten kun/jos plussa pärähtää, ei tohon nesteeseen tule koskettua piiitkään aikaan.

Kohta vois varmaan laittaa uuden ketjun kai pystyyn vai mitä mieltä ootte?

Ainiin... Koska teil Pinniliini ja Miida on lasketut ajat?
 

Yhteistyössä