Kesän 2008 vauvakuumeiset 3

  • Viestiketjun aloittaja Emppu*
  • Ensimmäinen viesti
Taisha
Valtavasti onnea miidalle ja pinniliinille plussista! Itsellänikin tokassa raskaudessa vahva plussa tuli vasta rv6 loppupuolella eli pari viikkoa meni epätietoisuudessa.. Mutta terve lapsi syntyi, joten ei kannatta kovasti stressata haalean viivan tarkoittavan varmasti ongelmia..:)

Suuret pahoittelut tädin riesakseen saaneille, se on aina yhtä suuri pettymys..

Omaa napaa: lauantaista asti on vatsa ollut sekaisin ja eilen alkoi nenä vuotaa ja tänään olenkin ollut mukavasti flunssasta tukossa..:( Ja kaikki tämä tietysti parhaaseen ovulaatioaikaan..:p eli hiljaista taitaa olla tänkin kierron raskautumismahdollisuuksissa, yritys on jäänyt aika minimiin..:(

Mut nyt kutsuu sänky (nukkumistarkoituksessa..)), että jaksaa huomenna taas nousta töihin.

-Taisha
 
Eemi
Kiitti kaikille hirveästi, ettette kyllästy mun urputtamiseen, kyllä se taas joskus loppuu! Ellesse, noin mäkin ajattelisin asiaa mieluummin, haluaisin SYYN sille, miksi ei tärppää, ja ratkaisun siihen ongelmaan. En vain tiedä, löytyykö sitä.

Ehkä pidän jonkin verran myös taukoa tästä palstasta, siirryn keskittymään työelämään ja matkaan ja muihin asioihin... Luen kyllä vielä teidän juttuja USEIN, mutta ehkä kirjoittelen vähemmän.

Santura, se kakku on ihan himohyvää! Etenkin vaniljajätskin kanssa... nam! :)
 
#Ansku84#
Kp 1! Jee! Tästä se taas lähtee. Ihan hyvät fiilikset. On paljon muutakin ajateltavaa.. Koulu, rakentaminen, sisutaminen ja tulevan viikonlopun juhlimiset tietysti päällimmäisenä :D Kaikki toiveet taas seuraavaan kiekkaan.

Eemi, eih, elä taustaile. Mua pelottaa että tää ketju hiljenee, koska osa plussaa ja jos sit vielä osa jää taustalle seuraileen. Ymmärrän että haluat vähä irtaantua tästä. Sullakin on kaikkea kivaa nyt tulossa. Jospa tuo matka vähän piristäs ja sais ajatuksia pois tästä yrittämisestä.

Nyt pakko painua tekeen hommia.
 
Eemi
Älä, Ansku, pelkää - mä varmaan pyörrän tuon päätökseni vielä miljoonasti! En mä kokonaan aio mihinkään häipyä, oon vaan funtsinut, että mun kannattaisi keskittää vähemmän energiaa näihin vaivatouhuihin. Ehkä se olis järkevämpää kaikin tavoin, ja osaisin nauttia enempi niistä asioista, mitä mulla on. :) Onnea seuraavalle kiekalle!
 
Nilla87
Voi juma taas näen aurinkoa eli helkkaristi onnea pinniliini ja miida<3<3<3Isot halit ja liimat teille!!!!

Ja mullakin kiirettä nytten sen verran että käyn plussia tarkkailemassa ja puhaltelemassa ja pysyttelenh taustalla:)

PUUUH TUULIA MUILLEKKIN!

Terveisin kp18 ja onnelinen taas kerran..:)Ovulaatiokin oli ja meni enkä edes muistanut enkä huomannut oloissa mitään..Mutta varman päälle on harrastettu joka toinen pvä:D
 
Ellesse
Ei ei ei. Ethän sä Eemi saa meitä jättää. Nyt vaan sitten lomalle ja takaisin tänne täynnä enemmän puhtia kuin aiemmin!

Mähän elän yhä totaalisen epävarmoja aikoja menkkoja odotellessa... :6 Ketäs me seuraavaks jännätään? Nilla on ainakin jo yli kierron puolivälin! (Mä oon nyt liian laiska selatakseni tonne edelliselle sivulle ettii jännääjii... Anteeks...)

Anskul on ainakin kiva viikonloppu tiedossa kun pääsee tuulettuu! Pitäskö sit munki kuitenki... ;D Nooo... Jos joku soittaa ja pyytää niin ehkä, mutta enpä itse ala mitään juttuja järkkäilee. Kukaan ei tosin soita enää mulle, kun oon jo perheellinen ja ne luulee, etten sit varmaan lähe minnekään. Dorkat. :p

Pitääkin tästä taas mennä...
 
Emppu*
Anskulla sielä tosi hyvä asenne ja meininki!vaiks täti tulikin!

Eemi,en mää ainakaan täältä poistu mihkään,mutta ymmärrän että yrität saada muutakin ajateltavaa elämään kun nää vauvatouhut!Piti jo eilen kommentoida,mut unohdin,että ootko ikinä aatellu kokeilla vyöhyketerapiaa??Mun yks tuttu tekee sitä ja jos tässä kierrossa ei tärppää niin meen siltä kyllä ottaa hoitoja.Oon kuullu et kun ne käsittelee oikeita paikkoja,eli niillä voidaan vaikuttaa ihmisen eri kehon osiin,vois olla vaikutusta raskaaks tulemiseen.En kyllä tiiä uskonko koko hommaan,mutta tää mun tuttu on kyllä ihan järki-ihminen.Tiedän pari naista jotka on käyny tälläsissa hoidoissa,kun on ollut vaikeutta tulla raskaaks ja kummatkin on tullu raskaaks hoitejen jälkeen...
Täälä menossa hmm...kp oisko 9 ja ei oo viä kerenny tonne makkarin puolelle kertaakaan,kun työajat menee ihan ristiin.Nyt on niin väsy,ettei ees jaksas...

Aivan upee ilma,aurinko killittää ja mittarissa melki 20 lämmintä!
 

Yhteistyössä