Kesän 2008 vauvakuumeiset

  • Viestiketjun aloittaja #Ansku84#
  • Ensimmäinen viesti
Pompukka
Kyllä Sars76 olet oikeassa.Vuosi tuli taas mittariin lisää.Kiitos onnitteluista.

Mun pitäs huomenna siivota,mutta kun ei nappase ei!Sunnuntaina olisi taas juoksukisat.Sinne yritän kovasti suunnata.

Nyt juon olusen juhlan kunniaksi ja sitten nukkumaan ja töihin.YÄK!

 
#Ansku84#
Onnea pompukka! Siihen kahteenkymppiin asti niitä synttäreitä odotteli, mutta sittepä niistä ei enään oo niin väliä :) Hirvittää vaan..

Tää päivä on kyllä ollu niin huono, että tekis mieli jo nukkua. Töissä oli ihan ihme piikittelyä. Meidän osastolla on nyt kesällä paljon nuoria hoitajia. Toiselta osastolta tulee sitte kommenttia millon mistäki ja ihan turhasta. Hitto että kiehu tänäänki. Vie todella työmoivaation, jos talossa on kaksi vahva luonteista naista, jotka piikittelee tuon tuosta ja lyttää toisten ideoita ja työskentelytapoja. Turhauttavaa... No onneksi kohta pääsee pois..huokaus.. Yks sekopää alko vaahtoamaan kun hain lasta päiväkodista. Joo myönnän, että jätin auton huonosti, mutta yritin oikeasti pitää tod. kiirettä, että saan auton kyseiseltä paikalta pois. No puolijuoksua lapsen kans autoon ja eiköhän yks vanha käntty papparainen alkanu huutaan maksetusta parkkipaikasta ja mun tyhmyydestä jne.. Menin totaalisen lukkoon, mutta huusin onneksi takaisin vastauksia. Olis voinu seki idiootti vähän ajatella, kun mulla lapsi mukana! Ei oo kiva sen kuunnella ku joku raivoaa hoidon pihalla.. Autossa sitte iski semmonen tärinä ja melkein märy tuli. No kotona se sitten vähän tuliki. Otti vaan kaikki päähän.. Tunteet vähä herkässä. Voi johtua ihan pms oireistaki..mutta toiv. raskaudesta! Hehe..

Nyt on pää taas tyhjä joten unta palloon vaan.. Toiv. huomenna parempi päivä.
 
#Ansku84#
Eemille vielä onnittelut uudesta työstä. Kuulostaa hurjan pitkältä työmatka. Mulla jäis varmaan sellanen työ väliin. Oot ainaki reipas! En kyllä minäkään osaa sanoa talvipyöräilystä. Pyöräilen nykyään tosi harvoin...pitäs kyllä vähä tsempata..
 
Eemi
Pompukalle onnittelut synttäreistä! Oon Ansku ihan samaa mieltä: kahteenkymppiin asti synttärit oli ihan kiva juttu, nyt vaan toivoo, ettei kukaan muista (paitsi mies sais tietty muistaa, heh...). En ees aina muista kuinka vanha olen jos joku kysyy, alan laskee syntymävuodesta! Siinä on tietty se hankaluus, että täytyy muistaa, mitä vuotta eletään; sekin on mulle joskus aika vaikeaa. ;)

Ja työmatka on pitkä juu. Parina päivänä viikossa vain se tunnin bussimatka, mutta parina muuna sit ne pyöräilyt siihen lisäksi. Mutta kun ei lähempänä ole niin ei ole! Enkä halua muuttaa sinne perähikiälle edes viikoiksi työn takia, mieluummin sit istun siellä bussissa että pääsen illoiksi kotiin. :)

Naisvaltaisilla työpaikoilla on aina justiinsa tuollaista. Lytätään toista ja nostetaan siten muka itseä... Ihan kuin se niin toimisi. Ja puhutaan selän takana AINA. Mut se on kyllä ihan puhtaasti näitä naisten juttuja, ja paljon riippuu siitä, minkälaista käytöstä pomo sallii/kannustaa. Meillä onneks tällaista ei ole, vaikka kaikki työntekijät naisia - katsotaan sitten, miten uudessa työpaikassa!

Mä oon tässä kokenut samanlaisen ruokahalun kasvun kuin viime kierrossakin oviksen jälkeen, söisin vaikka pieniä kiviä kunhan niitä tulis tasaiseen tahtiin! Lisäksi luulen, että mua on alkanut elämäni ensimmäisen kerran närästää... Mä oon aina ihmetellyt, miltä se oikein tuntuu, mut nyt on pari kertaa tuntunut rintalastan alapuolella, vähän kuin pallean takana sellainen hirveä painontunne ja kipu... Eikä mee ohi ku pikkuhiljaa, ja helpommin sitten, jos pääsee liikkumaan. Tuskaista.

Mutta se omasta navasta ja takaisin töiden pariin!
 
Sars76 (kirjautumatta)
Mä oon sitä mieltä, et tunti ei oo edes paha matka ;-). Kun omistin auton, mulla toisinaan meni n.9km matkassa se 45min, kun istui hirveissä ruuhkissa. Ja hitto, miten stressaantunut olin: suoraan sanottuna vi****ti muut autoilijat ja aina joku oli väärällä kaistalla tai "turisti" ko ei osannu ajaa jne jne.
Sit päätin myydä bilikan ja siirtyä linja-autoiluun ja hitto, miten mukava oli vaan kuunnella ipodia ja torkkua ja tsekkailla halko perseessä olevia autoilijoita. Heh.
Sähän voit ajatella, et se tunti on sun omaa aikaa: ei tartte passata miestä, ei tartte (oikeestaan) tehdä yhtään mitään. Ja se on joskus luxusta. I think.

Mulla itsellä ei oo kokemusta naisvaltaisesta alasta/ työpaikasta, mutta perheessä on: äiti on sairaanhoitaja ja voin suoraan kyllä sanoa, että sen oma sisko "savusti" sen ulos duunista. Tai noh, pitkä tarina, mutta lyhykäisyydessään voin sanoa, että siskosten riita aloitti hirveen mustamaalaamisen ja juoruilen ja selän takana haukkumisen ja äiskä sai tarpeeksi ja irtisanoutui. Nyt sillä on kuulemma oikein hyvä henki duunissa ja työnteko maistuu taas mukavalta. Että toisinaan joo nainen on naiselle susi (vai miten se sanotaankaan) ja se on aika surullista.

Mulla ei tässä mitään ihmeellistä. Tänään siis mökille, joten palaan vasta sunnuntaina tsekkailemaan mitä tänne kuuluu.
Voikaahan siis hyvin ja nauttikaa viikonlopusta.

T: Sars, joka yrittää kaivaa lenkkareita jostain kaapin perukoilta.
 
Sars76 (kirjautumatta)
Tosta ikäjutusta vielä: mulla oli uskomattoman hauskat yhteissynttärit kaverin kanssa silloin kun täytettiin 30. Bileissä riekuttiin ja bailattiin, mut sen jälkeen iski kriisi...pariks viikoks.
Mut on ne kolmekymppäset ihan jees ;-)
 
Emppu*
Eemi: jännäyspäivä 3.8.
Sars76: jännäyspäivä 2.8.
Emppu: jännäyspäivä 30.7
Ansku84: jännäyspäivä 30.7
miida jännäyspäivä 23.-24.7.
pompukka jännäyspäivä 11-13.8

Tossa vielä tuo jännäyslista mukaan tälle sivulle,niin pysytään kärryillä mikä tilanne kullakin on!Enhän ketään tiputellut pois...?

Pompukalle synttärionnittelut! :)

Voi,noi työkuviot on vähän liiankin tutut mulle..meillä töissä juur jauhetaan kaiket päivät paskaa toisista.Vie kauheesti turhaa energiaa kuunnella semmosta!

Mulla on nyt tuota valkovuotoo tullu kyllä vähemmän...Eilen kyllä kun aivastelin tai muuta "äkkinäistä" rykäsin,niin vihlas oikeelta alamahasta kipeesti.Se saattas viitata raskauteen,mutta aika laiha lohtu se on,kun ei mitään muuta ole,ei edes rinnoissa mitään muutosta!! :( Olin ihan sata varma,et jos olisin raskaana,niin mulla rinnat olis ensimmäiset jotka reagois...en tiä sitten...

Emppu kp 23/28 (muutaman pv päästä jos testailis jo,ei jaksa oottaa ;)))
 
Eemi
Älä, älä, Emppu, turhan nopeeta testaa, et kuitenkaan nää sitä mitään vielä. Ja sit jos onkin vain kemiallinen ja menkat kuitenkin tulee, niin sitä suurempi pettymys. Malta mieles! :)

Mä en enää odota minkäänlaisia oireita, onneks clomit ei enää aiheuta mulle niitä raskausoireen tyyppisiä turvotuksia ja kauheita rintakipuiluja ym., nyt vaan hiukan nännit on kosketusarat kuten viime kierrossakin. Pikemminkin musta tuntuu, et jos mitään oireita ei tule, niin SITTEN voin olla raskaana... En tiedä. Kun mä kehittelen niitä niin innoissani omassa pikku päässäni, että kuvittelen kaikenlaista.

Kyllä nainen tosiaan on joskus naiselle susi. Mutta ei me olla. ;)

 
Eemi
Ai niin: osoitteessa http://www.etunimet.net/harvinaiset/harv.html on harvinaisia Suomessa lapselle annettuja nimiä - vitsi, Ainu on joskus annettu pojalle nimeksi (on siis ihana virolainen naisennimi) ja Orkkuli tytölle! Selatkaapa huviksenne... Eksyin tuonnekin surffaamaan. :)
 
Eemi
Toivottelen hyvää viikonloppua kaikille, jotka sen kuluessa linjoille pääsevät! Me lähdetään huomenna kavereille kyläilemään ja kummitytön sekä sen veljen synttäreitä viettämään, joten palaan astialle maanantaina.

Jotenkin mut taas on vallannut pelko siitä, ettei meille tule lasta lainkaan. Oliskohan se jotenkin liitoksissa tuohon työpaikan saamiseen... Kun aattelee, että nyt sitten tehdään tositosi paljon töitä vaan eikä todellakaan vietetä mitään leppoisaa odotusaikaa/äitiyslomia lähiaikoina - jotenkin henkisesti on tullut sellainen suru ja pelko, että jos jäädään kokonaan tässä jaossa ilman. :( Mutta tosiaan, implementoidaas taas tätä SITTEN VUODEN PÄÄSTÄ -ajattelua tähänkin. Eli kauan voi kestää mutta eiköhän se sieltä joskus tule! Siihen täytyy vain luottaa ja uskoa.

Sen vaan tietää, että huomenna taas saa kestää kaikki kyselyt siitä, että joko yritys on tuottanut tulosta - nämä ystävät siis tietävät, että yritystä on ollut viime vuoden puolelta asti. Täytyy varmaan sanoa, etten halua puhua siitä lainkaan, että puhutaan sitten, jos ja kun jotain puhuttavaa on.

Mutta: aurinkoista ja kerrankin LÄMMINTÄ viikonloppua ja toiveikasta jännäilyä niille, joilla sen aika on! :)
 
pompukka
Kiitos kaikille.Kyllähän tuo ikä kriisi on!Hirveeltä tuntuu.Ryppyvoidetta kuluu,paikat alkaa rupsahtaa,kilot lisääntyy jne...

Nyt kuulkaa tällä rouvalla on lomaa!!!!!!!!!!

Kannaattaa tosiaan malttaa mielensä.Mulle kävi näin kun odotin toista lastani.Menkat oli viikon myöhässä ja terveyskeskuksen testi näytti negaa.Menkkoja ei kuulunut eikä näkyny.Odotin vielä viikon ja sitte kävin uudellee ja plussa.Siis mulla kesti kaksi viikkoa ennen kuin näytti plussan.=)

Eemi onnea uudesta työstä.Minä olen naisvaltaisella alalla(työpaikassa kaikki naisia)ja on kuulkaa niin vaikeeta aina.Loukkaannutaan jos ei tehdä niinkuin itse haluaa.Mustamaalausta,vähättelyä,esimiehelle rollimista(ei uskalleta ottaa puheeksi ongelmaa omalla nimellä eikä nimikkeellä(vihjailua)yksi tekee aina väärin kaiken(muut tekee samoin)ja jne....Lista loputon.Ei siis mukavaa ku koko ajan saat pelätä mitä teet.siksi aina lomat on niin mukavia ja TARPEELLISIA.

Täällä on päästy kunnolla pupuilun makuun saas nähdä tuleeko tulosta!

Nyt tää likka toivottaa hyvää viikonloppua ja lähtee kotitöiden pariin...
 
#Ansku84#
Missä kaikki on? Huhuuuuu...

Me on ulkoiltu tää päivä. Ihana ilma kerranki! Toiv. huomenna jatkuu sama helle :)

Mua hermostuttaa. Ei mitään oireita. Emppu, onko sulla? Tai sitte mulla onki ehkä jotain..tai sitte kuvittelen jne. MUTTA, jos tässä nyt sais jotain heittää niin ehkäpä mua väsyttää aika paljon, mutta mulla voi viime viikko painaa ja muutenkin tää helle on väsyttävempää. Eilen mua paleli ja samoin tänä aamuna, mutta sehän voi johtua ihan flunssapöpöstä joka yrittää puskea läpi. Nenä oli aamulla tukossa, mutta sehän voi johtua edellä mainitusta. Vatsaa turvottaa vähän, mutta sehän voi johtua tulevista menkoista. MUTTA MUTTA MUTTA... Tää taas ahistaa..Jospa tää tästä selkiytys. Viim. keskiviikkona :)

Nyt pitsan kimppuun ja selviytyjiä odottelemaan..
 
Emppu*
Ei mulla ansku mitään satavarman selkeitä oireita ole ja nyt oikee kyttää roppaansa et miltä tuntuu missäkin ;)
Väsyttää,mutta mua väsyttää oikeesti aina.Mulla on sellanen työ,että oon aivan tööt aina.Mahassa välillä outoja tuntemuksia ja tänään oli vähä sellanen olo,et alkaako menkat.Meni kyl muutamas tunnissa ohi.Nenä on ollu nyt nelisen pv tukossa,mutta ei se kyllä mun mielestä oo mikään raskausoire.Ja sitä valkovuotoo on tullu tasaseen tahtiin,eli ei oo ollu minkään sortin kuivaa kautta.Rinnoissa ei tunnu yhtään miltään,ei arat eikä mitään.Maha on turvoksissa,mutta mulla on aina.Eli eipä mitään varmaa merkkiä...jännätään nyt tässä vielä muutama pv!
Onks sulla ansku toi kierto säännöllisesti 28?Mulla kutakuinki,luomusti nyt ollut kerran 27 ja 2 kertaa 28.

Ihana kesäpäivä ollut tänään!
 
Ninu
Parisen kuukautta olen tätä palstaa lueskellut, mutta tänään vasta rohkenin (tädin ilmaantuessa...) kirjoitella tänne. Ajattelin tiedustella teiltä muilta, kuinka jaksatte eteenpäin vauvahaaveissanne? Täällä olemme toukokuusta yrittäneet paljon toivottua vauvaa, ja aina täti tuntuu yhtä ikävältä. Vaikka yritys onkin näin alussa, silti pistää miettimään, sillä onhan tämä melkoista jännitystä jatkuvasti, eikö vaan! Ja tuntuu siltä, että yhä usemmassa perheessä vauvan saaminen ei olekaan niin helppoa, kuin sen voisi kuvitella(?) olevan. Lapsettomia pariskuntia näkyy yhä enemmän. Kenties hieman rohkaisua kaivanneena tänne kirjoittelen, mutta myös tutustuakseni teihin kaikkiin! Miehillehän näistä on aina ajoittain vaikea puhua... ;)
 
Emppu*
Ninu,tervetuloa vain mukaan turisemaan!
Itsellä yritys vasta aivan alussa,toinen yrityskierto menossa,viime kierrossa en kyllä edes elätellyt juuri toivoa,koska ajoitus oli ihan pielessä.Mutta nyt on tässä kierrossa tahkottu ja tulosta odotellessa ;)
Olen kyllä nyt miettinyt myös tuota lapsettomuutta ja vasta nyt ihan oikeasti sisäistänyt sen että lapsi on todellinen lahja ja kaikille niitä ei suoda,ikävä kyllä.Juu ja yhtä jännäilyähän tämä on koko ajan :)
 
#Ansku84#
Emppu, joo on mun kierto ollu se 28 paitsi viime kuussa se 27.. Mun mielestä jotkut sanoo, että nenäntukkoisuus on raskausoire, kun limakalvot turpoaa tai jotain?? Tietääkö joku paremmin? Voi olla että oon taas keksiny omiani :D Emppu, pidä mut ajantasalla testailuista ja muista oireista. Mullakaan ei oo rinnat kipeet. Ei sitte yhtään. Viimeksi ne kyllä oli semmoset turvonneet ja arat läpät että ei epäilystäkään ollut. ;)

Ninu, tervetuloa mukaan! Mulla myös menossa nyt toinen yrityskierto ja kaikki on menny aivan kuten Empulla. Viime kierrossa ei edes yritetty kunnolla, joten sitä ei voi oikeen edes laskea ja tätin tulo ei ollut iso pettymys. Nyt on meilläkin yritetty tosissaan ja ens viikolla sitte näkee tuottiko tulosta. Mulla on yks lapsi ja muistan kun silloin yritettiin, niin pettymys oli aika kova. Kyllä siinä kp1 tuli aina pikku itkut tirautettua. Se on kuitenkin kova paikka, kun koko kuukauden lataa toivon siihen yhteen päivään ja sitten kaikki hajoaa. Sieltä kyllä aina noustiin ja laitettiin uutta yritystä kehiin :)

Taas näyttäs ihana päivä tulevan. Taidetaan lähteä lapsen kanssa taas pyöräilemään. Mukavaa sunnuntaita!
 
Emppu*
Juu pidetään toisemme ajantasalla miten tämä tilanne tästä kehittyy.Mulla ei oo tosiaan rinnoissa minkään sortin tuntemuksia (vaikka niitä kuinka vellois tai muuta) :DD Joten siksi en enää oikein plussaan usko.
Mutta nyt nauttimaan kesäpäivästä! :)
 
miida
Eemi: jännäyspäivä 3.8.
Sars76: jännäyspäivä 2.8.
Emppu: jännäyspäivä 30.7
Ansku84: jännäyspäivä 30.7
pompukka jännäyspäivä 11-13.8

Moi! Otin itteni tosta listasta pois, kun en tiiä tosiaan millon jännään. Ei vieläkään menkkoja ja ei myöskään plussaa testistä!! En mä jotenkin odottanut että mun menkat vois olla epäsäännölliset (tai jäädä tulematta??) pillereiden jälkeen! Tuntuu niin tyhmältä kun ei tiiä ollenkaan millon täti tulee vai tuleeko, huokaus...
Tein tosiaan testin ja yks viivahan siihen vaan pamahti. Teen varmaan vielä alkuviikosta uudestaan ja aamulla, koska tuo oli illalla tehty (tosin työvuoron jälkeen, eli en ollu pitkään aikaan käyny vessassa!)

Oireista vielä.. Mullahan on sitä valkovuotoa edelleen ja välillä aika paljonkin. Pari päivää sitten oli ns. menkkaoireita, ja tuntui että nytkö ne alkaa, mut ei vaan alkanu. Mietin vaan, että voikohan tuo "kosteus" johtua siitä, että kun pillerieden aikaan on ollu tosi kuivat paikat, ihan liiankin kuivat, niin kun pillerit jää pois, kuivuus alkaa häviämään. Mulla on aiemmin ollu tosi kuivat limakalvot, ja se on ollu ihan haitaksikin seksiä ajatellen. Nyt on ollut selkeesti kosteampaa, ihan alusta asti.

Tosiaan, nätti päivä tulossa! Täytyy lähtee ulos ennenkun taas illaksi töihin. Hyviä pupuiluja ja tsemppiä kaikille!!

-Miida kp 36???-
 
Pompukka
Huomenta vaan kaikille!

Tervetuloa Ninu mukaan tsemppaamaan!=)

Ihanat ilmat on kyllä ollu nyt todella pari päivää.Onneksi!Nyt täytyy tehdä rästiin jääneitä kotihommia ja niitä on paljon!

Ninu mulla on jo neljä lasta ja meillä ollaan sillä asenteella tulee jos on tullakseen.Tietysti yritetään(paitsi viime kierrossa)koko ajan,mutta ei tehdä siitä niin hermo hommaa.Sillon kun yritettiin meitin kolmatta ja ei onnistunu niin se pettymys oli kova joka kk:si.Sitten päätettiin ettei enää yritettä ja eletään näin kuin nyt niin plussa tuli.Raskausaika oli todella vaikea.(1,6v yritettiin ennen kuin onnistu)
Sitä jakso jotenkin tiettyyn pisteeseen asti ja sitten ei enää jaksanu.Tiedän kyllä tunteen.Monet itku tirautettiin meilläkin.

Sitten omaa napaa.Kierron puoliväli lähenee,jospa sitä sais miehen kellistettyä nyt parina päivänä sängyn pohjalle useammin.Nyt tyhmä kysymys limoista.Oliko näin että ennen ovulaatiota on juoksevampi valkovuoto(ihana kuvaus)?Mulla alkaa olla sellanen olo että valuu pitkin reisiä koko ajan.Enkä tiettävästi liritä kintuille!=))))Se kyllä varmaan kuuluu jo tähän ikään!=)))))

Minä tyttö päätin pistää elämän tapa remotin pystyy.Ruokavalio ja liikunta.Kuntosalille viikonalusta uudelleen ja rupean pitämään liikuntapäiväkirjaa.Sillä jos sais ajatuksia muualle.

Hyvää ja kaunista päivän jatkoa kaikille.
 
pompukka
Miida kerrothan kuitenkin kuulumisia?

Mulla oli just niinkuin miidalla ekaa kun rupesin odottamaan.
Kesäkuun alussa tuli viimeiset menkat.Tein heinäkuussa raskaustestin ja se oli nega.Menkkoja ei kuulunut eikä näkynyt.Tein testin vielä pari kertaa ja aina ne oli negoja.Elokuussa 13 päivä marssin terveyskeskukseen ku mekkoja ei kuulu.Pyysin lääkäriin aikaa.Vastaanottovirkailija(terveydenhoitaja)pyysi tekemään labrassa r-testin.Sanoin,että olen tehnyt jo ja kaikki negoja.No kuitenkin varmuuden vuoksi.Hän haki tuloksen sieltä ja näytti,että se on POSITIIVINEN.Mie olin pudota istualleen.Mulla oli vaan jotenkin kierto sekasin,koska sitten ultrassa oli vko:lla 7+3 vasta.
Mulla muutenkin on aina raskaudet näkyny testissä hirmu myöhään.Parin viikoo on oltava menkkojen myöhässä ennen kuin kannattaa testata.

Tulipa sepustus.
 
#Ansku84#
Miida, pahoittelut negasta. Voisko se siitä kuitenkin vielä plussaksi muuttua? On kyllä tosi tympeetä tuommonen, että kierrot menee noin sekasi pilsujen jälkeen.. Oliko täällä jollain muulla sama homma? Luinko tästä keskustelusta, että jollakin olisi lääkkeillä lopulta ne menkat käynnistetty? Toivottavasti tulis jotain selkoa tilanteeseen. Ootko ajatellu, että kauanko odottelet kotosalla ja aiotko ottaa tk:seen yhteyttä?

Mulla heittelee lämmöt ihan miten sattuun. Hetkessä olo on "kuumeinen" ja lämpö onkin koholla. Yhtäkkiä se saattaa laskea normaaliksi ja taas parin tunnin päästä olo on sairas. Tosi omituista... Tää vaan ruokkii mun ajatuksia raskaudesta, koska ekalla kerralla olin myös lämpöinen (myös nuhaa)..voiko olla vaan sattumaa..hmm.. Mutta ens viikolla ollaan viisaampia!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. En varmaan aamulla ehi kirjotella ennen töihin lähtöä.
 
Sars76 (kirjautumatta)
Tervehdys: tää tyttö on takaisin linjoilla! Tosiaan tuli vietettyä viikonloppu Turun saaristossa ja voih, miten ihanaa ja rentouttavaa meillä oli. Ystäväpariskunnan kanssa grillailitiin, saunottiin, syötiin ja juotiin. Ja tietty parannettiin maailmaa. :)
Toivottavasti teillä kaikilla on ollut myös mahtava viikonloppu!

Pompukalle mun piti sanomani noista limoista: mä oon aina luullut, että mun kehossa ne limat merkkais oviksen tuloa...Ja tässä kierrossa aloitin tikuttelun limojen jälkeen. Oiskohan ollu kolmisen päivää ja testi näytti edelleen negaa ja sit neljäntenä ja viidentenä plussaa. Ja silloin mulla oli totaalisen kuivat eli Saharat meneillään. Ei tietoakaan limoista eikä mistään. Olin niiin yllättynyt tästä; meillä oikeastaan on joka kierrossa lopetettu pupuilut ko seinään limojen (heheheh, on se kyllä ihana sana) jälkeen ja oonkin nyt miettinyt, et onkohan se ollut syynä, ettei oo tärpännyt tähän mennessä (yritystä kuitenkin kohta vuosi takana). Mutta niin tai näin kaipa pointtini tässä on se, että naisen keho on mysteeri...
Mut nyt sitten vaan hommiin ja kellistän miekkoses harva se päivä ja vielä viikon limojenkin jälkeen. Heh.

Anskulle ja Empulle plussausonnea! Millaisia "oireita" sulla Ansku oli ekasta raskaudesta?

Hyvää sunnuntaita kaikille.

T: Sars, jonka täytyy mennä pesee pyykkiä!
 
Lilieen
Mie jännään 1.8. mut täytyy sanoa, että selvä juttuhan tää on... oireet on jo tosa, mienaan tissit onkun palkintolehmällä...

Keväällä sain keskenmenon viikolla 10, silloinkin oli heti natsannut, kun tilaus laitettiin sisään, ihan niinkun nytkin... ehkäistiin 3 kuukautta ihan varmuuten vuoksi ja heti, kun annettiin lupa, niin ... en olisi ihan heti uskonut, että näin helppoa tää olisi! =o) (Kaikella kunnioituksella heitä kohtaan, joilla on vaikeuksia lisääntyä).

Mutta varmistetaapas viikon kuluttua, kyllä se varma on aina varma!
 

Yhteistyössä