Kesän 2008 vauvakuumeiset

  • Viestiketjun aloittaja #Ansku84#
  • Ensimmäinen viesti
Emppu*
Huomenia!
Olin vajaat 2 pv pois linjoilta ja niiiin paljon tullu juttua,että kaikkee en kyl ihan sisäistänyt...
Ansku,älä viä luovuta...ei tietenkään tarvi "turhia" luuloja pitää yllä,mutta mahiksia vielä on!Mulla on niin karsee yö takana,että ei tullu nukuttua varmaan kun 3 tuntia.Mahaa alko särkee joskus puolenyön jälkeen ihan tosissaan ja oksettamaan siinä sivussa...mahaa särki lähinnä ylhäältä.Mies toi yön aikana aina välillä vettä,joka sit aina hetkeks autto.Maha ihan turvoksissa ja pitää sellasta pulinaa kun ois yrjötauti.Sain pidäteltyä sen verta,että ei tarvinu yrjötä.Söin eilen illalla 2-3 pv jääkaapissa olleita mansikoita eikä ne nyt enää ollu mitään ihan tuoreita,oiskohan niistä tullu sit joku vatsapöpö.Nyt on kp27/28 ja tein aamulla testinkin,joka näytti ihan puhdasta negaa.Joten kyllä nyt on tositositosi ihme että tässä kierrossa enää plussaa saatas.tissit on pinkeet,että luulisin että ylihuomenna täti kurvaa paikalle,voi kökkö!
Et semmottista tänne...
 
#
Tosiaan se olikin aconin 10 herkkätesti millä ekalla kertaa testasin. Nyt oli joku muu ja 25 oli se tarkkuus..eli kai tässä voi toivoa elätellä. En viitsi enään noita testejä käyttää kun pitäs olla niin paljon kai menkat myöhässä. Odottelen mieluummin tai sit käyn huomenna tai ylihuomenna apteekista hakeen jonku muun herkemmän, jos siis ei oo menkat alkaneet. No nyt mä meen tekeen jotain järkevää..pitäs koittaa malttaa lepäillä tää päivä, että toi lämpöily loppus..pääsis taas huomenna töihin..pääsis ja pääsis :D Emppu, harmi ku sullaki nega..En kyllä tiiä voiko mansikoista tuommosta tulla..miksei niistäki voi. Toivottavasti loppuu pian. Jospa sullaki olis vielä toivoa raskautumisesta. Mahanturvotus ja tissien pinkeys on hyviä juttuja :)
 
pompukka
Tinsulalle pahoittelut tädistä ja Anskulle negasta!

Tohon pottajuttuun kommentoin sen verran,että meillä kaksi on oppinut suht helposti ja kaksi taas vaikeiman kautta.Tyttö(kolmas)tuumas mulle 1,6v,että ei tarvii vaippaa enää ja heitti pois meni potalle ja sirautti pissit.Suu auki jäin katsomaan.Ei antanut yöksikään laittaa.Selkä kaarella huusi ei vaippaa,ei vaippaa...Eikä tehnyt sänkyyn.Siitä päivästä lähtien oli täysin kuiva!HÄn on muutenkin tosi jämpti ja helppo lapsi.

Täällä jännäillään sitten elokuun puolen kuun maita.

Nyt lähden ruuanlaittoon ja siivoomaan.Kädet jo syyhyää kummasti!

 
Eemi
Ansku (ja miksei Emppukin): jos testin tarkkuus vain tuo 25, niin eihän se millään näytä jos menkat ei vielä ees myöhässä! Muistan lukeneeni, että jos tarkkuus on se 10, niin silloin näyttäis USEIMMILLA viimeistään sinä päivänä, kun menkat pitäis alkaa. Mutta kaikillahan ei näy vielä silloinkaan, eli on siis niin yksilöllistä.

Eli Ansku: ei sieltä vielä ois plussaa tuolla testillä voinut tullakaan! Jos ei tätiä kuulu niin testaa sillä herkällä, sittenpä sen näkee! :) Peukut on tanassa kaikkien puolesta!
 

Yhteistyössä