Kesäiset säärikarvat?????!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hiphei!

Mitä te tykkäätte, jos naisilla on säärikarvat näkyvillä kesällä?
Entäs miesten säärikarvat?
Jos naisilla on säärikarvat sellaiset vaaleat haituvat jossakin valaistuksessa tummemmat, niin mitä mieltä?
Entäs ihan tosi mustat ja paksut säärikarvat naisilla näkyvissä?
Onko säärikarvat aina rumaa?

no mä en ainakaa kehtaa karvasilla jaloilla olla kesällä. Eikä se oo nätin näköstä. Mutta on se rumaa miehilläkin, mutta ei sitä osaa aatella niin ällönä :D ääh.

meil mies ajelee kainalot ja minusta hyvä nin kun aika ällöt pitkät tupsut muuten. kerran ajeltiin vitsinä sen sääret ja näytti tietty sit ihan kukonpojata kun reisissä oli sit pitkät karvat.. ja sit sen kaverit pyysi sen saunailtaan mihin se ei tietty voinu niillä kanankoivillaan mennä :)

Naisella mun mielestä säärikarvat rumat. Mitä tummemmat, sen kamalammat, mutta on ne vaaleatkin ihan tarpeeksi ikävät. Eihän se nyt mun elämääni suuresti hetkauta, jos jollain toisella on säärikarvat, mutta jos jossain juhlissa esim. on niin sitten jo vähän hetkauttaakin.
Miehelle taas kuuluu säärikarvat. Oma mies sheivasi omansa viime kesänä, koska ei kuulemma tykännyt siitä, kun tuuli osui karvoihin pyöräillessä (pyöräilee siis paljon, kymmeniä kilometrejä per päivä). Mä käskin heti kasvattaa takaisin, koska se näytti oudolta.

Yhteistyössä