Kesäiset siiderit lasten kanssa ollessa... Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on nyt tarkoitettu niille jotka sitä siideriä/viiniä/olutta nyt silloin tällöin ottaa....

Kuvitellaan tilanne: Olet ollut 60h töissä 7päivänä (hoitoalalla tämä on mahdollista!) , tulet sitten kotiin, viikonloppu kerranki pitkästä aikaa vapaana, hermot niin piukalla että posahdus kohta kuuluu, lapset huutaa ensimmäisenä kun ovesta astut sisään (tyyliin: äiti, tuo kiusaa mua koko ajan, äiti anna rahaa, äiti tee sitä, äiti tee tuota...jne), koti niin hyrskyn myrskyn kuin olla ja saattaa. Siis tämmöinen kauhuskenaario konsanaan

Mikä mahtavampi tunne kun saa mennä takapihalle, ottaa yhden siiderin ja polttaa tupakin ja sen jälkeen mennä takaisin sisälle ja aloittaa viikonlopun vietto lasten kanssa :) Minä voin sanoa että olen sen jälkeen paljon mukavampi ja siihen ei tarvi kuin se yksi siideri
:)

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku palstalainen tänään kirjoitti yhteen toiseen alkoholi-ketjuun, että lain mukaan lapsella pitää olla lähellä aikuinen joka puhaltaa nollan. Et en hirveesti itse uskaltais siideriä lasten lähellä juoda, tulee sossut perään jos jää kiinni.

Finlexiä kiitos?

Joo, muakin kiinnostais, minkä lain mukaan noin on...