Kesämuisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marilyn

Vieras
Olin maannut kuumalla hiekalla ja ihollani kimmelsi hikikarpaloita, auringon lämpö kiihotti minua samoin rannalla näkyvät hyvävartaloiset miehet.
Päätin selvittää hieman päätäni ja lähdin uimaan.
Vesi vilvoitti ihanasti vartaloani, päätin uida hieman syvemmälle.
Lähelläni ui ruskettunut vaalea hiuksinen mies, tunnistin hänet, hän asui samassa hotellissa kanssani.
Ihailin hänen treenattua vartaloaan, kullanväriset ihokarvat näyttivät hyvältä ruskettuneella iholla.
Katselin häntä kun hän sukelteli ja katosi välillä näkyvistä, hän piti silmäpeliä kanssani ja täytyy myöntää että se kuumensi minua vielä entisestään.
Käännyin selälleni kellumaan ja annoin aurigon paahtaa kasvojani.
Mies oli kadonnut näkyvistä ja olin hieman pettynyt.

Äkkiä tunsin miten joku veden alla tarttui lantiooni, hyväili minua, reisiäni, peppuani ja veti bikineitäni alemmas reisilleni, hänen kätensä etsivät vakoni, sormet hyväilivät määrätietoisesti, hankasivat klittaa saaden sen sykkimään.
Tunsin hänen kielensä klitallani, olin niin kiihottunut että annoin tämän tapahtua, mies painautui minuun,
hänen vartalonsa oli kova ja vaativa, lihakset
olivat liukkaat aurinkoöljystä.
Hänen noustessaan pintaan näin ilkikuriset kirkkaan siniset silmät, hän tarttui rintoihini ja hyväili niitä. Nännini olivat kovat kuin kirsikat.

Kiedoin sääreni hänen ympärilleen, tunsin kohouman hänen uimahousuissaan, hyväilin hänen kaluaan otin sen esiin ja tunsin miten jäykkä ja iso se oli. Kuuma, kova sykkivä kalu.

Ohjasin malttamattomana hänet sisääni, liikuimme hitaasti, nautinnollisesti ja vesi lisäsi nautintoamme, pyöreät rintani ja kovat nännit painuivat hänen rintaansa vasten, vartalomme liukuivat ylös, alas ja hän piteli minua vahvoin käsin.
Veden alla on ihana rakastella.
Nautinto oli valtava kun laukesimme ja tunsin että hän työntyi sisääni syvälle ja painuimme yhdessä veden alle.
Nousimme päskien ja nauraen pintaan ja uimme vielä hetken
Vietimme ihanan loman yhdessä.

Joka kesä auringon lämmittäessä kuumana ihollani mieleeni palaa tuo hiekkaranta.
Kukaan ei aavista miten kuumana eräs vaalea nainen käy...
Ehkä ensi kesänä koen taas seikkailun, ihan kotoisella hiekkarannalla, kuka tietää.
Ehkä luettuasi tarinan tunnistat minut, katsopa ympärillesi
jos näet minut vedessä, odotan sinua... ;)
Marilyn

Marilyn sain kyrpäni jäykäksi tuolla kirjoituksellasi.
Piti auttaa itseään ihan heti kun ei ollut muutakaan näköpiirissä.
Mur ... jos tietäisin missä rannalla käyt olisin odottamassa sinua vedessä kyrpä pystyssä ja ottaisin sinut takaapäin ensin.
oliko se muuten tosijuttu

Naitiin sillosen vaimon kanssa yleisellä uimarannalla. Alko vaan jotenkin tehdä mieli ja vedin pyyhkeen meidän päälle,
hän oli selin ja nain häntä takaa päin.
Pidin tisseistä kiinni ja nain oikein kunnolla.
Halutti vielä enemmän kun tiesi että tiirailjoita on taatusti ympärillä. Vieläkin seisoo kun ajattelen sitä.
Et sä ole ainut joka on tota harrastanut.

Kyllä on joskus täytynyt olla kaulaa myöden vedessä ja laukaista erektio pois päältä kun ei ole kehdannut nousta vedestä uikkarit pullottaen. Toivottavasti ei kukaan tullut raskaaksi :)

Kesä on tulossa ja heinäladot, tanssilavat, uimakopit eikö kellään ole
kiihottavia muistoja kaikkien iloksi.
Muistan itse miten minua kiihotti se, kun oli yleisellä rannalla
uimassa ja vaihdoin naisten uimakopissa märkiä uikkareita.
Olin just saanut ne pujotettua yltäni kun huomasin kopin
takana metsikössä miehen joka kurkisteli koppiin innokkaana.
Hidastelin pukemisessa minusta oli hauskaa antaa miehen nauttia muodoistani.

Toinen muistoni oli vanhassa Serenassa jossa voi vielä olla
samassa turkkilaisessa saunassa naiset ja miehet.
Oltiin siis samalla puolella eikä koskaan tiennyt kenen viereen istun kun ei nähnyt mitään sakeassa höyryssä.
Huomasin silmieni totuttua miten vieressäni istui mies täydessä seisokissa. Kummasti kiihotti.

Ei, en ollut Rhodoksella eikä nimeni ole Leena... vaan Marilyn ;)
Kiva kuulla että muillakin on vastaavia muistoja...
Huomasitko että oikea Leenakin ilmoittautui ....
taisi olla kuuma tavernailta... kertoisitko?
t. Marilyn

Oleilin pienessä kotimaisessa kylpylässä heti aamutuimaan ja kauheassa kankkusessa.Menin selvittämään päätäni kylpylän höyrysaunaan ...köllöttelin kaakeleilla...nukahdin....heräsin hitonmoiseen pään jyskytykseen ja huomasin että ympärilläni oli kaksi uhkeaa rouvas henkilöä jotka häpeilemättä mittailivat äijän kasvinkumppania..kiusoittelivat varovaisesti...tunnustellen maata...rohkeampi hieroskenteli jo varpulointani ja pojong....aivan hillitön kohmelo seisokki iski velikultaan ja muijat ihaili vekottimen paisumista....pää puolen muija roikotti upeita uhkean muhkeita rintojaan suuni luona....noh voi hitto ...pakkohan tuota tummaa ,paksua nännykkää on imaistava.....upea voihkaisu pääsi ilmoille....toista rintaa perään jottei tule mustikseksi...ihana nautinnollinen voihkaisu pääsi ilmoille....samaan aikaan jalkopäässä toinen
rouva oli siirtynyt lähemmäs muhkeaa patukkaani... nuolaisten hiljakseen tattiani...nautin jyskytyksen kera upeasta herätyksestä......kuuma lämpö ja höyry sekoitti ajantajuni...hyväilimme suudellen toisiamme....lopulta kielimies alkoi pää puolen uhkeudelta etsimään mirriä....nostin jalat lauteiden reunalle niin että turpean uhkea tuhero levisi houkuttelava nenäni eteen....upotin kieleni riemukummun päälle nuollen liiankin voimakkaasti ..välillä vetäisin alempaa turvonneita häpyhuulia alempaakin mutta lopulta aloin koko kielellä nuolla ja pyörittää rouvan limaista...liukasta vittua.....ihana yninä ja lantion pyöritys voimistui....tungin samalla pari sormeani turpeiden häpyhuulten lomasta....syvälle emättimeen hipalasin samalla peukalolla välilihaa ja peräaukon luona käyttäen samalla peukkua anuksessa...nuolin vahvemmin klittaa ja rajusti...ja taivas nähköön minkäläinen orkku lähti ensin anuksesta...siirtyen uhkeiden häpyhuulten sisäpuolelle emättimeen....upeat imut huh huijaa .....rouva uikutti.....uikutti nännejään vedellen sormiensa lomassa

Donii... luontoäiti veisteli aikanaan patukkani kahest osast ensteks se tökkäs pari palleroo alas ja oikeen letkeen pätkän prinssinakkia jonka päässä joköttää tautisen kokoinen (ylisuuri) mansikan mollukka joten enpä ihmettele jos rouvat ihastuivat värkkiini.Kun olin sormettanut uhkeamman rouvan kielikylvyn kera niin aiempi mansikan imeskentelijä odotteli jo höyrähtäneen näköisenä polvet korvissa istuen hiplaten mirriään.Eipä siinä ku upotin hillittömän turpealle mättäälle kieleni ja nuolin valuvaa mettä koko kyllyydestä.Tajusin rouvan ynininästä että kohta tullaan joten nostin hänet alemmalle tasanteelle....sillä täytyihän kasvinkumppanin päässä oleva jyske saada laantumaan....(oli kyllä yläkerrassakin jyskettä)...ajattelin vain survaista vitun levälleen rajusti mutta täh????Täyshuti ,ei ole tosi häppärit oli niin turvoksissa ja kovat että piti oikein ohjata ohi mansikkani jotta riemurasian sais avattua...ei tää mikään vittu ollutkaan vaan paremminkin pimperoinen....kun tungin patukkaani sisään niin herran pieksut että se sattui....taistelukaveri hurmiossa repi lantiosta sisään ja syvemmälle...tunsin olevani kuin nalkissa...en tajua vieläkään miten naisella voi olla sellainen pimpero...sisältä lyhyt ja emätin kiersi kaluani ja väänsi voimaakkaasti taaksepäin ...aluksi en saanut edes koko varttani sisään kunnes paikat alkoivat antaa myöten, ihanasti imien. lopulta tunsin mollukkani päässä kierukan tökkimisen.....en tiedä minne se alkoi porautua ihan kuin toinen emätin olisi tullut vastaan joka otti kullini nupin imutukseen.....samaan aikaan rouvanen mökelsi ja inisi niin että koko kaakeloitu sauna raikui.....ei voi olla totta pukuhuoneille pelmahti iso meluava lapsilauma naisten puolelle....voi vittujen vittu....mitä mä teenkään ja missä???Päässä kauhea jysäri....vieras rouva prinssinakkini varassa....Painoin raivona mansikkani pohjaan asti nostin turpeiden huulien suulle ja aloin raivoisan naimisen.....voi taivas mikä meteli lähtikään rouvan suusta....lopulta hän tukahdutti kyynelten sekaisen huutonsa kaulaani vasten........Kauhean olon ,kauhean hyvän olon ,kankkusen,lämmön ja ties minkä fiilisten alla lähdin hipsimään jormakseni vieläkin puolitanassa miesten puolelle.....ajattelin mennä suihkuun kun tajuankin lampisineeni naisten puolelle....voi herran pieksut että oli nuorella naisella huikea ilme....voi vittu mitähän se oli kuullutkaan ja entä nyt nähnyt????Äijällä kalu puolitanassa ,,,mahlat ympärillä.....Voi Taivas nähköön...Nopeesti ..anteeksi pyydellen kierrän höyrysaunan kautta rouvieni ohi miesten puolelle...Makean naurun remakan kera....Hukuttaudun jäävesi altaaseen jota en todellakaan kykene tekemään normaalisti....Ajatuksenani kadota......voi vittujen vittu minkä tein??Illalla liikeneuvottelu......kävelen kuselle ja peilin ohi...ei helvetin helvetti kauhea limppu kaulassa...Ei helevetti soikoon !