Kesäyrittäjät 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinnu

Vieras
Tuli taas 100 täyteen tohon edelliseen ketjuun, joten jatketaan täällä!=)

Rosa/24/26/vko 31-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Dreamer/25/29/vko28-200 5
Athene/27/28/vko 30
f/24/27/n.vko 30-2005
äityli/27/26/n. vko 33-2005
Tinnu/24/27/vko28
ellinoora/27/28/vko 28
Ava/26/27/vko 30
Hipsu/28/27/vko 28

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Emilia 24.1. / 4. kierrosta
Unna
kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 31.3/ 3.kierrosta

Täällä kp 28/???, eikä ainakaan vielä tätiä näy. Tuli tässä mieleen että toteutuukohan tässä se mun miehen ennustus, että kun eka kierto oli 44 ja toinen 22 että nyt ois vuorossa se 33....Täytyy myöntää että olin taas malttamaton ja testasin aamulla. Se oli nega, mutta en vielä päättele siitä mitään suuntaan tai toiseen. Jos sieltä menkat tulee niin sit olen vaan onnellinen, että kierto on vihdoin tasottunu ja jos olen raskaana niin mahtava niinkin.:) Pitää nyt vaan kattoo alkaako menkat loppuviikkoon mennessä ja jos ei ala niin sit testaan uusiksi.

hiphei, taas uutta onnenketjua...

juteltiin miehen kanssa viime yönä ja sovittiin jatkaa vauvahommia ihan niin kuin ennenkin, vaikka miehelle onkin vakava leikkaus tulossa..eli ovista saattais pukata ensi viikon alussa, täytyy varmaan harjotella ahkerasti jo viikonloppuna.

eilen ja tänään on tuhrutellut verta, toivottavasti ei sotke kiertoa muuten. kaikenlaista...

täytyy juosta kokoukseen! tsemppiä kaikille jännääjille!

Ajatelkaa, me on nyt sit naputeltu 1000 viestiä, kun kymmenen ketjua tuli täyteen! Taisi olla Dreamer joka sai kunnian kirjoittaa sen 1000. viestin!

No, asiaan... Täällä kp 13/29, eli jännät ajat meneillään... Eilen laitettiin simppoja liikenteeseen ja tehtiin ""taikoja"" tärppäämisen suhteen. Huomenna ois sit niinkö vissin se laskennallinen ovis.

Kyllä sitä on höyrähtänyt aivan tähän vauvajuttuun. Eilen käytiin kaupungissa, vähän kauempana, ei tossa likellä, mies kävi yhellä niksauttajalla, kun on kovasti taas selkä/jalka vaivannut. Sillä välin minä soppailin, mutta kun oikeesti naisten vaatteet on ihan kamalia, niin siiryinpä sitten lastenosastolle... Siinä sitten iät ja ajat niitä tippa linssissä tsekkailin. Ja arvatkaa mitä... Mun oli ihan pakko ostaa yhet ihanana suloset potkuhousut ja niihin sopiva body (kokoa 56)... Nyt jos se tuottaa huonoa onnea, niin.... :/

Mulla on tänään viimeinen vapaapäivä, huomenna alkais taas maratonputki töissä, 8 päivää. Laitoin tuossa petikamppeet ulos, pitää vaihtaa lakanat ja pestä vaikka vessa ja vaihtaa pyyhkeet, en viitsisi viimeistä vapaapäivää isompaan siivoukseen tuhlata. Saa sitten vaikka mies imuroida viikonlopulla... En varmaan ikinä oo ollu näin laiska siivouksenkaan suhteen, mutta ei vain jaksa. Kun sunnuntaina alko nämä vapaat, niin nukuin eka illasta 1,5h päikköärit, valvoin tunnin ja nukuin taas, 13h yöunet!!!

Mutta palaillaan!

Rosa

Hih, enpäs hoksannutkaan, että 1000 tuli täyteen, aika paljon juttua se.=) Tuskailen tässä kärsimättömänä, kun ei tätiä kuulu, mutta ei ole mitään tuntemuksiakaan. Ärsyttävää tällainen kyttäily, alkais nyt sitten. (nega eilen ja nyt kp 32/27-31) *hyppii päällään*

Meillä taloruljanssi aimoharppauksen eteenpäin: vanha talo nyt myyty.=) Helposti meni.

Mukavaa loppuviikkoa, jään odottamaan tätsyä, napautan sille luunapin, kun saapuu.;)

Onnea Dreamer! Asutteko siis nyt omakotitalossa myös? Ja tarkoitus on siis alkaa rakentaan uutta? Mites nyt siihen asti, että saatte uuden rakennettua?

Täällä on ollut aivan mahtava keli tänään! Otin niiden pienten siivouspuuhien jälkeen ihan rennosti ja lueskelin auringon paahteessa bikinisillään kirjaa. Nyt ppitäis alkaa tuota miestä viettelemään petipuuhiin... Ois niinkö suuret mahikset saada täysi osuma tänään... :D Lippu korkealla! Monesko kierto teillä Dreamer muuten nyt on? Meillkä on nyt kolmas kierto ja toivottavasti se sanoo toden...

Rosalle: Asutaan juu vielä hetki vanhassa omakotitalossa, sitten muutamme vuokralle mukavaan rivitalokolmioon.=) Siis siksi aikaa kun rakennetaan. Vanhasta talosta oli vielä lainaa, joten siksi näin.

Tämä on siis kolmas luomukierto. Edelleenkään ei mitään tietoa menkoista. Eikä mistään.=/ (kp33...)

Tinnu ja Dreamer, ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon... jospa ovis on ollut tässä kierrossa sen verran myöhemmin, ettei plussa vielä näy. Niin kauan on toivoa, kun ei näy tätiä :)

Ellinoora, tsemppiä teille leikkauksen kanssa. Joutuuko miehesi leikkausjonoon, vai onko aika jo tiedossa? Noissa jonoissa odotellessahan voi mennä, valitettavasti, niinkin pitkä aika, että teillä voi olla sitten jo vauvakin olemassa. Mutta oli niin tai näin, niin varmasti pärjäätte tuolla asenteella!

Vähän gallupia keskustelupalstoihin liittyen: tuli vaan mieleen, että seuraatteko muut aktiivisesti esim. täältä Vauvahaaveet- tai esim. Odotusaika-palstalta muita keskusteluja? Minä selailen niitä satunnaisesti, ja jotkut keskustelut sitten vaikuttavat niin kiinnostavilta, että niitä jää seuraamaan taustalta pitkäksikin aikaa. Esim. odotuspuolelta seurasin pitkän tovin Kesäkuulaisten ketjuja, seurasin heitä jopa Vauvan hoito-puolelle :) Heillä oli vaan niin mielenkiintoisia keskusteluja ja symppiksen tuntuisia keskustelijoita. Nyt puhtaasti vauvan hoitoon liittyvät keskustelut eivät jaksa kiinnostaa, joten olen etsinyt ""korviketta"" Kesäkuulaisille. Lokakuun odottajien ketjua seuraan siis tällä erää silloin tällöin.

No, nyt taas töitten pariin...

moi!

jännäystä monellakin suunnalla! ja rosalle, flanellipotkuhousut ja vaaleanpunaiset tossut löytyy jo täältäkin, vaikka onkin aika syvälle kaapin perukoille haudattuna..:) tuokoon vaan huonoa onnea, en voinut vastustaa kun kirppareita kiertelin.

athenelle: noin kahden kuukauden odotusaikaa miehen leikkaukselle ovat povanneet, on sen verran akuutti ja vaarallinen juttu (sydämestä on kyse). toisaalta, vaikka nyt tärppäisikin, niin ehtisi mieskin varmaan toipua ennen kuin raskaus alkaa oikeasti vaikuttaa elämään. mutta eniten huolestuttaa jos olen koko ajan huolissani ja stressaan, kun mies on sairaalassa jne., että vaikuttaako miten mahdolliseen lapseen masussa. en tiedä... eiköhän me vaan olla ilman ehkäisyä ja ilman sen kummempaa stressiä olla kiitollisia jo tärppää. onhan niitä lapsia syntynyt vaikka minkälaisisssa olosuhteissa.

lueskelen minäkin joskus muita ketjuja, mutta ei mistään saa niin hyviä fiiliksiä kuin tästä ketjusta! vauvan hoitoon en ole tosin tutustunut, lähinnä olen tuota parisuhdepuolta lueskellut.

Kp 29 ja tuntuu että menkat alkaa ihan justiinsa. Että katsotaan...Mikäli ne nyt alkaa niin sit voi sanoo, että mun eka oikee kunnon kierto missä oviksen ja menkkojen väli on ollu n 14 päivää edellisten 21 ja 3 sijaan!;)

Oletteko muuten ajatellu että yleinen käsitys tuntuu nykyään sit olevan että raskauden voi tietää samana päivänä kun menkat alkaa ku ennen vanhaan ajateltiin että sen tietää kaks viikkoo myöhemmin?? Välillä soimaan itteäni että oon menny tohon lankaan ja ihan turhaan testaillu. Mitään muuta hyötyä siitä ei oo ollu ku että testifirma on rikastunu muutamalla rovolla...Mutta noh, kukapa olis täydellinen?:)

Athene kyseli tuossa muista ketjuista. Mä en juuri muita keskusteluita seuraa, joskus satunnaisesti jotain. Oon käyny lukemassa noita odottajien ja vauvanhoito-palstojakin samoin ku perheklubi.netin keskusteluja. Nyt on ehkä vähän tullu sellanen kyllästymisvaihe, liika on liikaa ja nyt vaan käyn oikeestaan teitä moikkaamassa.:)

Eilen kävin varaamassa kampaajalle ajan ja oon tässä aamun surffaillu kattomassa kimppumalleja. Enää vajaa kaks viikkoo, hui!

Tulin täällä piipahtamaan, kun kesän alussa pariin kertaan tälle palstalle kirjoittelin. Osui nimittäin silmään tuo teidän ""ei kai siitä nyt ole haittaa jos ostaa jo vauvan vaatteita"" ja oma mielipiteeni on että EI OLE HAITTAA!¤

Itse ostelin jo paljon ennen plussausta vauvalle juttuja ja silti plussasin ekasta kierrosta. Nyt tuntuu kuitenkin,että kun OIKEASTI on raskaana, ei tulekaan niin hirveästi vielä osteltua,kuin olisi voinut kuvitella ennen raskautta! Hassua!

Ja on siinä sekin pointti,että jos rahaa ei ole liikaa, niin jakautuu nuo kustannukset vähän pidemmälle ajalle....minulle on kuitenkin tärkeää että lapsi on nätisti puettu ja muutenkin siisteissä ja puhtaissa tamineissa.

Itsellä nyt mennossa vk 8 ja olo on aika ällö,välillä tuntuu ettei jaksa koko raskautta edes miettiä,kun pahoinvointi on niin kokonaisvaltaista. Vähän tuntuu ehkä helpottavan pikkuhiljaa.

Oikein paljon plussaonnea teille kaikille tällä palstalla, tulkaahan pian tuonne odottajiin!¤¤¤

Moi kaikille!

Kesärouva, kiva kuulla kuulumisiasi ja että kaikki on hyvin odotuksessasi! Missä ketjussa muuten kirjoittelet odottajissa?

Athene kysyi noista muiden ketjujen lukemisesta, itse seurailin, ennen kuin aloin kirjoittaa tänne kesäyrittäjiin, paria vauvahaave-ketjua ja nyt tämän ketjun lisäksi odottajien puolella olen lueskellut heinämammojen ja maaliskuisten ketjuja (odotuksen alku ja loppu siis ovat kiinnostaneet :)). Kun ei ole paljon odottajia ollut lähipiirissä, niin tuntuu, että näistä saa ainakin jotain käsitystä, mitä tämä touhu sitten käytännössä on, vaikka tietysti pitäisi pitää mielessä, että netissä ollaan ja kaikki ei aina välttämättä ole ihan sitä miltä näyttää...

Mä en oo vielä ostanut mitään vauvajuttuja itselle, mutta sain hyvän tekosyyn pyöriä kauppojen vauvanvaateosastoilla, kun etsin kaverini vaaville lahjaa. Oli aika liikkistä!

Eilen koin jonkin asteisen ahaa-elämyksen, nimittäin vauvakuumeeseeni (tai sen puutteeseen liittyen): mua innostaa enemmän ajatus siitä, että perheessämme olisi lapsia, siis ei niinkään vauvoja, vaan yleisesti ottaen lapsia, jotka kasvavati leikki-ikäisiksi, koululaisiksi ja niin edelleen. Ja tietysti myös vauvaikä kuuluu osana asiaan, mutta jotenkin vaan se ei ole minusta se kiinnostavin vaihe siinä. Eikä myöskään raskaana olo ole sellainen asia, mitä erityisesti odottaisin, vaan ne lapset. En tiedä saako tästä nyt mitään tolkkua, mulle on aina vaikeampi tällä tavalla kirjoittaen kunnolla ilmaista itseäni, mutta toivottavasti tajusitte, mitä tarkoitan. Helpotti mua itseäni tajuta oikein kunnolla tuo asia, niin ei tarvi mietiskellä, että ""kuuluisiko"" mulla nyt se vauvakuume olla vai ei :)

Jaahas, eiköhän siinä taas ollut tarpeeksi yhdelle kerralle, voimia Ellinooralle ja plussaonnea erityisesti Tinnulle ja Dreamerille, ja tietysti kaikille muillekin, kun jännäilyhetket koittavat!

Rosa/24/26/vko 31-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Athene/27/28/vko 30
f/24/27/n.vko 30-2005
Tinnu/24/27/vko33
ellinoora/27/28/vko 28
Ava/26/27/vko 30
Hipsu/28/27/vko 28

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta

Dodiih...täti tuli kylään eli merkkasin tonne uuden yritysviikon. Ei muuta kuin uutta yritystä kehiin (neljäs yrityskierto), nyt sentään jännäilyä helpottaa se, että kierto on tasoittunut. Mutta eipä siinä, lähen jatkamaan vadelmien pakastusta.:)

Rosa/24/26/vko 31-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Athene/27/28/vko 30
f/24/27/n.vko 30-2005
Tinnu/24/27/vko33
ellinoora/27/28/vko 32
Ava/26/27/vko 30
Hipsu/28/27/vko 28

Plussanneet:
Dora 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta

muutin kans oman uuden yritysviikon tuonne, mikä tulee olemaan siis toinen yrityskierros..luulin ensin, että pidetään tuota listaa siitä viikosta milloin yritys on alkanut, mutta toimiihan tää tosiaan näinkin ja saa paremmin jännätä muita.

ovisoireita ei oo ollut nyt yhtään, nännit on vähän arat mut ei läheskään samaa luokkaa kuin viimeksi. limoja ei näy ei kuulu, aika pitkä ""kuiva kausi"" taitaa olla tällä kertaa, eikä alavatsakipujakaan. laskurin mukaan ovis olis parhaimmillaan maanantaina 8.8., mutta oireettomana epäilenpä.

tänään saaadaan varmaan tietää miehen tarkka leikkausaika.. vähän jännittää. tuun varmaan tilittämään tänne sitten tuntoja myöhemmin. palataan!

Heips ellinoora ja muut!
Oon lueskellut näitä sivuja jonkin aikaa, kun on mullekin tuo vauvakuume iskenyt. Huomasin et sulla ellinoora on toi ovulaatio samaan aikaan kuin mulla. Oon kanssa seuraillut nyt tota limahommeliani mielenkiinnolla, mutta meillä on vasta eka yrityskuukausi nyt ja sitä ennen oon syony noita Yasmin-pillereitä kolmisen vuotta, että saas nähdä tuleeko koko ovista, Mulla on kyl ennen pillereitäkin ollu aikas säännöllinen kierto, joten sen mukaan laskeskelin tota ovulaatiota. Nyt vaan hirrrvittävän paljon yritystä ja onnea matkaan ja toivotaan ettei seuraavia menkkoja enää kuulu. Jännäämisiin!!!!

Missäs kaikki kesäyrittäjät luuraa?! Nostetaas meitä.

Ensimmäinen työviikko loman jälkeen tuntui vievän kaikki mehut, sillä en ole jaksanut tänään töitten jälkeen tehdä kotona yhtään mitään! Kaupasta hinasin mahdottoman läjän kaikenlaisia herkkuja (suklaata, patonkia, savulohta jne.) ja niitä olen nautiskellut sohvassa lehtiä lueskellen. No, tunnin kävelylenkin toki tein koiran kanssa, joten sehän nyt oikeuttaa tähän älyttömään mässäiluun ;)

Nyt menossa kp 29, eikä mitään tuntemusta alkavista menkoista eikä kyllä mistään muustakaan. Mutta mullahan normaalisitkin kierto on yli 30 päivää, joten ei kun odottelua... ei siis mitään uutta uutisoitavaa.

Yksi tyttökaveri kävi juuri pistäytymässsä. Tylsää, suutahin vähän hellulle, kun se lähti poikaporukalla saunomaan ja viettämään iltaa jo seittemän maissa... Ois ollu kiva viettää ilta kaksistaan. Se oli eilenki koko illan poissa, ja huomenna on menoa ja sunnuntaina lähtee käymään reissun kauempana. No, onneksi la ja su reissut ei niin harmita, ku oon ite iltavuorossa. No, pitää yrittää ymmärtää, ku se yx jätkä on muuttamassa etelään... Mix mie en koskaan pääse mihinkään... Noh, ei kai tuo nyt mitään, mut tympi vain, ku muutenki oon aina töissä ja yhteinen aika kortilla... Yleisesti ottaen miehellä ei kyllä oo kauheesti silleen omia menoja, että turhasta kai motkotan...

Vauvaa tehty ahkerasti tässä neljännen päivän tienoilla ja toivotaan, et tärppi käy... Niin, siis toivottavasti kukaan ei ny revi pelihousuja tosta edellisestä, et siellä se muija haluaa bilettään ja haaveilee vauvasta ja äijäki juoksee jatkuvasti. Ei se mene ollenkaan niin. Ja mun baarielämä on aika vähäistä ollut oikeestaan aina. Tänä kesänä käyny kerran... polttareissa. Ja se vähäinenki loppuu heti ku plussa napsahtaa tikkuun.

Mutta minäpäs lähen saunomaan ja vaikka nukkumaan nämä aikasista aamuherätyksistä kertyneet univelat pois...

Onnea yrityksiin kellä nyt onkin tärppipäivät käsillä! Taikka sitten testauspäivät! Toivotaan, et viikonlopun jälkeen kuuluu taas plussa uutisia, tai siis en kyllä ees mmuista onko nyt ketään jännäiltävänäkään... höh... No mutta silti...

Moikka pitkästä aikaa!
Ihanaa kun noin moni on jo plussannut, onnea!
Mulla ei oo aavistustakaan monesko luomukierto on meneillä, pillerit jäi joskus alkukesästä... Kesä vei ajatuksia tosta yrittämisestä ja ollaan sillä mielellä että tulee kun tulee. Nyt on ollu vika lomaviikko ja sitten alkaa mullakin arki yli vuoden kotonaolon jälkeen. Huomenna töihin ja poika tarhaan. Harjoteltiin jo tää viikko tarhassa ja tosi hyvin on menny. Silti aika surku viedä ukko aikasin aamulla ja hakea iltapäivällä. Voin onneks tehdä 6 tuntista päivää.
Toisaalta mun ei ois ollu pakko mennä vielä töihin, mutta tuli hyvä tarjous ja hiukan jo kotona seinät kaatu päälle. Oikeestaan tosi kiva mennä töihin! Sitten jos tärppää niin on taas kiva jäädä kotiin kun on ollu ""ulkomaailmassa"" välillä. Ja vaikuttaahan se noihin äprahoihinkin.. Missä luuraa äityli78? Miten teidän arki?
Nyt kahvin keittoon ja pyykkiä viikkaamaan. Ukko hurvittelemassa ja poika nukkuu, hetken hiljaisuus ja rauha. üü

Täälläpä on ollut hiljaista. Täällä ei paljon kerrottavaa, kp4 menossa ja täti kurvailemassa pois. Oltiin viikonloppuna juhlimassa ja vieläkin väsyttää...rupeaako sitä sit käymään jo vanhaksi??;) On se meilläkin menot vähentyny viime vuosina huomattavasti. Tämän vuoden baarireissut voi laskea yhden käden sormilla, vaikka joskus bailattiin joka viikonloppu. No, aikansa kutakin..nyt tuntuu että rupee olemaan valmis perheelle.

Tuli nähtyä kans paria kaveria, kummallakin laskettuun aikaan enää parisen kuukautta, olihan isot massut! Tahtoo itekki!!!!:)

Ajattelin piipahtaa täällä kertomassa, että meidän pieni poikavauva voi oikein hyvin äidin masussa. Mamman rakkoa on ilmeisen kiva potkiskella... Hienon kuperkeikan hän myös osasi tehdä ja seisoa päällään. Melkoinen sankari! :)

onnesta sydän sykkyrällä
Dora ja pieni poika (joka tarvitsee uuden työnimen)

Ihanaa Dora kuulla kuulumisiasi!!! Ja että poika on tulossa. Mulla ei oikeestaan ole sen kummempia kuulumisia kerrottavana. Ei mitään uutta. Ajattelin vaan vähän nostaa meitä, kun tiputaan kohta toiselle sivulle! Joku kaipaili Äityliä, muistelen, että hän kertoi lomailevansa elokuussa, että sillä poissa jonkin aikaa...

No, mutta eikö kellään ole plussauutisia näin viikonlopun jälkeen????

moi kaikki!
ja tervetuloa miiuli ja kiitos terveisistä dora ja muut!
ovis ei anna itsestään muita merkkejä kuin lämmönnousu eilen aamulla (joo, kukas se sanoikaan, että antaa tärpin tulla omalla painollaan eikä oviksia bongailla, joka aamu oon kuitenkin lämpöä mittaillut..:) ja kovasti ollaan harjoiteltu vauvantekoa varmuuden vuoksi.

mies joutuu leikkauspöydälle ensi viikon lopussa ja se on vähän sekoittanut mieltä ja ajatuksia viime päivät. toisaalta pelottaa pirusti ja toisaalta olen onnellinen että suomessa saa näin hyvää hoitoa.. työt painaa nyt päälle, en ehdi enempiä kirjoittelemaan, mutta palataan näissä tunnelmissa asiaa pian..

Voi, olipa ihana lukea Doran kuulumisia! :) Kunpa itsekin olisi pian samassa tilanteessa...

Mitkähän mahtaa olla Dreamerin kuulumiset? Oletko testannut uudelleen, vai alkoiko uusi yrityskierto? Varmaan tässä pian myös f:ä ja Avaa päästään jännäämään. Mulla on menossa kp 32, eikä menkkoja ole vielä näkynyt. Kuin kohtaloa uhmaten pistin äsken tilaukseen kaksi kappaletta raskaustestejä, joten eiköhän se vuoto kohta ala... maha meinaa vähän kipuilla, mutta en tiedä, olisiko suolistoperäistä. Minulla kun ei ole oikeastaan ikinä yhtään minkäänlaisia kuukautiskipuja, ainoastaan turvotusta. Mutta jos mitään ei lähipäivinä tapahdu, niin torstaina tai perjantaina voisi testata.

Mukava, kun Lellukin oli taas palannut ""linjoille""! No, nyt lähden pitsan tekoon. Moikka.

Minä täällä taas... mulla taitaa olla luulotauti, sillä tuntuu, että varsinkin istuessa alavatsa on koko ajan jotenkin arka. En tiedä, sellainen outo tunne... nyt siis menossa kp 33, ja oviksen jälkeisistä oireista päätellen menkkojen pitäisi jo alkaa. Jospa minulla sitten alkaa elimistö ""normalisoitua"" pillereitten jäljiltä, ja siihen normaaliin kiertoon kuuluukin jatkossa kuukautiskivut. Aargh, ei kiva, niitä en tahtoisi!

No, tietysti haaveilen siitäkin mahdollisuudesta, että heti olisi tärpännyt :) En vaan realistina uskalla asiaa sen enempää ajatella, ennen kuin pääsen testaamaan.

Athene, täällä myös luulotautinen, tai siis oireita riittää vaikka pienelle kylälle, mutta taitavat vain johtua pillereiden lopettamisesta.

Mutta eihän sitä, koskaan tiedä, vaikka sinulla (ja minullakin) olisi jo tärpännyt, tsemppiä jännäilyyn!

Ja pahoittelut menkat kohdanneille, Tinnulle ainakin.

Täällä siis aletaan myös jo jännittämään pikkuhiljaa, nyt kp 23 ja siis luomukiertoni olivat silloin joskus epäsäännölliset ja lyhyet, mutta nyt voi elimistö tietty olla ihan miten vaan sekaisin.

Ajattelin,että jos ei menkkoja kuulu, testaisin esim. kp 30, entä sinä, Athene ja oliko vissiin f, joka jännää myös ensi viikolla?