keskenmeno ennen raskautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nata33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nata33

Vieras
mä olin ollut todella kipeä, enkä siksi ihmetellyt, kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä. sitten jossain vaiheessa alkoi vain ihan hirveät kivut ja rupesi valumaan puhdasta verta ja lopulta tuli tamponin kokoisia limamöykkyjä. mun menkat on runsainakin olleet aina todella niukat.

olin mieheni kanssa "tehnyt" lasta siinä kuussa eli raskaus oli enemmän kuin mahdollinen. keskenmeno johtui varmaan siitä, että minulla oli paha virustauti.

varsinainen kysymys kuitenkin on, että onko normaalia, että suren tuota? onko muita, jotka voivat sanoa, että heillä on käynyt samalla tavalla?

kyllä minä ainakin surin/itkeskelin keskenmenoa vaikka vasta samana päivänä sain tietää olleeni raskaana.. tai mulla oikeestaa oli kohdunulkoinen raskaus.. mut lopputulos sama..

voimia :hug:

Minulle kävi yhdessä keskenmenossa noin. Sitä en niinkään surrut, koska raskautta ei varsinaisesti yritetty enkä heti sitä tajunnutkaan. Mutta tietysti tuollaista saa surra aivan yhtälailla.

Enemmän surin seuraavaa, joa alkoi kuukautisten ollessa vain pari päivää myöhässä. Koska tätä lasta oli yritetty ja olin tehnyt testin. Myös ensimmäistä keskenmenoani, tuulimunaa, surin todella ja suren vielä neljän vuoden jälkeenkin. :hug: :hug:

Jos vielä tulee keskenmenoja, en usko että suren, ainakaan alussa, varsinaista menetystä. Vaan alkaa jo pelottamaan miksi näitä keskenmenoja tulee.

Yhteistyössä