Keskenmeno ja E-EPA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siru

Jäsen
18.05.2004
444
0
16
Nyt teistä ehkä tuntuu kamalalta kun tulen tänne tuputtamaan pillereitä tähänkin ongelmaan/ahdistukseen mutta antakaahan kun kerron oman tarinani siitä voisi olla apua ehkä muillekin.

Sain keskenmenon 9. raskausviikolla. Raskaus oli ensimmäiseni ja päättyi dramaattisesti hurjaan verenvuotoon ja kaavintaan. Sain kuulla kaikki lautteudet alkaen: "Olet vielä nuori kyllä sinä vielä ehdit" ja "onneksi meni näin alkuvaiheessa" yms.

Olin todella rikki niin fyysisesti ja henkisesti luulin, etten ikinä selviä varsinkin kun olin juuri puolta vuotta aikaisemmin lopettanut terapian aikaisempien traumaattisten elämänkokemusteni takia.

Anoppikokelas alkoi tuputtaa mulle heti keskenmenosta kuultuaan E-EPAa ja hän jaksoi hehkuttaa miten se parantaa kehoa ja auttaa mieltä jaksamaan. Jos suoraan sanotaan ajattelin, että: "suksi kuuseen nappeinesi ei ne nyt auta" mutta kun kiltti olen söin kun mieheni jaksoi niitä etteeni kantaa.

Keskenmenosta on nyt 10 viikkoa ja 2 päivää. Itkut tuli itkettuä ja kroppa toipui. Ei se ikävä mihinkään mene mutta tuntuu että olen kuitenkin toipunut ihmeen hyvin sekä henkisesti, että fyysisesti. En tietenkään tiedä varmaksi oliko E-EPAlla vaikutusta mutta ei siitä haittaakaan ollut. Kannattaa kokeilla on se ainakin terveellistä jos ei muuta.

Yhteistyössä