keskenmeno?kemiallinen???luulotauti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettymysten pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettymysten pettymys

Vieras
Nyt seuraa vuodatus:

Jos siellä taustalla on joku joka tietää näistä asioista, niin valaiskaa minua, olkaa kilttejä!

Eli menkat myöhästyi 6 päivää,
päivä ennen sitä tein haamun, haamujen haamun oikeastaan.
Sitten alkoi "menkat" (?) alussa tuli vaan tuhrun tuhrua,että vain pyyhittäesä jotain,
sitten hailakan punaista puoli päivää, hyvin vähän ja seuraavana päivänä vuoto loppui kuin seinään.
Etova olo jatkui ja lämmöt kohosi taas yli 37, (nyt 37,6) kun ne tuona menkkapäivänä nytkähti alas jotain 0,7 astetta. Tein kolmantena päivänä tuosta menkkapäivästä laskien haamun, itseasiassa kahteen liuskaan, eri pissoista. Tästä seuraavana päivä kahteen eri liuskaan voimakkaammat haamut tai viivat, nää kaikki siis tuli 1-3 minuuttia testin virtsaan kastamisesta, eli ei roskishaamuista kyse. Laitoin eräälle keskutelupalstallekin kuvia noista ja kaikki olivat sitä mieltä että selvä plussa.
Nyt tänään tein digitaalisella "ei raskaana" testin ja järkytys oli suuri :(
(tosin kun järkytyksestä selvisin purin testin atomeiksi ja siellä sisällä olevassa liuskassa oli kaksi viivaa,mitä hittoa?????)

Mihin raskaushormoni hävisi? Voiko alkio vain sulaa pois ilman vuotoja jne?
Tai jos se oli kohdun ulkoinen, mitkä olis olleet oireet? Minulla oireina viime päivinä vain kohdun tökkiminen, joka ei ollut lainkaan kivuliasta. Alaselkäänkin kyllä on juilinut tässä kolmisen päivää,muttei sekään ole ollut edes kivuliasta.
Mitään lääkkeitä en syö, joka olisi voinut aiheuttaa nuo 5 haamua. Syön ainoastaan vitamiineja.
Uskonko nyt että nuo yhden päivän vuodot olivat menkat ja alkan metsästää seuraavaa ovulaatiota?
Ja voinko edes ovuloida noin onnettomalla vuodolla?
Entä selittäisikö mikään nuo lämmöt?

Suuri kiitos jos joku viitsii vastata.

Enpä ota mihinkään muuhun kantaa kuin tuohon digitaaliseen testiin. Testiä ei ole tarkoitus purkaa, niillä viivoilla ei ole merkitystä vaan ainoastaan sillä näytöllä. Luulisi että tuolla aikajanalla tulisi jo vahvempia viivoja testeihin, henk.koht luotan eniten digitaaliseen testiin.

Vaikea ottaa kantaa juuri mihinkään, mutta tosiaan tuota digitestiä ei ole tarkoitus purkaa (ja muistan jostain lukeneeni, että positiiviseen testiin tulee näissä testeissä kolme viivaa). Jos edellisen oviksen ajankohta on ollut tiedossa ja siittä laskettuna menkat ovat olleet myöhässä sen 6 päivää, niin pitäis testeihin tulla jo muutakin kuin haamuja, mikäli on raskaana. Luottaisin tuohon digitestiin enemmän kuin palstalaisten viivatulkintoihin, varsinkin jos kyseinen palsta on ollut kaksplussan vauvakuume -palsta, siellä kun kuumeilevat ihmiset näkevät kaikissa testeissä aina kaksi viivaa ja pitävän vasemman korvan kutinaa jos jonkinlaisena raskaus oireena...

Voihan olla, että kyseessä on ollut kemiallinen tai km. Istukkahormonin poistumisessa kehosta kuitenkin kestää jonkin aikaa. TOSIN kun mulla meni kesken, samoihin aikoihin kuin sulla, vuoto oli runsaampaa kuin normaalien menkkojen aikoihin.

Digitestin testissä on kaksi viivaa kun näyttää positiivista, olen myös itse avannut testin. Ja siis raskaana ihan muillakin tavoilla todistetusti olen. En sitten tiedä, miten paljon istukkahormonia virtsassa tulee olla jotta testi antaa näytössä raskaana-tuloksen. Voihan olla että testissä on ollut jotain vikaa.

Sinuna en elättelisi hirveästi toiveita, enkä myöskään panikoisi. Ota ihan rauhassa ja tee testi uudestaan jossain vaiheessa. Ja jos tulos on epämieluinen, uuteen yritykseen:)

Yhteistyössä