Keskenmeno vaiko tavalliset menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anneH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anneH

Vieras
Koin tuossa viikko takaperin ällistyttävän "löydön". Menkat alkoivat ajallaan, hieman kivuliaat olivat (sitä kuitenkin minulla ajoittain esiintyy). Ekana päivänä tunsin lieviä veren holahduksia, tätääkin tapahtuu ajoittain. Mutta myöhemmin samana päivänä, huomasin siteessä olevan pitkä ja repaleinen ikäänkuin limakalvon kappale. Ja se oli iso, kokoon taiteltuna ehkäpä tavallisen sokeripalan kokoinen. Mitään veri hyytymää tms. se ei ollut. Ihan silmin nähtävä limakalvonreapale(?). Eli onko kellään käynyt näin menkkojen aikana. Että ulos tulee muutakin kuin hyytymää ja verta? Tämän repaleen jälkeen menkat melkeimpä tyrehtyivät siihen. Lasta en ole yrittänyt, mutta pillereiden syönti on ollut vähän epäsäännöllistä....

on kohdusta poistuvaa ja hajoavaa/hajonnutta kalvoa,jonka elimistö on valmistanut mahdollista raskautta varten. Kyllä siinä voi olla noita riekaleita, osia, jotka eivät ole hajonneet täydellisesti.

Mulla on aina ollut runsaat mensut ja aina myös noita roippeita.

Niin ajattelinkin, mutta kun ikinä mulla ei ole tullut tollasta repaletta joten säikähdin hieman! Menkatkin ovat olleet aina hyvin niukat ja kestäneet vain pari päivää. Kiitos teille !

Mä jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin ja sen jälkeen alkaneissa menkoissa oli tollanen tosi iso limakalvon kappale. Tai mikä osanen lienee, mutta kuites. Raskaudesta ei siis todellakaan ollut kyse, mut näköjään joskus voi tommosiakin tulla. Normaalisti itellä siis niukat menkat ja harvemmin törmää näihin "klöntteihin", kuten nyt :P

Yhteistyössä