Keskenmeno viikko sitten ja raskaustesti edelleen vahva plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta tuosta hCG:n laskusta, kun saanut keskenmenon?

Viikko sitten mulla alkoi kovat vatsakivut, verenvuoto ja joku 2cm x 2cm möllyskä tipahti siteeseen vähän ajan kuluttua tästä. Silloin oli rv 6. Suihkussa tunnustellessa tuntui että kohdunsuu on auennut ja ihan pehmeä ja vuoto oli melkoisen runsasta. Tämän päivän jälkeen on tuhrutellut tai ihan vuotanut kunnolla kuukautisvuodon tapaan, välillä pientä vatsakipua mutta suurimmat kivut oli tuolloin ensimmäisenä vuotopäivänä. Tästä kestänyt siis viikon.

Neuvolasta käskettiin naistentautien polille soittelemaan mutta sieltä ei mitään kontrolliaikaa saanu. Kotona kun pärjää vuodon ja kipujen kanssa.

Ihmettelin ettei mitään hCG-seurantaa?? Mistä sitä tietää tyhjeneekö kohtu kunnolla? :( Ettei jää mitään tulehtumaan. Itse testasin tänään raskaustestillä joka edelleen vahva plussa. Miten tämä hormoni oikein laskee?

Siksi "kiusaan" itseäni ja tein testin että näen laskeeko hormoni! Kun mulle ei määrätty mitään seurantaa tai jälkitarkastusta! Miten voin olla varma ettei sinne jää mitään...

No ei mulla ainakaan ollut mitään seurantaa toisen KM:n jälkeen. Oman mielenrauhasi takia voit varata jonkun ajan, että tarkistetaan, jos sellaista edes tehdään.
Ja tietääkseni se testi näyttää plussaa jonkin aikaa, mutta ajasta en tiedä. Googlettamalla varmaan löydät kans jotain tietoa.

Minä kävin neuvolassa ultrassa ja todettiin spontaani km ja kohtu tyhjentynyt. Vielä siitä oli muutaman viikon kuluttua verikokeet jossa tarkistettiin hcg:n kunnollinen lasku.

Minulla oli km kolmisen kuukautta sitten. Testailin testeillä hcg:n poistumista, kyllä viikon jälkeen oli vielä vahva plussa. Testasin joka toinen päivä, siinä näkyi selvästi hormonin laskeminen, koko ajan testit haalenivat. Noin jkolmen viikon päästä ei enää näkynyt mitään.
Enkä käynyt missään lääkärintarkastuksessa.
Ja muuten, siitä kun testi oli negatiivinen, tasan kahden viikon päästä olis ovistesti plussaa. Ja siitä kahden viikon päästä alkoi kuukautiset.

Yhteistyössä