Keskenmeno viikolla 5-6 !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Mul meni kesken viikolla 5-6 siitä on 2vko:a ja olen ollut kotona ku ei ole ollu kipuja muutaku se päivä ku vuoto alko niin kouras parikertaa mahaa kipeästi. hyytymiä on tullu 3kpl ja ne on ollu 3cm pitkiä. Pitääkö mun mennä näytille? Saattaa olla päivä ettei tuu verta mut sit seuraavanapäivänä saattaa vähä tulla siteseen. Eli erittäin niukkaa.

minullakin km viikolla 6, ja vuoto alkoi vasta monta viikkoa kehityksen pysähtymisen jälkeen. eka vuotopäivä oli runsas, sitten hiipui todella niukaksi. ihmettelin kuinka niukka vuoto olikaan. kahden viikon kuluttua alkoi todella voimakas vuoto, ja hyytymiä tuli paljon. jouduin sidettä vaihtamaan puolen tunnun välein, yöllä joka paikka veressä. se kesti pari-kolme päivää, ja sen jälkeen vuoto väheni. nyt enää pientä tiputtelua. vuoto kestänyt kohta 3 viikkoa, ja luulisin loppuvan pian.

Mulla meni kesken vko6 mutta vasta vko12 selvis kun alkoi vuoto. Todella runsas vuoto, ja todella kivuliasta. Sidettä oli turha pitää kun tuli yli jo 10minuutissa. Makasin siis kylppärin lattialla illan ja yön tuskissani ja verta tuli hirveesti. Silti jälkitarkastuksessa huomattiin että oli jotain vielä jäänyt.
Tuo keskenmeno oli muuten paljo kivuliaampi kokemus kuin synnytys mikä oli vasta.

[QUOTE="vieras";22224742]minullakin km viikolla 6, ja vuoto alkoi vasta monta viikkoa kehityksen pysähtymisen jälkeen. eka vuotopäivä oli runsas, sitten hiipui todella niukaksi. ihmettelin kuinka niukka vuoto olikaan. kahden viikon kuluttua alkoi todella voimakas vuoto, ja hyytymiä tuli paljon. jouduin sidettä vaihtamaan puolen tunnun välein, yöllä joka paikka veressä. se kesti pari-kolme päivää, ja sen jälkeen vuoto väheni. nyt enää pientä tiputtelua. vuoto kestänyt kohta 3 viikkoa, ja luulisin loppuvan pian.[/QUOTE]

Et ole vissiin käyny näytillä? Mun pitäs mennä kuulemma mut en näe itellä hätää niin en oo pitäny kiirettä. Ja sitäki ihmettelen et jotku saa vuotaa kotona ihan rauhasa ja jotku passitettaan tutkimuksiin. :/ EN kyl kovin herkästi mene. Tää on sitäpaitsi toinen perättäinen keskenmeno. Sillon menin oyssiin ja piti laittaa peräreikään tabletteja et se möykky tuli sieltä pois. (Sillon oli pitemmällä raskaus) Oli kyl se sisätutkimus niin kivulias kokemus että. Eikä ne tieny misä kohti kohtu on ku yritti paina mun mahaa.

[QUOTE="vieras";22224949]En mä menny minnekkään. Km rv 6. Vuoto oli runsasta. Särkylääkettä. Toistaviikkoa tais vuotaa. Mut kyl se sit siitä.[/QUOTE]

Ei mua muu pelota ku et jos sinne vatsaan on jääny verta niin tulee helposti kohtutulehdus.

Yhteistyössä