keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eve Hietamiehellä 9 ennen vauvaa, ja onhan noita monella se 2 tai kolme, suurimmalla osalla sitten tietämättään ainakin yksi. Kun 50-70% tärpeistä menee lähes huomaamatta kesken, voi olla vaikka vaan pieni viive menkoissa.

Mulla vuoden aikana neljä raskautta, eka kolme keskenmenoo sit nyt on ok raskaus. Viikkoja vähä päälle kymmene nyt mutta kaikki ok. Että se on niin vaihtelevaa! Onnea!!

Pahoitteluni keskenmenoista, ne ovat aina pieniä kuolemia.

Itselläni on takana viisi alkuraskauden keskenmenoa ja yksi koeputkihedelmöitys, joka tärppäsi muttei sitten edennytkään pidemmälle. Nyt olen raskaana viikolla 12+1 ja toivon parasta. On ainakin edennyt aikaisempia pidemmälle. Kolmen keskenmenon jälkeen yleensä tehdään tarkempia tutkimuksia syistä, mutta jos epäilet jotain voit myös yrittää vaatia niitä aikaisemmin. Itselläni syynä on ollut mitä ilmeisemmin tukostaipumus ja veren vasta-aineet. Näihin saan nyt lääkitystä. Usein keskenmenot tietenkin johtuvat sikiön kehityshäiriöistä ja moni saa niiden jälkeen aivan normaalisti terveitä lapsia.

Voimia tulevaan!

Kuusi keskenmenoa virallisesti. Neljä lasta. Joitakin keskenmenoja niin että raskaustesti näytti plussaa ja vuoto alkoi muutaman päivän kuluttua. (niitä en ole laskenut)
Nyt taas pelkään keskenmenoa. oireet viittaa siihen.
Joten välillä tuntuu että, onkohan tämä ihan viisasta, mut ihminen on outo, minä ainakin.

Pahoitteluni keskenmenoista.

Mulla takana kaksi peräkkäistä km (rv 11 ja 12) ja nyt raskaana yli puolenvälin!

Km syytä ei ole saatu selville, esim. tukostaipumusta mulla ei ole.

Niisku, saanko kysyä tiedätkö tapahtuivatko keskenmenosi tosiaan noilla viikoilla, vai havaittiinko ne vasta tuossa vaiheessa? Ei ole pakko vastata, jos kysymys on tungetteleva. Olen itse vain miettinyt tuota asiaa, kun noilla viikoilla keskenmenot eivät taida enää niin kovin yleisiä olla. Ihanaa että olet nyt jo pitkällä uudessa raskaudessa, onnea!

Itsellä viime vuonna kaksi keskenmenoa (rv8 ja rv5), nyt raskaana rv 13+.

Yhteistyössä