Itselläni luonto kyllä hoiti homman kuntoon, mutta kävin kaiken tapahtuneen jälkeen vielä jälkitarkastuksessa. Se helpottaa omaa oloa. Minulle jouduttiin tekemään raskauden keskeytys vkolla 9 lääkkeellisesti, mutta sairaalassa jätettiin tarkastamatta lopputulos. Kertoivat että vuotoa voi olla 2 viikkoakin. Minulla kesti vain päivän ja kun soitin sairaalaan, totesivat vain että joillakin vuoto voi ilmeisesti olla noin lyhyt. Vko 12 sain sitten ulkomailla laskettelurinteessä lopullisen keskemenon kun istukka repesi irti. Vuoto oli valtavaa, samoin kivut. Onneksi lääkäriapua oli saatavilla. Toivotun raskauden päättymisestä voi olla vaikea päästä eteenpäin, eikä uusi raskaus aina heti tule. Olen nyt onnellisesti uudestaan vkolla 8 vko+5 ja puoli vuotta meni edellisestä. Tälläkin kertaa tilanne on ultran mukaan vielä epävarma (vuotoa kohdussa), pian kuulen kuitenkin lisää uutisia. Takana on kuitenkin yksi onnistunut raskaus jo, joten toivoa on. Yllättävän paljon ihminen kuitenkin itsestään voimia löytää tiukan paikan tullen.
Paljon jaksamista ja onnea uuteen yritykseen!