keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dora09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me haudattiin pikkuisemme(oli siis alle sen 22vk)mun mummoni viereen samaan hautaan.En olis voinut kuvitellakaan että oisin jättänyt hänet sinne sairaalaan joukkotuhkaukseen.Hän oli mulle niin täysin olemassa,ei ollut muuta vaihtoehtoa.Vaikka täällä olis ollut tarjolla sellainen hietakehto,jonne sirotellaan kaikkien tuhkat,mutta ei..pikkuinen tuhkattiin ja sitten veimme hänet isomummon kainaloon nukkumaan.
Siunaustilaisuus oli tietty ennen tuhkaamista,se pidettiin sairaalan kappelissa.

Eilen oli sitte jälkitarkastus. Mitään syytä ei ollu löytyny,ei vauvoista eikä minusta. Kuukauden päästä on vielä se tukostaipumus verikoe ja tuloksen siitä saa tietää tammikuussa. Onko teille tehty jälkitarkastuksessa sisätutkimus? Mulle ei tehty,luulin että tehdään mut ei kai se sitte ole tarpeellinen.

Menetimme syksyllä pienen tyttäremme rv.21.Pienokainen oli kuollut kohtuun ja synnytin hänet.Kaikki mahdolliset tutkimukset tehtiin minulle ja pienokaiselle.Mitään syytä ei keskenmenoon löytynyt.
Jälkitarkastuksessa tehtiin sisätutkimus.Minusta se on tärkeintä jälkitarkastuksessa,ettei mitään näkyvää tulehdusta tai muuta ole.

mullakin olis ollu laskettuaika 7.2 lapsi syntyi raskausviikoilla 19
15.9 klo17.45 täysin samaan aikaan ja päivänä kuin siskoni synnytti poikavauvan.minulla oli oireeton kohtutulehdus ja siitä johtuen synnytys käynnistyi itsestään.me päädyttiin antamaan sairaalan hoidettavaksi vauvan tuhkaus ja muut jutut.meidän vauva on haudattu meidän sydämmiin ja kulkee siellä mukana aina täydellisenä enkelinä joka toi äidilleen niin suuren onnen ja tunteen olla oikea äiti ei täti eikä kenenkään lapsen hoitaja vaan ylpeyden olla äiti omalle tulevalle vauvalleen ja rakastaa kasvavaa mahaa ja omaa ruumistaan.
ensinmäistä kertaa elämässä mulla oli jotain aihetta olla ylpeä ja olla täydellisen onnellinen ja joka päivä mä kiitin luojaa meidän vauvasta aivan oikeasti vaikka en ole uskovainen ja sitten kävi näin.

Yhteistyössä