keskenmenojen jälkeen uutta alkua

  • Viestiketjun aloittaja hallanmaa
  • Ensimmäinen viesti
hallanmaa
tein tänäaamuna raskaustestin joka näytti että olen raskaana.kuinka muilla on mennyt kolmas raskaus jos takana kaksi keskenmenoa? toki siellä on myös onnistunut raskaus.pelottaa suuresti että kuinka tällä kertaa käy :/ eipä ollut tuloksesta epäilystä.oikein vahva plussa ja 4 viikkoa vasta yritetty.ohhoh....noh...pelottaa paljon.....
 
kohtalontoveri
tein tänäaamuna raskaustestin joka näytti että olen raskaana.kuinka muilla on mennyt kolmas raskaus jos takana kaksi keskenmenoa? toki siellä on myös onnistunut raskaus.pelottaa suuresti että kuinka tällä kertaa käy :/ eipä ollut tuloksesta epäilystä.oikein vahva plussa ja 4 viikkoa vasta yritetty.ohhoh....noh...pelottaa paljon.....

Paljon onnea plussasta ja tsemppiä! Oma historiani on ensin keskenmeno, sitten onnistunut raskaus, sitten kaksi keskenmenoa lisää ja sitten taas onnistunut raskaus. Eli kyllä se kolmas raskaus voi ihan hyvin mennä, oikein kovasti lähettelen sinulle voimia ja jaksamista! Itse pelkäsin todella paljon melkein koko raskauden ajan että kaikki ei olisi kunnossa, aikamoinen hermoraunio olin kyllä enkä oikein edes osannut uskoa siihen että meille on tulossa uusi vauva kuin vasta sitten kun oltiin jo synnärille menossa. Onneksi esikoinen piti kiireisenä niin ei ehtinyt koko ajan murehtia. Nykyään olen siis onnellinen kahden pojan äiti, suurempaa perhettä meille ei tule, sen verran syvät arvet jättivät nuo keskenmenot.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä