keskenmenoko? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aleida

Jäsen
23.05.2008
69
0
6
Elikkäs me on oltu miehen kanssa ilman ehkäisyä varmaan vajaa pari kuukautta. Kolmisen viikkoa sitten rinnat tuli tosi kipeiksi (siis ihan kosketusaroiksi) kihelmöi,vihloi tms. ihan kuin raskaana ollessa! Tein sitten pari raskaustestiä jotka molemmat näytti negaa. Tässä vaiheessa tuli jo menkkamaisia kipuja.

Tämän rintojen arkuus jatkui ja rupesin jo kuvittelemaan vaikka mitä. Pikku hiljaa helpotti mutta sitten löysin pienen patin vasemmasta rinnastani! Siinä se on edelleen, ei ole kipeä.

Menkat sitten alko tossa 1,5vk sitten todella niukalla rusehtavalla vuodolla. Vuoto lisääntyi pikku hiljaa ja myös menkkakivut kunnes tänään kävin vessassa ja paperiin tuli verinen/limainen n.5cm klöntti :(

Nyt sitten ihmettelenkin onko vaan valtava hyytymä (suurin minulla ikinä ollut n.1cm) vaiko kenties alkuraskauden keskenmeno jos olin kuitenkin raskaana??

Mulla ensimmäinen raskaus alkoi (ilmeisesti) kaksosraskaudella. Edeltävänä päivänä vatsa oli TOSI kipeä. Oikein lääkettä jouduin ottamaan ja pitämään lämpöpussia mahan päällä. Seuraavana päivänä alkoi niukka vuoto jonka mukana tuli juuri tuollainen n. 5cm kolikkomainen hyytymä. Olen tästä useasti puhunut neuvolassa/lääkärissä ja ovat olleet sitä mieltä että toinen vain valui pois.

Yhteistyössä