Mimmiel varovaiset onnittelut plussasta, toivottavasti vuoto on jotakin vaaratonta.
miwwi toivotaan haalealle viivalle vahvistumista, toivottavasti se täti jättää tulematta kylään.
Hanne_ ja
tiinelli eiköhän tässä ryhmässä kaikki olevat tiedä jo miten epävarmaa ja pelottavaa tuo alkuaika on, joten tottakai saatte vielä olla mukana. Toivotaan vain että pääsette kuitenkin jossain vaiheessa siirtymään ihan kokonaan tuonne plussanneiden puolelle.
mumina itse sain myös ovisplussan tuollaisena toispuoleisena. Kyllä se mielestäni lasketaan, sen vahvempaa ei tullut testeihin. Toivotaan sinulle tärppiä tähän kiertoon!
caroliina30+ Jospa onkin plussauksesta johtuva tuo sinun ovisplussa? Monessa keskustelussa on ollut puhetta siitä että ovisplussa on näyttänyt raskauden. Käy hakemassa r-testi ja tule kertomaan miten kävi.

opcorn:
kultakimpale2 varovaiset onnittelut haaleasta viivasta! Toivottavasti viiva vahvistuu ja menkat pysyy poissa.
ON: viime päivät mennyt kaksinkerroin kivusta itkien, toivottavasti huomenna jo helpottaisi. Kivut olleet todella kovat ja vuoto harvinaisen runsasta. Luulen että jätän tässä kierrossa ovistikuttelut väliin. Katsotaan sitten kun olen käynyt gynen luona, nyt on vielä aika apea mieli.
Toivottelen nyt kaikille hyvää viikonloppua, koska en ole varma ehdinkö tänne ennen maanantaita!