Keskenmenon jälkeen ovulaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mirrin

Uusi jäsen
12.04.2011
1
0
1
Eli siis tänään 13 vrk keskeytyneestä keskenmenosta, jossa vauvan kasvu pysähtynyt 9+5. huomattiin 13 viikolla. eli ehti olla kauon kuolleena. Eilen kuitenkin tein positiivisen ovulaatio testin, ja raskaustesti näytti negaa. Nyt aamulla tein uudelleen ovistestin ja se olikin negatiivinen. Kuitenkin vuodan verta edelleen keskenmenosta johtuen, mutta miten ovulaatio voi silti nyt jo tulla? Olisko se niin, että kun vauva ehti olla kuoleena noin kauon, ja että hcg hormooni on laskenut jo paljon siinä 4 viikossa, koska oireetkin loppuivat, että ovis voi tulla noinki nopeeta? kiitoksia ihmiset jos viitsitte vastata, vastauksenne ovat tärkeitä! <3

Moikka!

Mä sain spontaanin km rv 9+. Noin 2vkoa km jälkeen tikutin ovisplussan ja r-testi negaa. Kuitenkin kahden viikon päästä tikutin uuden ovisplussan ja siitä laskettuna alkoi kuukautiset dpo 13. Mä tulin siihen lopputulokseen, että eka ovisplussa johtui vielä hcgstä. Joskus ovistestit reagoivat raskaushormooniin, joka ei välttämättä enää r-testillä näy. Mene ja tiedä :D. Toivottavasti tästä on sulle jotain apua :)

Moikka!

Mä en oikeestaan kuulu varmaan tänne kun mulla todettiin ke 13.4 tuulimunaraskaus, mutta päätinpä tänne silti kirjoittaa! Mistä lasketaan kierron alkavan? Onko se tämä tyhjennyspäivä eli kun eilen otin tyhjennyslääkkeet niin lasketaanko kierto alkavaksi siitä? Jos joku tietäisi ja osaisi neuvoa tietämätöntä. :ashamed:

Yhteistyössä