keskenmenon jälkeen raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä hoppu?

Eikö ole järkevämpi odottaa se suositeltu 2 kiertoa ja antaa kohdun parantua rauhassa. Miksi lisätä turhia riskejä hätäilemällä? Mieti, jos tulevassa raskaudessa sitten tapahtuukin jotain, mietit aina, että johtuiko se tuosta hätäilystä. Pelaa yhden kierron verran lisää varman päälle ja ole rauhallisemmin mielin sitten jatkossa.

Itse tulin raskaaksi 2 kiertoa kaavinnan jälkeen.

[QUOTE="hei";27684036]Mikä hoppu?

Eikö ole järkevämpi odottaa se suositeltu 2 kiertoa ja antaa kohdun parantua rauhassa. Miksi lisätä turhia riskejä hätäilemällä? Mieti, jos tulevassa raskaudessa sitten tapahtuukin jotain, mietit aina, että johtuiko se tuosta hätäilystä. Pelaa yhden kierron verran lisää varman päälle ja ole rauhallisemmin mielin sitten jatkossa.

Itse tulin raskaaksi 2 kiertoa kaavinnan jälkeen.[/QUOTE]

minulle annettiin ohjeeksi odottaa yksi normaali kierto ennen uutta yritystä. sitä jotenkin ihmettelinkin, että oikeestikko jo uskaltaa. näköjään näissäkin on sairaalakohtaisia eroja.

[QUOTE="tonttuli";27684048]minulle annettiin ohjeeksi odottaa yksi normaali kierto ennen uutta yritystä. sitä jotenkin ihmettelinkin, että oikeestikko jo uskaltaa. näköjään näissäkin on sairaalakohtaisia eroja.[/QUOTE]

Näköjään. :) Mulle sanottiin 2 kiertoa ja mun kohdalla se oli kyllä hyväkin. Ekat menkatkin oli vähän mitä sattui, tokat jo paljon normaalimmat. Oltiin paljon "normallimmalla" pohjalla varmasti vasta tokassa kierrossa siis.

[QUOTE="hei";27684056]Näköjään. :) Mulle sanottiin 2 kiertoa ja mun kohdalla se oli kyllä hyväkin. Ekat menkatkin oli vähän mitä sattui, tokat jo paljon normaalimmat. Oltiin paljon "normallimmalla" pohjalla varmasti vasta tokassa kierrossa siis.[/QUOTE]

juu, paree varmasti pelata varman päälle ja odotella rauhassa. kiitos vastauksestasi.=)

Mulle sanottiin että olis hyvä odottaa yksi kierto muttei ole maailmanloppu jos raskautuu ennen sitä. Monilta oon kuullut että lähinnä sen takia neuvotaan odottamaaan yksi kierto että raskauden kesto olis helpompi selvittää. Mutta onnistuuhan se ultralla.
Raskaus ei ala jos kohtu ei ole siihen valmis.

Yhteistyössä