Keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aliisa"

Vieras
Kuinka moni on tullut heti raskaaksi keskenmenon jälkeen? Siis niin, ettei edes kuukautiset ole kerinneet alkamaan? Ja kuinka ko. raskauden kävi?

Itsellä kk takaperin lääkkeellinen keskeytys ja nyt tein raskaustestin (oireita jonkin verran), jossa "haamuviiva"...

Meitä myös kehotettiin odottamaan ekat menkat, mutta "vahinkoja sattuu" paremmissakin piireissä. Sinänsä minua ei haittaa lainkaan jos raskaana olen jo nyt, mutta ihan vain kokemuksena haluan kuulla miten muilla seuraava raskaus on edennyt/sujunut?

Itse plussasin n. kuukausi keskenmenosta, tämä raskaus nyt rv 11, ja vuotaa päivittäin, hematooma kohdussa. Johtunee tuosta edellisestä keskenmenosta kun kohtu joutunut liian kovalle..

kun me tehtiin aikoinaan ensimmäistä lasta niin mulla oli alkuraskauden keskenmeno rv 5+ ja silloin kaikki tuli itsestään ulos. sen jälkeen sitten ei tullutkaan menkkoja vaan testi oli positiivinen ja raskaus meni loppuun asti ja siitä syntyi esikoispoika. toista kun tehtiin niin oli keskenmenon jälkeen yksi kierto väliä ja taas meni loppuun asti.

Yhteistyössä