Keskenmenon jälkeinen vuoto!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äx3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äx3

Vieras
Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno. Sain esilääkityksen ja sinä päivänä alkoi vuoto. Ihan normi kk vuoto. Parin pv päästä toiset lääkkeet ja vuotoa tuli kaksi päivää. Yoisena pv se vuoto oli niukka. Tämän jälkeen ei vuotoja ole tullut.

Tästä on nyt 4vk. Kuukautiset ei vielä alkaneet.

Voiko keskenmeno hoitua noin vähillä vuodoilla?
Kaikilla jotka on keskenmenosta kertonut on vuotanut ihan mahdottomasti!

Verikokeessa olen käynyt mutta sen tulokset saan vasta huomenna. Siitä nähdään raskaushormoonien määrä.

ekasta km vuoto oli ehkä "hiukan" runsaammat menkat. Enkä ollut edes kipeä( viikkkoja 6+1)

Ja menkat tuli vasta 3 kk jälkeen. Se oli ihan luonnollinen km, mut tää mitä koen nyt on ihan jotain toista..
Varmasti johtuu siitä et viikkoja oli enemmän.

Mutta en odottele tulevia menkkoja ainakaan 3kk...jos vanhat merkit paikkaansa pitävät.

On tosiaan paljon kiinni siitä millä viikolla on mennyt kesken, vaikuttaahan se raskausmateriaalin määrään. Mun km viikolla 9 muistutti menkkoja, vaikkakin hyytymiä ym. oli selvästi seassa. Myöhemmillä viikoilla ei sitten niin vaan onnistunutkaan.

Mulla kesti.
En tiedä syytä, mutta ei lääkäri ollut huolissaan.
Sano vaan että kun kaikki on valmista, menkatkin tulevat.

Se "luonnollinen" vuoto mitä oli kesti varmaankin 1,5 viikkoa ja sitten jälkitarkastuksen jälkeen yks yö istukka tipahti pönttöön.Lääkäri sanoi siitäkin et jos ei viikkoon tipahda pitää tulla uusiks.
Mut se km oli minusta ihan siedettävä.
Tästä en sanois samaa.

ok. musta tuntuu, että se lääkäri sanoi et menkkojen pitäs alkaa viimeistään 6vk päästä keskenmenosta. että sitten tutkimuksiin jos näin ei ole.. mutta mietinkin muistanko tän väärin. jos kerran 8 ja jopa 3kk on teillä mennyt.

Kai se riippuu sitten toimenpiteestä?
En tiedä. Tai siitä miten ohueksi kohdun seinämät menevät.

En osaa sanoa. Sehän on kohdulle kova paikka jos esim kaavitaan.
En olis huolissani, keho toimii kun se on valmis.

en usko, että olen raskaana. ei olla huomattu, että kumi olisi pettänyt. tosin ei me huomattu sitä tästä edellisestä raskaudestakaan. mutta en usko, että nyt olisi näin käynyt.

mitään ovulaatiota en ole huomannut olevan vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Millä viikoilla olit? Mulla ihan alkuraskauden km meni normaalin kk-vuodon tapaan, mutta kun viikkoja oli 10+, niin oli kuin härkää olisi tapettu.

sama täällä. Alkuraskaudessa oli kuin ois ollu vähä extraa kk-vuotoo, mutta rv 12 olikin km ihan toista luokkaa..eli ihan kuin härkää ois tapettu :(

Kuumimmat

Yhteistyössä