Keskenmenon kokeneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vauva haaveissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vauva haaveissa"

Vieras
Tänään on viikko kun lääkkeillä tyhjentyi kohtu. Mieliala alkaa jo olemaan parempi vaikka surettaa vielä. Kyselisin kuinka kauan vuoto kesti tiedän on yksilöllistä... Kuinkapian aloit yrittämään uutta raskautta ja miten pian tärppäsi? Sain kaiken päälle kohtu tulehduksen ja lääkäri sanoi että kohdun limakalvo on erittäin paksu....

Vuoto kesti muistaakseni kolmisen viikkoa (km viikolla 11) ja alettiin yrittää sen jälkeen kun oli tullut vuodon loppumisen jälkeen oikeat menkat ensimmäisen kerran. Kerrasta se sitten tärppäsi :)

Mulla oli km viikolla 6 joten vuoto oli vain vähän tavallista kk-vuotoa voimakkaampaa. Kesti viikon. Seuraavien kuukautisten jälkeen aloitettiin uudelleenyritys.

Mulla vuoto kesti pari viikkoa. Ja tuon vuodon päättymisen jälkeen alettiin heti yrittämään ja 3kk pääastä odotin nyt jo 3- vuotiasta tytärtämme. Yhteensä puolivuotta yritettiin.

Ystäväni synnytti rv 29 kuolleen tyttövauvan.. Tästä on noin 10 vuotta ja hän oireilee/ole päässyt siitä yli minusta vieläkään :( mietinpä voiko sellaisea ikinä päästäkään : /

Mulla vuoto kesti alle viikon ja sekin oli tosi niukkaa. Yksilöllistähän se tosiaan on.
Km:sta on nyt 7 vuotta ja edelleen yritetään, joskin nyt ei niin aktiivisesti, tarkoittaa siis sitä että mulla ei ole tällä hetkellä hormoneja yms. lääkkeitä mut nekin tulee taas kehiin ens vuoden puolella joskus..

Tuo on kyllä kamalaa kun joutuu kuolleen vauvan synnyttämään :'( Itselläni oli kova paikka kun km tuli joskus viikolla 9.. Asia kannattaa kyllä käsitellä ja puhua perinpohjin kun muuten noilla asioilla on tapana jäädä kummittelemaan. Voimia Ap:lle :hug:

Viimeksi muokattu:
Ensiksikin voimia ja osanotto menetyksenne johdosta! :(

Itselläni oli vuosia sitten keskenmeno rv 10+, tai keskeytynyt sellainen oli tapahtunut jo aiemmin, mutta tuolloin havaittiin. Vuoto kesti yli kuukauden. Yrityslupa saatiin ekojen varsinaisten menkkojen jälkeen, jätettiin kyllä ehkäisy pois jo ennen sitä (hyi meitä). Ekasta luvallisesta kierrosta tärppäsi. Ensimmäinen laskettu aika olisi ollut marraskuussa, ja esikoinen syntyi maaliskuun lopussa.

Vuotoa joitakin viikkoja, ja kaikkinensa reilu vuosi meni seuraavaan onnistuneeseen raskauteen. Esikoisen välissä siis kaikkiaan kolme keskenmenoa ennen onnistunutta raskautta, josta syntyi rakas kuopuksemme.

Yhteistyössä