Keskenmenon positiivinen vaikutus parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Parisuhteemme on miehen kanssa ollut pitkään "etäinen". Intiimiä kanssakäymistä on ollut todella harvoin, max. noin kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa. Mies haluaisi useammin mutta minulla itsellä on ollut halut hukassa. Nyt kuitenkin kävi niin että tulin raskaaksi, ei todellakaan sitä oltu suunniteltu. Oli aikamoinen alkujärkytys koko raskaus, mutta sopeuduin ajatukseen. Sitten tuli keskenmeno n. viikolla 9-10. Keskenmeno oli henkisesti rankka kokoemus, koska olin juuri sopeutunut ajatukseen toisesta lapsesta ja halusinkin jo lasta kovasti. Keskenmenon jälkeen suhteemme on "puhjennut uuteen kukkaan". Olemme lähentyneet todella paljon ja seksi elämämme on elpynyt normaaliksi. =) Asiat ovat paremmin kuin vuosiin. En olisi uskonut että keskenmenolla voisi olla tämmöinen vaikutus. =)

Onnea :flower: lähentymisestä ja :hug: km:sta.
Ehkä parin ekan km:n jälkeen kävi noin, mutta kun niitä km:ja tulee kuin sieniä sateella, niin ei se enää ainakaan positiivisemmaksi tule :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Ehkä parin ekan km:n jälkeen kävi noin, mutta kun niitä km:ja tulee kuin sieniä sateella, niin ei se enää ainakaan positiivisemmaksi tule :ashamed:

Meille raskaus oli todellinen yllätys ja aika iso järkytys. Meni monta viikkoa ennenkuin pystyin sopeutumaan ajatukseen vauvasta ja juuri kun aloin iloita raskaudesta tuli keskenmeno.

Alkuperäinen kirjoittaja a_p:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:

Meille raskaus oli todellinen yllätys ja aika iso järkytys. Meni monta viikkoa ennenkuin pystyin sopeutumaan ajatukseen vauvasta ja juuri kun aloin iloita raskaudesta tuli keskenmeno.

Mä taas enää edes pystynyt nauttimaan raskauksista, koska ne päättyy kuitenkin vkon 13-20välissä.

Yhteistyössä