Kuinkahan paljon tota tavaraa on normaalia vuotaa keskenmenossa? Itellä oli rv 10+6 ja tuntuu, että voiko tollasta määrää tulla kaikkea kiinteämpää pois kohdusta??
Kauankohan tää vuoto kestää?
Kauankohan tää vuoto kestää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla tuli tosi reippaasti neljättä päivää (km rv 11) niin että vikana päivänä vähän heikotti kävellä. Yritin pitää lukua niistä istukanpalasista ja kalastella niitä sormiini jotta näkisin että onko koko istukka tullut. Sitten kun palaset oli ulkona niin vuoto ja kivut väheni dramaattisesti. Yhteensä vuotoa oli ehkä noin viikon verran.Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Jos tulee paljon hyytymiä ja vuoto on runsasta 2-3 vrk, hakeudu kaavintaan, jotta kohtu saadaan kunnolla siistiksi - puhdas maaperä uutta raskautta ajatellen. Pitkässä vuodossa tulehdusriskikin kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mulla tuli tosi reippaasti neljättä päivää (km rv 11) niin että vikana päivänä vähän heikotti kävellä. Yritin pitää lukua niistä istukanpalasista ja kalastella niitä sormiini jotta näkisin että onko koko istukka tullut. Sitten kun palaset oli ulkona niin vuoto ja kivut väheni dramaattisesti. Yhteensä vuotoa oli ehkä noin viikon verran.Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Jos tulee paljon hyytymiä ja vuoto on runsasta 2-3 vrk, hakeudu kaavintaan, jotta kohtu saadaan kunnolla siistiksi - puhdas maaperä uutta raskautta ajatellen. Pitkässä vuodossa tulehdusriskikin kasvaa.
En halunnut mennä kaavintaan koska se nyt vain ei ole kovin hyväksi kohdulle sekään. Ja myös kaavinnasta voi seurata tulehdus.
Tulin heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi ja kaikki meni mainiosti. Jos saan uuden keskenmenon niin yritän taas kyllä selvitä kotona ja ilman lääkitystä tai operaatioita jos se vain on mahdollista.
Joo olen samoilla linjoilla. Mä luulen myös että mulla auttoi se että yritin olla fyysisesti aktiivinen erityisesti kun sitä vaaleanpunaista vuotoa oli alkanut tulla ja ultrassa nähtiin eloton alkio. Uhkasivat minua kaavinnalla ja ajattelin että ei ei ei kyllä se nyt on saatava sieltä pois itsekseen.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mulla tuli tosi reippaasti neljättä päivää (km rv 11) niin että vikana päivänä vähän heikotti kävellä. Yritin pitää lukua niistä istukanpalasista ja kalastella niitä sormiini jotta näkisin että onko koko istukka tullut. Sitten kun palaset oli ulkona niin vuoto ja kivut väheni dramaattisesti. Yhteensä vuotoa oli ehkä noin viikon verran.Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Jos tulee paljon hyytymiä ja vuoto on runsasta 2-3 vrk, hakeudu kaavintaan, jotta kohtu saadaan kunnolla siistiksi - puhdas maaperä uutta raskautta ajatellen. Pitkässä vuodossa tulehdusriskikin kasvaa.
En halunnut mennä kaavintaan koska se nyt vain ei ole kovin hyväksi kohdulle sekään. Ja myös kaavinnasta voi seurata tulehdus.
Tulin heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi ja kaikki meni mainiosti. Jos saan uuden keskenmenon niin yritän taas kyllä selvitä kotona ja ilman lääkitystä tai operaatioita jos se vain on mahdollista.
Mäkin pelkäsin kaavintaa sen perforaatioriskin takia. Just ennen kuopusta mulla oli km. Yhdet menkat ehti tulla ennen kuin kuopusta aloin odottaa. Itse olen aina km tullen "riekkunut ja riehunut" sen verran, että se minisynnytys on lähtenyt kunnolla käyntiin ja onneksi omat konstit ovat riittäneet siihen, että kaikki tyhjentynyt, eikä kaavintaa ole tarvittu.