Keskenmenosta...miten selvitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Miten selvitä keskenmenosta...

Millä viikoilla sinulla on mennyt kesken ja miten olet selvinnyt eteenpäin? Onko uutta raskautta suunniteltu pian? Tai tulitko pian raskaaksi sen jälkeen?

Itse mietin, helpottaisiko, jos aloitettaisiin yrittämään uudestaan..vai tuoko uusi raskaus taas pelon ja surun..

rv oli 14..oli jo kuulema 12vk kuollut...meillä on kaksi lasta mutta vielä olisi yksi toiveissa...jotenkin tuntuu, ettei tiedä jaksaako enää uutta raskautta..ja jos ei tule raskaaksi enää.....vauvanvaatteitakin tuolla olisi edellisiltä odottamassa...en tiiä mitä tekis..

Itse yhden -02 rv20+1 syntyneen enkelivauvan äitinä ISO HALI, meillä yritettiin seuraavan kerran 2005 jolloin tärppäsi aika nopsaan ja lapsi saatiin, alkuun oli niin kovin raskasta :(
Voimia ja jaksamista sinulle

Mulla on kokemus km raskausviikoilla 7+3,9+1 ja 14+5

Tuosta viimeisestä selviäminen otti voimille.Uutta raskautta on aina parin kierron jälkeen alettu yrittämään ja 6-9kk olemme raskautuneet uudelleen.

Mulla meni kaksi peräkkäistä raskautta kesken viikolla 6. Olin kyllä aika hajalla, ja kun tulin kolmannen kerran raskaaksi, niin olin jo päättänyt, että jos tämäkin menee kesken, niin en enää edes yritä... Mutta nyt onnellisesti loppusuoralla ollaan, rv 37.

Kyllä koko tämä raskaus on pelottanut, pieninkin vihlaisu tms. on aiheuttanut paniikin. Mutta nyt onneksi kaikki jo hyvin, ja odotellaan synnytystä... =D

mulla 4 keskenmenoa.
1.rv12 6kk jälkeen olin uudestaan raskaana
2.rv12 6kk ja olin uudestaan raskaana
sain terveen tytön
3. rv7 pidettiin monen vuoden tauko
4. rv6 2kk päästä olin uudestaan raskaana
terve tyttövauva

ja nyt kolmas lapsi toiveissa mutta keskenmenoja on taas tiedossa.

Mulla meni kesken 12+ jotain . Mulla sattui tillanne olemaan se että kaksi ystävääni oli parinvuoden sisällä synnyttäneet täysiaikaisen kromosomi poikkeavan lapsen js molemmat vauvat kuoli melkolailla heti synnytyksen jälkeen, joten tunsin itseni lähinnä onnekkaaksi kun luonto hoiti mun tapauksen "ajoissa". Mikään ei ole niin raskasta kuin synnyttää vauva jonka tietää kuolevan synnytykseen tai heti sen jälkeen. Vaikka raskastahan se aina on kun menettää lapsen missä vaiheessa tahansa. :(

Yhteistyössä