Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona-kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hormoneille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="luonnollinen";30732990]En ymmärrä, miksi miehen pitäisi erikseen suostua siihen... Miehenkö ei tarvi suostua siihen, että nainen ei käytä hormoneja? Meillä mies on ihan innoissaan, kun kysyn et osaako se pidätellä... Se kun tarkoittaa, ettei tarvi pukeutua kumipukuun.
[/QUOTE]

En minä naisenakaan suostuisi ehkäisyyn, jonka kanssa en saisi orgasmia sitten millään tai josta en nauttisi, ennemmin on ilman kokonaan. Miehen mukaan se ei vain tunnu miltään se orgasmi, eikä tule hyvää oloa tai tyydytystäkään oikein kun kokeillaan keskeytettyä, sen tuntee, mutta se ei tunnu juurikaan miltään. Mies siis saa orgasmin hieman siemensyöksyn jälessä. Meillä oli kuukausikaupalla sitten seksiä ilman yhdyntää, josta kumpikaan meistä ei välitä, niin parempihan tuo vasektomia. Jos ei olisi saanut, oltaisiin haettu se ulkomailta.

[QUOTE="kysyn";30733069]En minä naisenakaan suostuisi ehkäisyyn, jonka kanssa en saisi orgasmia sitten millään tai josta en nauttisi, ennemmin on ilman kokonaan. Miehen mukaan se ei vain tunnu miltään se orgasmi, eikä tule hyvää oloa tai tyydytystäkään oikein kun kokeillaan keskeytettyä, sen tuntee, mutta se ei tunnu juurikaan miltään. Mies siis saa orgasmin hieman siemensyöksyn jälessä. Meillä oli kuukausikaupalla sitten seksiä ilman yhdyntää, josta kumpikaan meistä ei välitä, niin parempihan tuo vasektomia. Jos ei olisi saanut, oltaisiin haettu se ulkomailta.[/QUOTE]

No meillähän saisi, mies siis, mutta ei halua. Sen valinnasta siis tuollainen ehkäisykeino. Enkä kyllä valita, sillä on jotain syytä pidätellä, kun haluaa nauttia pidempään (niin, nauttii siis kuulemma ihan siitä yhdynnästä, siemensyöksy ei kaiketi ole seksin pääasia) ja lisäksi mä en tuu niin sotkuiseksi kun mun sisään ei ruiskutella mitään spermoja. En tiiä voinko ees sopeutua mahdollisen sterilaation jälkeen siihen et ukko ruiskuttaski mällit sisään. Voisin käydä itse hiljaisesti sterilaatiossa (jos keksin miten sen saan) ja antaa sit vetää keskeytettyä koko kierron ajan.

Omalla miehelläni tulee ainakin orgasmi ensin ja sitten vasta siemensyöksy, eli ei lässähdä loppuhuipennus ollenkaan. Taitaa kyllä vetää silti liian myöhään pois, koska saa samantien siemensyöksyn kun on vetänyt pois, mutta raskaus ei ole katastrofi

Toiset saa samaan aikaan kuin siemensyöksyn ja toiset hetkeä ennemmin, siinä syy miksi miehet siihen pystyvät.
:cautious:

Meillä on ollut käytössä keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona kolme vuotta, ja hyvin on toiminut. Olen erittäin helposti "raskautuvaa" tyyppiä, tullut aina raskaaksi ekasta yrittämästä. Mielestäni tärkeintä on vain se, että vauvan tulo ei olisi katastrofi, jos sitä sattuukin tulemaan raskaaksi. Itse emme missään nimessä käyttäisi tätä menetelmää ehkäisyyn, jos vauvan tulo olisi ongelma. Se on pääasia. Hormonaalista ehkäisyä emme käytä siksi, että jos sellainen on, niin eipä juuri ole seksiäkään, joten mikä pointti siinä ehkäisyssä silloin edes on...
(y)