Keskeytynyt keskenmeno, lääkkeellinen tyhjennys. Koska uudestaan raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkurukuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkurukuu

Jäsen
10.10.2012
345
0
16
Elikkäs perjantaina minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Ei osattu tarkkaan sanoa, koska keskenmeno oli tullut. 1.ultraaja sanoi 8+ viikoilla ja 2. 9+viikoilla. Ei kuulemma voi sanoa tarkkaan koska, sillä sikiö kutistuu keskenmenon jälkeen. Kun sikiö tuli ulos, voin sanoa, että koosta päätellen oli viikkoja varmasti 10 tai 11! Minulla piti olla viikkoja 12+4. Keskeytys tapahtui, kun viikkoja piti olla tasan 13.
Nyt mietin, että koska uudelleen voisi yrittää? Toiset sanovat, että yhdet kuukautiset ja sitten, koska kuukautisvuoto tyhjentää loput, mitä kohtuun on jäänyt, jos on jäänyt. Toiset sanovat, että keho tietää koska on oikea aika, että heti jälkivuodon jälkeen peitto heilumaan ja että lääkärit haluavat yhdet kuukautiset, koska LA olisi helpompi määrittää. Toiset sanovat, että km jälkeen keho on herkempi uudelle raskaudelle, koska limakalvot ovat paksummat. Toiset taas sanovat niiden olevan heikommat.
Pelkään uutta keskenmenoa, mutta haluan niin kovasti saada lapsen ja en haluaisi turhia odotella. Mitä siis pitäisi uskoa???

Hei!
Mulla on kokemusta kolmesta keskenmenosta. Kahden keskenmenon jälkeen odotin kuukautiset, jonka jälkeen tulin heti uudelleen raskaaksi. Mutta ne molemmat menivät siis kesken. Kolmannen keskenmenon jälkeen tulin heti raskaaksi ilman kuukautisia siinä välissä.

Raskaus meni hyvin ja laskettuaikakin saatiin määriteltyä neuvolassa tehdyssä varhaisultrassa.

Yhteistyössä