Keskeytynyt km, lääkkeellinen tyhjennys ja vähäinen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frouva

Vieras
Viikkoja olisi kasassa 10, ultrassa huomattiin, että kehitys pysähtynyt n. viikolla 6+.
Torstaina kävin polilla ottamassa mifegynen. Tänä aamuna heräsin tunteeseen, että jotain valuu housuun. Pääsin vessaan ja pönttöön tuli lorisemalla verta + klöntti. Minun oli tarkoitus tänä aamuna laittaa cytotecit ja soittelinkin neuvontaan, että mitä tehdä. Sieltä käskettiin soittaa kätilölle, mutta tää kätilö oli harvinaisen töykeä, eikä kuulemma osannut auttaa...
Laitoin sit ohjeen mukaan 4 cytotecii ja otin yhden 600 mg buranan seittemältä aamulla.
Kivut ei ole olleet koko päivänä pahat enkä ole tarvinnut enempää kipulääkettä. Vielä toisen kerran vessassa käydessä verta on tullut lorisemalla, mutta siihen se on sitten loppunutkin.
Liuotin 6 tuntia sitten vielä 2 cytotecii kielen alla, pientä supistelua oli, mutta vuotoa ei ole tullut. Päivän olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla.
Mitä mieltä olette, pitäisikö maanantaina soitella polille ja kysellä mahdollisuutta ultraan?

Aika vähäiseltä kyllä tuo vuoto kuulostaa. itselläni kkm viikolla 11+ ja vuosin kuin seula varmaan viikon. Siis että isoin side kesti ehkä 2 tuntia maksimissaan. Ja tuli todella isoja palasia vielä myöhemminkin. Mutta jos kaikki toiminta on pysähtynyt viikolla 6 niin ehkä tuo on mahdollista.. Minulla ainakin kyllä istukka toimi normaalisti loppuun saakka ja sen takia sitä materiaalia olikin paljon. Ja kyllähän sinne ultraan joka tapauksessa kannattaa mennä niin nähdään onko kaikki tullut ulos.

Otan osaa keskenmenosi johdosta!

Minulla ei ollut ollenkaan voimakasta vuotoa, ei siis mitään lorinoita ollenkaan ja vuotoa ehkä n.5päivää. Soittelin polille ja sanoivat että saattaa alkaa myöhemmin vuotaa uudelleen tai seuraavat kuukautiset voivat olla runsaat. Mutta kai sieltä kaikki tuli pois kun r-testi näytti viikon päästä jo negatiivista eikä muitakaan ongelmia tullut. Seuraavat kuukautiset antoivat odottaa pari kuukautta eikä nekään ollut normaalia runsaammat. Uusi onnistunut raskaus alkoi muutaman kuukauden päästä.

Mulla tuli aluksi jonkin verran, sitten muutaman päivän todella niukasti sitä vuotoa, ehdin jo luulla että pääsin vähällä, mutta sitten 4 päivän päästä kirjaimellisesti räjähti. Vuotoa tuli niin että kylppärin seinätkin oli veressä ja kaikenlaista massaa siinä mukana. Toivotaan, että sulla jää noihin lorinoihin, ei ollut yhtään mukavaa :/

Yhteistyössä