Pahoittelut tapahtuneesta! :hug:
Minä kuulin sikiön(vauvamme) kuolleen kohtuun rv 12-13 aikana. Tämä tapahtui 6.2.-08, samana pvnä sain äitiyspolilta aloitustabletit,mitkä kypsyttävät kohtua synnytkseen, suun kautta nämä lääkkeet otettiin, menin naistentautien osastolle TYKS:iin sovitusti 8.2.-08 heti aamulla, mies mukana, sitten alettiin laittamaan niitä lääkkeitä aina 2kpl kerralla kohdunsuulle , 3:n tunnin välein. Vähän selkää sattui ja alavatsaa jo 10:n jälkeen, mutta supistukset alkoivat vasta 13:40 ja pienemme syntyi vasta 15:30 noin. Kipulääkkeitä saa ja pyydä myös kaurapussia lämmitettynä, se helpottaa kivuliaiden supistusten aikana! Ainakin minulla. Ja kävele mahdollisimman paljon jos sinulla lääkkeellinen tyhjennys, se helpottaa "syntymää" ja vähentää kipuja. Jos taas sinulle tehdään kaavinta, siihen en osaa vastata! :ashamed:
Aikaa minulla kulunut vajaa 2 viikkoa, kovasti olen liikkunut ja ulkoillut kerännyt voimia! :heart:
Toivomme jo uutta raskautta, kunhan ensin menkat ja jälkitarkastus on tehty! :heart:
Voimia sinulle! :hug: Keskenmeno on kyllä niin surullinen juttu! :ashamed: Mutta vielä sinäkin pääset sen yli ja elämä hymyilee, Usko vain! :heart:
Saman kokenut Rva Pikkumyy :heart: :wave: