Keski-ikäinen, outo nainen potkaisi lastani bussipysäkillä, oisko pitänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Albus";28556215]Mitäs helvettiä? Eikö nykyisin saa edes muurahaisia tappaa?[/QUOTE]

Tässä ei ole kyse edes tappamisesta, mutta mun mielestä ei saa tappaa, jos ei ole mitään järkevää syytä. Järkevä syy on esimerkiksi sellainen, että muurahaiset änkeävät sisälle.

sille potkaisijalle että myös mulle, kun lähdin vaan pois enkä laittanut potkijaa vastuuseen :(
Tytön käsi (ranne) on nyt turvoksissa, valittaa kipua ja esim kynä ei "pysy" kädessä. Myös pikkurillin ja sen viereisen sormen liikuttaminen on vaikeaa :(
Pitäiskö tuo viedä lääkäriin?
Välikohtaus sattui Itä-Vantaalla, ko bussipysäkki ison marketin vieressä - onko toiveajattelua, että siellä ois jotkut kamerat, joiden avulla ko. potkija voitais vielä jäljittää..??

Kyllä tämä on sitten asiallinen palsta, täällä väenvängällä halutaan keskittyä muurahaisten ns. "kiduttamiseen". Itse asiassa nykyään tulee aika usein fiilis, että käyköhän täällä ihan täyspäistä porukkaa vai jaksaako ihmiset oikeasti huvikseen kirjoittaa provosoivia tekstejä päivästä toiseen. Jos täällä joku kysyy lemmikkikaneista jotain, voisi kaikki suurinpiirtein tappaa, "koska niitä muutenkin tapetaan" ja mutta tällaisessa tapauksessa muurahainen on arvokas.

Juurihan aloituksessa kerrottiin, ettei muurahaisia kidutettu tai muullakaan tavalla vahingoitettu. Lapset tutkivat asioita, ihan normaalia toimintaa.

Ja kyllä varmasti lastasi potkaissut olisi ansainnut rikosilmoituksen tekemisen ja sen seuraukset.

Voihan helevetti sentään että tämä palsta voi kyllä parhaimmillaan olla kaikesta todelisuudesta irtautunut. :D

Ei todellakaan ole ihan täysjärkisen ihmisen hommaa potkia lasta, tekee hän sitten mitä tahansa. Olisi ollut rikosilmoituksen paikka.

Lapsen leikki ei sinänsä kuulu asiaan mitenkään, mutta en pidä sitä eläinrääkkäyksenä, ihan normaalia leikkiä. Muurahaiset ei varmaan pahempia traumoja kokeneet.

(En varmaan uskalla tunnustaa että meidän muksut pyydystää välillä heinäsirkkojakin takapihalta, ja sammakonpoikasia, toki vapauttavat ne heti mutta tuo on heistä hauska leikki. Palstan mukaan he tietysti ovat vähintään tulevia sarjamurhaajia.)

sille potkaisijalle että myös mulle, kun lähdin vaan pois enkä laittanut potkijaa vastuuseen :(
Tytön käsi (ranne) on nyt turvoksissa, valittaa kipua ja esim kynä ei "pysy" kädessä. Myös pikkurillin ja sen viereisen sormen liikuttaminen on vaikeaa :(
Pitäiskö tuo viedä lääkäriin?
Välikohtaus sattui Itä-Vantaalla, ko bussipysäkki ison marketin vieressä - onko toiveajattelua, että siellä ois jotkut kamerat, joiden avulla ko. potkija voitais vielä jäljittää..??

Uskon että huomenna kaikki on paremmin,kynä pysyy kädessä ja niin pois päin.
Ootte nyt miehen kanssa vauhkonut niin että lapsi voi dramatisoida kättänsä,mutta kuitenkin olen sitä mieltä että tuolanen hullu akka joka lasta postkii pitäis saada vastuuseen.
Mutta siis jos käsi turvonnut,kynä ei pysy kädessä,niin silloin se akka on ihan kunnolla siis potkassut,ihmettelen miten vaan satoit sitten jatkaa matkaa,enkä sano tätä siis pahalla,kaikkia hulluja tuolla näköjää kuleksiikin:(

Jos ihmiset on hulluja ei se palstan vika ole. Vitut muurahaisista, oikeasti. Nainen olisi pitänyt ottaa kiinni ja soittaa poliisit paikalle. Silloin olisi mennyt oikein.

Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta ihanko oikeesti jotkut täällä nipottaa jostain muuahaisten "rääkkäämisestä". Itse tein pienenä oikein "myrkkyseoksia" kuumasta vedestä, astianpesuaineesta ja mausteista jota sitten kaadoin muurahaisten päälle. Keräsin myös mehiläisiä lasipurkkiin, joskus laitoin purkin pohjalle hunajaa ja katselin kuinka mehiläiset ahmivat itsensä ähkyyn ja juuttuivat hunajaan kiinni ja lopulta kuolivat. Ja vanhemmat ja isovanhemmat kyllä tiesivät näistä leikeistäni eikä kukaan kieltänyt. Eikä minusta ole tullut hullua tappajaa tai eläinrääkkääjää.

just... sairas eukko oli! saattasimpa hyvin mennä poliisille juttelees..jos käsi viel turvoksissakin :/ vaikka lapsi oliskin huomaamattasi MUURAHAISIA liiskannutkin ni ei kuka hullu potkasee lasta?

[QUOTE="Mie";28556683]Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta ihanko oikeesti jotkut täällä nipottaa jostain muuahaisten "rääkkäämisestä". Itse tein pienenä oikein "myrkkyseoksia" kuumasta vedestä, astianpesuaineesta ja mausteista jota sitten kaadoin muurahaisten päälle. Keräsin myös mehiläisiä lasipurkkiin, joskus laitoin purkin pohjalle hunajaa ja katselin kuinka mehiläiset ahmivat itsensä ähkyyn ja juuttuivat hunajaan kiinni ja lopulta kuolivat. Ja vanhemmat ja isovanhemmat kyllä tiesivät näistä leikeistäni eikä kukaan kieltänyt. Eikä minusta ole tullut hullua tappajaa tai eläinrääkkääjää.[/QUOTE]

Toi on kyllä jo ihan pimeetä. Mun vanhempani olisivat kieltäneet ja olleet vihaisia vaan eipä tullut mieleenikään kiduttaa mitään elukoita, edes hyönteisiä noin :(

Alkuperäinen kirjoittaja maalta päivää;28556179:
Voi taivas mitä kiihkoilijoita murkuista! Meillä lapsi talloo muurahaisia ihan kengän alle :D

Tollaseen pitää puuttua eikä sitä saa sallia, ei maalla eikä kaupungissa. Ei siinä ole mitään naureskelemista. Ap:n lapsen tilanne eri kun ei rääkänny murkkuja.
Ja ei, en ole eläinativisti, syön lihaa ja olen metsästänyt. Eläinrääkkäys vaan on aina paha asia.

Todellakin sun ap olisi pitänyt jäädä selvittämään asiaa naisen kanssa! Ja tarvittaessa kutsua ne poliisit paikalle. Ihan jatkoakin ajatellen niin mieti millaisen kuvan annat lapsellesi; nyt lapsi voi olla siinä luulossa että muita saa noin vaan potkaista ja rettelöitsijä jatkaa matkaansa eikä äiti puolusta/tee mitään.

Ja mitä tuohon käteen tulee niin ehdottomasti lääkäriin.

Jaa, että muurahaisia ei saa laittaa purkkiin, mutta lapsia saa potkia? Kai nyt te muurahaispuolustelijat muistatte joka askeleella katsoa ettette liiskka yhtään murkkua matkallanne? T: viherpiipertäjä

Kamalalta kuulostaa. Ja nimenomaan tuo lapsen potkiminen, eikä se muurahaisilla leikkiminen. Itse olisin varmasti myös mennyt niin hämilleni tuollaisesta, että olisin vaan noussut bussiin. Oikeasti olisi pitänyt soittaa poliisit, onhan tuo jo niin törkeää. Voi kai sitä vissiin vieläkin tehdä rikosilmoituksen? Tyyppiä ei varmaan vaan enää saada kiinni.:( Kerroit että tapahtui itä-vantaalla, missähän päin tarkalleen, että tiedän varoa?:|

[QUOTE="Vieras";28556853]Tollaseen pitää puuttua eikä sitä saa sallia, ei maalla eikä kaupungissa. Ei siinä ole mitään naureskelemista. Ap:n lapsen tilanne eri kun ei rääkänny murkkuja.
Ja ei, en ole eläinativisti, syön lihaa ja olen metsästänyt. Eläinrääkkäys vaan on aina paha asia.[/QUOTE]

Vai että eläinrääkkäystä :D Minun puolesta voivat muuttaa kaikki johonkin muualle, mutta meillä asuvat tallotaan!

Yhteistyössä