Hae Anna.fi-sivustolta

keskiviikkoon iltaan saakka vaihtoja

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vierailija, 16.05.2018.

1. vierailija Vierailija

Katsoisitko minulle ihmissuhdepöytään parisuhteen ja romantiikan toteutumissa ja toiveissa. Itsekseni arkea vien eteenpäin.
    Käyn loppuviikon aikana tapaamisessa, jolla voi olla suuri merkitys elämänsuuntaani tulevaisuudessa. Katsoisitko millaisen lopputuleman tuo tapaaminen tuo ja millaiseksi sen merkitys muodostuu elämänsuuntani osalta.

Jos tarvitset jotakin merkkiä tai väriä minusta, niin minulla tummahkot luonnon punaisin pikmentin sävyttämät hiukset, jotka kasvojani kehystää. Olen myös telonut jalkaani ja siitä syystä varpaani on paketoituna tällä hetkellä.

Kuikin säännöllisen epäsäännöllisesti illan kuluessa koneelle, ja vastailen sen mukaan takaisin.
    Kärsivällisyydestäsi kiitos jo etukäteen.

2. vierailija Vierailija

nyt olisin koneella vaihtoon valmiina

3. Sunnevi Vierailija

Minulla on ketju, johon voit katsoa.

Tästä tapaamisesta nousee tasapainoset energiat. Joku merkittävä kohtaaminen siellä, mitä jälkeenpäin tunnustelet sisälläsi. Toiveita on heitetty ilmaan ja niiden aika ei ole nyt toteutua, mutta pidemmällä aikavälillä positiivista sinulle.

Rakkaudessa nousee mies jostain takaa. Tuttu tai merkityksellinen tapahtuma teillä menneessä. Hänen kanssaan luot uutta. En osaa sanoa muodostuuko tämä parisuhteeksi asti, mutta tuo sinulle paljon iloa.

4. Ihana hetki Vierailija

Toiveesi parisuhteesta tuntuu ja sen eteen olet nähnyt vaivaa. Mies tulee fyysisen matkan päähän, muutoin suht lähellä ajallisesti. Miehellä näyttää olevan vähän partaa ja väritykseltään tummahko, seassa harmaata. Mies seisoo vakaasti sinua katsoen, aikoo katsoa tämän loppuun asti. Lämpimiä ja kauniita tunteita, toisianne täydentävä parisuhde. Kesä on tutustumista, tapaamisia ja tunteiden kasvun aikaa. Syksyllä suunnittelette pidemmälle yhteistä tulevaa.

Mitä näet minun parisuhdeasioihin tulevaksi? Olen eronnut vuosia sitten. Oli eräs joka kosketti ja rikkoi syvältä, mutta sen aika on jo ohi. Aitoja tunteita toivon löytäväni. Tumma nainen olen.

5. aijooni Vierailija

On todettava romantiikan kuvioosi tulee monia pyörähdyksiä, se mikä näyttäisi hyvältä, ei ole sittenkään se hyvä. Tunnistat pian, ettei ollut. Toiveet ja käytäntö eivät nyt stemmaa.
    Siniseen väriin ja veteen liittyy tilanne, jossa kohtaat sinulle merkityksellisen ihmisen. Tässä on pintaa syvempää, tunnet heti, että kohtalosi olla matkalla sinne. Aikaa en pysty sanomaan, enkä energiaa, onko jo lähelläsi. Sanoisin että tummat hiukset miehellä on.

Liittoni puksuttaa omalla painollaan. Pitkä suhde menossa ja niin saa ollakin.
    Seksiä ei ole ollut varmaan viiteen vuoteen, välillä jokin sutina sen tiimoilta ollut.
    Nyt sellainen ajatus pyörii päässäni.. kesä näköjään hyrrää;-) Saisi siitä energiaa.
    Olisiko sellaista näköpiirissä ja millaisissa olosuhteissa? Kiitos.

6. vierailija Vierailija

Uuden ääressä olet elämässäsi tai jotakin uutta muutoksen kautta tullutta olet juuri aloittanut elämässäsi. Uudistumisen energiat ovat vahvasti sinussa läsnä. Parisuhdetta sen perinteisessä muodossa en kuitenkaan saa tähän ajankohtaiseksi. Myöhemmin kyllä parisuhde eteen nousee, joka ei ole hetkessä ohi menevä. Omat haasteensa tuossakin parisuhteessa tulee olemaan, mutta päättäväisyydellä ja yhteisellä tahdolla särmät hiotte kyllä soljuviksi parisuhteen virraksi.

Kiitos vaihdosta.
    Miehen tunnistan, mutta olen hyvin epävarma hänen tahdostaan seisoa ja katsoa loppuun. Kesä ylittäisi täysin odotukseni, jos noin tulee toteutumaan.

7. vierailija Vierailija

8. Epäreilua Vierailija

Olet vastannut klo. 20.31 nimimerkille Ihana hetki, joten minunkin vastaukseni on ollut sinulle valmiina, koska kirjoitin sen klo. 16.43.
    Miksi et siihen ole tehnyt vaihtoa?

Jos ei aio vaihtaa, voi ilmoittaa, ettei vaihda enempää, tai kirjoittaa jo heti alkuun, että vaihtaa vain kolme tmv.
    Ikävä vaikutelma jäi sinustao_O

9. vierailija Vierailija

Täällä ei vaihdella kaikkien kanssa ja ylläpito poistaa viestejä. Älä välitä, ei ole sen arvoista.

10. Musta tuntuu... Vierailija

... että nämä "töiden lomassa" , "kurkin pitkin iltaa" , "askareiden välissä" ovat niitä ketkä ovat eniten jättäneet vasstaamatta. Annetaan mielikuva puuhakkuudesta, mutta ihan muulla alueella kuin vaihdossa. Ja on oikeasti epäreilua, että tekee vaihtoilmoituksen, saa viisi vastausta ja vastaa itse vain kahdelle.

Mutta ainahan sitä ihminen vetää puoleensa maailmankaikkeudesta juuri samanlaisen energian kuin sinne lähettikin.

Mukavaa iltaa kaikille kuitenkin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari