Hae Anna.fi-sivustolta

Keskustelu

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä elleni, 16.08.2019.

1. elleni Vierailija

Siis onko tämä palsta nykyään pelkästään Amandan henkilökohtainen palsta missä keskustellaan Ruotsin asioista.
    Vai onko tämä meidän suomalaisten yhteinen palsta missä keskustellaan ajankohtaisista asioista.
    Amanda osaa näköjään kirjoittaa ihan kunnolla Suomenkin kielellä niin miksi tunkee kirjoitukseensa sanoja mitkä eivät ole suomalaisia. Tekeytyykö hän ruotsalaiseksi joka ei osaa Suomen kieltä.
    Oli niin tai näin niin en usko että kovinkaan montaa täällä kiinnostaa monta kertaa päivässä lukea Ruotsin ongelmista. Eiköhän heidän rikoksensa ratkota siellä. Minua ainakin kiinnostaa vain ajankohtaiset asiat Suomessa. Ja nuo uskonasiat voi käsitellä jollain muulla foorumilla kuin ajankohtaiset-osiossa.
    Tänäänkin on erittäin ajankohtaista tämä kaunis sää mikä Suomessa vallitsee. Samaten on alustavat budjettineuvottelut.
    Koskahan eduskunta palaa kesälomilta että saa taas torstaisin katsella satutuntia televisiosta. Se on mielenkiintoinen tunti katsella kun meidän kansanedustajat ja ministerit keskustelevat mutta koskaan ei tule mitään valmista.

2. Kompiainen. Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tekeytyykö hän ruotsalaiseksi joka ei osaa Suomen kieltä? Noin kysyy Elleni ja osuu oikeaan, sillä nimimerkki Amanda on täysin suomalainen, muttei silti ole kovin hyvä kirjoittaja ollut koskaan. Pyrkii kirjoittamaan byrokraattisesti, koska kuvittelee siten olevansa hyvä. Ei ymmärrä kirjoituksiaan, vaan suoltaa sellaista tekstiä, jota voi ymmärtää monin eri tavoin. Silti tarpeen, koska uusia ajatuksia voi syntyä siansaksastakin.

3. pööööööööö Vierailija

Asun Ruotsissa ja haluaisin lukea täältä uutisia Suomesta, Ruotsin uutisia kuulee täällä tarpeeksi, en tarvitse Amandan omia tulkkauksia niistä. Pliis, te Suomessa asuvat, laittakaa tänne ajankohtaista asiaa Suomesta. Älkää antako palstan kuolla, vaikka täällä vain yksi rikkaruoho tällä hetkellä kukkii.

4. vierailija Vierailija

ei kukaan viihdy fanaattisten käännyttäjien kanssa, sellaiset ihmiset kun eivät koskaan näe omaa osuuttaan riidoissa. sen saa loppumaan vain sillä, että kukaan ei kommentoi sille tyypille yhtään mitään. sitten kun hän näkee ettei saa minkäänlaisia kommentteja, hänen egonsa saa tekosyyn etsiä toisen palstan

5. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    294
    Taas kristallipallon tapainen haukkumaketju :) onkos se suomalaista menttaliteettiä se?

Katsokaa omaan napaanne. Ette ole tyhmiä ja ette ole sokeita.
    Nätte aivan hyvin että minä en ole ainoa joka kirjoitan Ruotsin asioista.

Katssokaa palstan historiaa taaksepäin. Kaikissa avauksissa ei lue että ne on Ruotsin uutisia, mutta melkein kaikissa avauaksisa on linkki johonkin Ruotsin uutiseen ja ne ei ole minun avauksiani.
    Silti viitsitte syyttää minua kaikista Ruotsin avauksista täällä, aika hupaisaa porukkaa olette :)
    Aloin vasta sivulla 12 kirjoittamaanRuotsin uutisia uusia joka pöivä sen toisen kirjoittajan lisäksi ja siitä tietenkin syntyi kränää kun sekoitin palstan entisestä hierarkiaa ja se kränä on jatkunut siitä lähtien.
    Kuka tenhyt anonyymisti tämänkin avauksen. Saatan arvata kuka ;)

Minun mielipide on että kaikki saa tehdä esim. avauksia Ruotsista nin kuin muustakin.

Ruotsissa jo kauan asuneena minä toivoisin palstalle paljon paljon enemmän uutisia Suomesta, mutta minkäs tekee kun ette tee avauksia useinkaan.
    Palstaa on pitänyt hengissä minä ja se toinen rekisteröitynyt, vaikkakin emme kavereita olekkaan määrätyistä syistä.

Kaikki tuo selittää vesiselvästi miksi nalkutatte lapsellisesti minulle'
    Ette voi sietää minua ja teette jatkuvasti ad hominem argumentteja minusta ja se että olen muslimi on kuin suuri musta paha piste lopuksi teille ja se sokaisee teidöt.

Ette tiedä minusta muuta kuin sen minkä olen kertonut mutta kun olen muslimi niin sanotte että valehtelen :) ja siihen olen tottunut täällä olessani että päälleni "syljetään".

Minua ei saa hiljentymään haukkumalla, en ole arka tyyppi joka loukkaantuisin syrjivästä menttaliteetistänne tällä palstalla.
    Opetelkaa suvaitsevaisemmiksi ja.....

.....alkakaa tehdä itse avauksia Suomen asioista, siis te anonyymit vierailijat.
    Minä en voi paljoa sellaisia avauksia tehdä, en tunne enää kaikkea Suomen asioita, en lue Suomen uutisia palajoakaan.
    En kerta kaikkiaan kehtaa kirjoittaa useinkaan Suomen asioista, sillä enhän ole ajantasolla Suomen asioista, en edes politiikastanne.

Jatkakaa haukkumistani jos se oloanne helpottaa, minua sellainen käytöksenne ei haittaa ollenkaan, sana on vapaa, se teidän maailman kuulu sananvapautenne ad hominem argumettienne puolusteluun ;)
    -

6. amanda, sinä olet se, joka täällä viljelee ad hominem argumentteja. käsittämätöntä ettet lainkaan tunnu näkevän oman käytöksesi yhteyttä saamaasi negatiiviseen palautteeseen.

sinusta tulee mieleen new jersey sarjan kotiäiti teresa, joka omalla käytöksellään aiheuttaa jatkuvasti riitaa ja epäsopua ja kun hänet laittaa vastuuseen teoistaan ja sanoistaan, hän heittäytyy marttyyrina junan alle kerta toisensa jälkeen ja selittää, miten se on hän, jota kiusataan. itsepetoksen haava on syvä.

ps. tässä ketjussa kukaan ei ole kirjoittanut, että sinusta ei pidetä muslimiutesi vuoksi eikä viitattu sinun olevan muslimi, yksi henkilö viittasi ja hänen nimimerkkinsä alkaa a:lla ja päättyy a:han, kykenetköhän arvaamaan kuka se voisi olla? jos et, ota peili käteen ja katsele sieltä heijastuvaa kuvajaista.

7. vierailija Vierailija

jos sinä olisit viaton tässä kirjoitteluasiassa, amanda, olisit tuon paskaisen haukkumaviestisi kirjotitanut tällaiseen sävyyn:

Olen pahoillani, että tapani kirjoittaa on aiheuttanut pahaa mieltä. Yritän kehittää itseäni itseilmauksen suhteen. Ruotsin ajankohtaisaiheista on täällä muutkin kirjoittaneet kuin minä.

8. No ongelma se on tuokin, kun joku kirjoittaa jotain. Ei niitä juttuja ole pakko lukea, ellei kiinnosta. Jokainen voi siis ihan vapaasti lukea juuri sellaisia ajankohtaisia asioita, mitkä kiinnostavat.

Missään ei käsittääkseni sanota, ettei ruotsalaiset tai Ruotsissa asuvat saisi kirjoittaa tänne omista, siellä päivänpolttavista asioista.

Ihan on ajankohtaista myös keskustella uskonasioista täällä. Mikähän paikka niistä puhumiseen olisi paras?

Mutta nythän sait ihan oman ketjun aloittaa. Ja jopa muutamia vastauksia on tullut vai ovatko nekin omiasi?

9. vierailija Vierailija

varmasti kaiki tämän palstan lukijat haluaisivat ottaa osaa ajankohtaiskeskusteluun, mutta ainakin minä olen vähentänyt täällä käyntejä nimenomaan amandan takia.

täällä ei voi kirjoittaa mitään ilman tuhansia varolauseita ja selityslauseita sitlä varalta, että amandalle sattuu kohtaus päälle ja hän tulee pilaaamaan koko ketjun haukkumalla sen kirjoittajat islamofoobikoiksi, naisvihaajiksi, hänen vihaajikseen, tai muilla sadoilla haukkumillaan, joita täällä on harjoittanut.

muutenkin on hyvin raskasta kommunikoida ihmisen kanssa, joka toimii keskustelupalstalla kuin psykootikko: näkee kirjoituksissa sanoja, joita siellä ei ole tai rivienvälejä, joita siellä ei ole.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri