M
mahako
Vieras
Mulla on muistaakseni kuukautiset viimeksi alkanut tasan 11 viikkoa sitten. Olen tehnyt muutama viiikko sitten raskaustestin, en tarkasti muista milloin, mutta se näytti negaa. Nyt pari päivää sitten tein uuden testin kun menkkoja ei edelleenkään näkynyt , ja näytti tosi vahvaa plussaa.
Tästä voisi siis päätellä että ovulaatio on ollut todella myöhään? Onko mahdollista edes että raskaus jatkuu vai onkohan tämä joku tuulimuna tms? Raskausoireita on kipeät tissit, väsymys ja lievä kuvotus sekä sama kun viime raskaudessa, että kahvi ei mene alas. Ja oudot unet.
D) Mutta eikö tuulimunastakin tule raskausoireita? Pelottaa että ei ole kaikki hyvin, jos olen tosiaankin tosi myöhäisestä ovulaatiosta tullut raskaaksi. Ja kuukautiskiertoni on hyvin hyvin epäsäännöllinen, vaihtelee kuukauden pituisesta monen kuukauden pituiseksi. Ultra on ylihuomenna, ja pelottaa. Mitä luulette, kertokaa kokemuksia samanlaisesta tilanteesta tai mitä arvelette, kestääköhän raskaus vai ei.. Jos tämä nyt edes on oikea raskaus. Mulla on kotona sellainen doppleri mutta sillä en kuullut sydänääniä ainakaan vielä..
Tästä voisi siis päätellä että ovulaatio on ollut todella myöhään? Onko mahdollista edes että raskaus jatkuu vai onkohan tämä joku tuulimuna tms? Raskausoireita on kipeät tissit, väsymys ja lievä kuvotus sekä sama kun viime raskaudessa, että kahvi ei mene alas. Ja oudot unet.