Kestoilijat: oletteko säästäneet vaipat "varmuuden vuoksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoko?

Vieras
Olen säästänyt oman pojan kestovaipat kolme vuotta ajatuksella että jos tulee toinen vaipatettava. Mutta ei tulekaan. Surullisena pistin ne nyt myyntiin, kun ei niille sitten olekaan käyttöä.

Miten te muut, oletteko säästäneet vaipat "varmuuden vuoksi" vaikka siitä seuraavasta kestopepusta ei ole mitään tietoa? Joskus tuntui aika hullulta säästellä niitä ja ajattelin että olenkohan ainoa, joka näin toimii. Ymmärrän, että jos on toinen tulossa, niin ilman muuta, mutta että ns. varmuuden vuoksi...

ukko nauro mulle kun vihdoin ja viimein möin meidän vanhat vaipat, poika kuitenki ollu kuiva jo syys-lokakuusta lähtien, eikä todellakaan ollut tarkoitus hankkiutua enää raskaaksi. no viimeset vauvanvaatteetkin tuli alle kk sitten hävitettyä, mutta niin vain kohtalotar puuttui peliin ja vauva on tulossa. eilen löysin tosin muutaman pienen vaatteen vielä.
eli et ole ainut joka jemmaa juttuja, meillä kuitenkin nuorempi on yli 3v jo, että ei niitä 60cm vaatteita ole ihan äsken käytetty..

kyl mä säästin pojan vanhoja vaippoja, vaikka sillon ei kakkosesta ollut tietoakaan.nyt on ihan kiva kun on niitäkin jemmassa ja saa pikkuveljellä käyttää..vauvan vaatteitakin jemmailen mahdolliselle kolmoselle kun ei kaikkia raaski poiskaan laittaa..vaikka mies on sanonut että lapsiluku on nyt täynnä :whistle:

En aio säästää vaikka 50% todennäköisyydellä vielä meille kolmas tulee.

Muksut on kuitenkin erimallisia ja heille menee mahdollisesti aivan erimalliset vaipat.

Ja enköhän löydä kivoja sitten 3v päästäkin kun niitä on taas mahdollisesti aikaa lisää ostaa B)

Kiva kuulla, että muutkin hamstraavat ihan vaan varuiksi. Että en ole ihan omituinen.
Vaatteita ei ole meillä säilytetty, kun olen ajatellut että mieli muuttuu ja toinen saattaa olla tyttö, mutta nuo imut ja muut olen halunnut säästää, kun niiden keräämisessä oli aikanaan kova työ. Ja sukulainen teki taskuvaipat. Pienemmät vaipat olen kyllä jo laittanut kiertoon, mutta nuo isommat ja harkkahousut sun muut olen vielä säästänyt.