kestositeet käytössä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kestokesto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitä on helppo tehdä, jopa minä tumpelo joka justiin osaan suoraa ommelta koneella tehdä, osasin niitä tehdä :) Laitoin flanellia päälle, froteeta väliin, sit sellasta kosteussuojakangasta (jonka nimeä en muista) ja puuvillan sit alimmaiseksi.

Mulla on trikoo + pul-kangas. Tosi mukavia pitää kun on napakat alushousut, eikä ne haise kuten kertisside. Tahrat lähtee kylmällä vedellä huuhtoen, lopun hoitaa tietysti kone.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Niitä on helppo tehdä, jopa minä tumpelo joka justiin osaan suoraa ommelta koneella tehdä, osasin niitä tehdä :) Laitoin flanellia päälle, froteeta väliin, sit sellasta kosteussuojakangasta (jonka nimeä en muista) ja puuvillan sit alimmaiseksi.

Pul?

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Mulla on trikoo + pul-kangas. Tosi mukavia pitää kun on napakat alushousut, eikä ne haise kuten kertisside. Tahrat lähtee kylmällä vedellä huuhtoen, lopun hoitaa tietysti kone.

Mä huomasin kans, että eivät haise. Oon vasta kerran ehtiny niitä käyttämään kun tein ja se on kans plussaa kun ne ei rapise :D ja on nättejä.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:

Pul?

Varmaan joo ku joku lyhyt nimi sillä on. Täällä sillon kyselin niistä ja joitai kakkoslaadun kangasta sit ostin palan jostai nettikaupasta :) Hyvin on pitäny!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hmmm, mistäs nuita kankaita saa halvalla??

MUlla jäi pul-kangasta lapsen kestovaipoista ja kankaat niihin tilasin Myllymuksuilta. Siellä myydään n. 40 x 40 cm pulia paloina, ei maksa montaa euroa. Muut kankaat saa vaikka vanhasta flanellipyjamasta, collegepaidasta ja pyyhkeestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hmmm, mistäs nuita kankaita saa halvalla??

Mä oon kaikki flanellit ostanu kirppareilta ja fleecet on uusia kun niitä oon käyttäny kestovaippaompelussa niin hyvin sai jämäpaloista siteitä ja jäi tosi vähä mitään roskiin menevää. Mutta ihan kangaskaupasta (eurokangas) saa flanellia, froteeta, fleeceä, pulia...

Yhteistyössä