M
Minniina harm
Vieras
Jos joku kestoista ja niiden tekemisestä tietävä voisi vastata mulle näihin kysymyksiin, niin pääsen sitten ompelukoneella ommella huruuttamaan =) .. Eli olen ajatellut tehdä taskuvaippoja, joihin ihoa vasten tulle fleece ja uloin kangas on PUL-kangasta..
- Riittääkö yksi kerros fleeceä vai kannattaako laittaa useampi kerros päällekkäin?
- Kannattaako fleecen ja pUL:n väliin laittaa esim flanellia imukerrokseksi?
Ja montako kerrosta tätä tulisi laittaa? (ihan tavallista vanhaa lakana flanellia)
- Jos noita flanellikerroksia laittaa, niin kannatteko ne palat leikata yhtä isoiksi kuin fleece ja PUL on vai riittääkö vain keskiosaan imut?
- Ja viimeisenä, minkä kankaiden väliin se lisäimujen tasku laitetaan?
Ensimmäisiä kestoja olen siis tekemässä sk:n kaavoilla ja muutenkin ensimmäistä kertaa tekemisissä kestojen kanssa, siksi olen näinkin pihalla.. Kiitos jos joku auttaa :hug:
- Riittääkö yksi kerros fleeceä vai kannattaako laittaa useampi kerros päällekkäin?
- Kannattaako fleecen ja pUL:n väliin laittaa esim flanellia imukerrokseksi?
Ja montako kerrosta tätä tulisi laittaa? (ihan tavallista vanhaa lakana flanellia)
- Jos noita flanellikerroksia laittaa, niin kannatteko ne palat leikata yhtä isoiksi kuin fleece ja PUL on vai riittääkö vain keskiosaan imut?
- Ja viimeisenä, minkä kankaiden väliin se lisäimujen tasku laitetaan?
Ensimmäisiä kestoja olen siis tekemässä sk:n kaavoilla ja muutenkin ensimmäistä kertaa tekemisissä kestojen kanssa, siksi olen näinkin pihalla.. Kiitos jos joku auttaa :hug: