Mitäs mieltä olette? Olen ostanut 5 AIO-vaippaa suoraan maahantuojalta. Vaipat toimivat hyvin ja käytimme niitä esikoisella, mutta parin kk käytön jälkeen ne alkoivat falskata ja vaatteet alkoivat kastua. Pesty on ohjeiden mukaan (meillä muitakin kestoja eikä niiden kanssa ole ollut ongelmaa, pesuaine on entsyymitöntä). Lopetimme noiden vaippojen käytön ja unohdin koko homman, kunnes kuopus syntyi, jolloin kokeilin niitä taas (ovat säädettävää kokoa) ja totesin etteivät ne oikeasti toimi. Valitin maahantuojalle, mutta hänen mielestään niitä ei tarvitse korjata.
Nyt sitten alkoi lievästi ärsyttää että mulla on 100e kiinni vaipoissa jotka ei toimi ja soitin maahantuojalle uudelleen. Edelleen vastaus on, että ei ole hänen syy eikä tarvitse korvata mitään.
Kirjallinen reklamaatio tehty, enkä viitsi tässä (vielä ainakaan) sanoa mistä maahantuojasta on kyse, mutta mitä mieltä ihmiset yleisesti ovat? Onko vastuu vain minulla vai pitääkö kestovaipan toimia kauemmin kuin 2kk? Hintaa noilla vaipoilla 20e/kpl ja meillä on niitä viisi..
Nyt sitten alkoi lievästi ärsyttää että mulla on 100e kiinni vaipoissa jotka ei toimi ja soitin maahantuojalle uudelleen. Edelleen vastaus on, että ei ole hänen syy eikä tarvitse korvata mitään.
Kirjallinen reklamaatio tehty, enkä viitsi tässä (vielä ainakaan) sanoa mistä maahantuojasta on kyse, mutta mitä mieltä ihmiset yleisesti ovat? Onko vastuu vain minulla vai pitääkö kestovaipan toimia kauemmin kuin 2kk? Hintaa noilla vaipoilla 20e/kpl ja meillä on niitä viisi..