Kestovaippojen palautuksesta myyjälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Mitäs mieltä olette? Olen ostanut 5 AIO-vaippaa suoraan maahantuojalta. Vaipat toimivat hyvin ja käytimme niitä esikoisella, mutta parin kk käytön jälkeen ne alkoivat falskata ja vaatteet alkoivat kastua. Pesty on ohjeiden mukaan (meillä muitakin kestoja eikä niiden kanssa ole ollut ongelmaa, pesuaine on entsyymitöntä). Lopetimme noiden vaippojen käytön ja unohdin koko homman, kunnes kuopus syntyi, jolloin kokeilin niitä taas (ovat säädettävää kokoa) ja totesin etteivät ne oikeasti toimi. Valitin maahantuojalle, mutta hänen mielestään niitä ei tarvitse korjata.

Nyt sitten alkoi lievästi ärsyttää että mulla on 100e kiinni vaipoissa jotka ei toimi ja soitin maahantuojalle uudelleen. Edelleen vastaus on, että ei ole hänen syy eikä tarvitse korvata mitään.

Kirjallinen reklamaatio tehty, enkä viitsi tässä (vielä ainakaan) sanoa mistä maahantuojasta on kyse, mutta mitä mieltä ihmiset yleisesti ovat? Onko vastuu vain minulla vai pitääkö kestovaipan toimia kauemmin kuin 2kk? Hintaa noilla vaipoilla 20e/kpl ja meillä on niitä viisi..

Mä luulen, että keinot on aika vähissä, jos ostit vaipat jo aikoja sitten, etkä 2kk sitten.

Kestovaipan kuuluu kyllä toimia enempi kuin 2kk, joten sikäli olen kyllä puolellasi.

Mä luulen, että keinot on aika vähissä, jos ostit vaipat jo aikoja sitten, etkä 2kk sitten.

Kestovaipan kuuluu kyllä toimia enempi kuin 2kk, joten sikäli olen kyllä puolellasi.

samaa mieltä.

ootko koittanu laittaa jotain lisäimuja tms.. tai sit vaan pestä niitä tosi paljon. uudet vaipat ei pidä kunnolla vaan vaatii pesua ja käyttöä paljon ennen kun on kunnon imussa

varmasti ottaa aivoon, mutta luulen ettet rahojasi nää ikinä. mä tekisin niin että käyttäisin niitä ikäänkuin sisävaippoina, eli villikset vaan päälle :) imuosa varmaan toimii, mutta kosteussulku jostain syystä ei :(

No ei oo mikään provo :D Miksi luulet että olisi?

Kiitos kommenteista ja sori kun jouduin lähtemään heti koneelta nukutuspuuhiin.

Tuota mäkin oon miettinyt, että aikaa on kulunut kauan, toisaalta, valitin niistä kuitenkin kohtuullisen (n.6kk) ajan kuluessa, mutta valitus ei mennyt eteenpäin ensin. Jonkin aikaa pidin niitä sisävaippoina, mutta kyllä tuo vähän ärsyttää virittää kuoria päälle kun ovat kuitenkin aio:ta...

JaJa, ollaan siis käytetty aina osittain kestoja (eli tiedän kyllä että pitää pestä). Koitin myös, että sinne laittaa imua sisään, mutta se ei auta. Pissa "kiertää" kosteussulun reunan ja siitä tulee vaipan etupuolella olevaan kankaaseen (joka siis velouria).

Aika ärsyttävää.

Yhteistyössä