Ketä kohti teen väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpä niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinpä niin

Vieras
Pitkän suhteen (9v) aikana olen anteeksi antanut syytöksiä,haukkuja,epäilyksiä,pettämiset (5 kertaa)-ja nyt kun tein ratkaisun,ulos! saan kuulla kuinka kauhea ihminen olen.Olen pahoinpidellyt(kerran tuupannu miehen seinää vasten),huorannut pitkin kaupunkia jne....Lapseni "vammaisuus" on minun syytäni.Mies ei ole lapseni isä.

Nyt mulle tultiin sanomaan,että mä olen tehnyt elämäni suurimman virheen kun laitoin mäelle tuon miehen.Ketä kohti??

Sanoin tavallisella äänellä,nätistikkin-että hei,eläkää itse 9v suhteesta 8v niin etä sua on petetty(sama nainen aina),sut on haukuttu...

he he.
itse pistin pihalle minua raskausaikana ja sen jälkeenkin pahoinpidelleen miehen. tapellaan nyt sitten oikeudessa huoltajuudesta. se yritti väittää sosssu-tädeille että olen pöllyssä elävä narkkari*uora joka pahoinpitelee lasta. Melkoinen narkkari olenkin kun olen pahimmillaan ottanut jopa buranan kun on joskus kerta vuoteen oikein särkenyt päätä ja ihan täysi h*uora olen kun minulla on 40-vuoisen elämäni akana ollut huimat kaksi miesystävää. muita seksi kokemuksia ei ole, kuin mitä nuo kaksi pitkähköä parisuhdetta ovat antaneet. pahoinpidellyt en ole eläessäni ketään.

Et ketään kohtaan, teit oikean päätöksen viimeinkin.

Minusta tuntuu itse hyvälle,että uskalsin tehdä ratkaisun nyt-ennen minkään pahemman sattuessa.Jos olenkin tuupannut tota miestä seinää kohti,niin se on ollut vain siksi,että en ole halunut humalaista iholle.Halusin päästä pois tilanteesta-vaikkakin väärällä tavalla.
Lapsenihan tästä tilanteesta kärsii samalla tavalla mitä minäkin,nuorin kultaseni vielöä enempi,koska kerkesi kiintymään ko tyyppiin.

Mikä saa ihmiset hokemaan.että olen tehnyt virheen?Suuren virheen?Kuinka moni ryhtyisi noin pitkään suhteeseen,noin monen kerran jälkeen?Minä olin idiootti....

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;27794701:
Mikä saa ihmiset hokemaan.että olen tehnyt virheen?Suuren virheen?Kuinka moni ryhtyisi noin pitkään suhteeseen,noin monen kerran jälkeen?Minä olin idiootti....

Ehkä ne ei tiedä koko totuutta? Ehkä mies on osannut ulospäin antaa kuvan että on täydellinen mies? Tai ehkä nämä kommentoijat ovat niitä urpoja joiden mielestä suhteessa on pakko pysyä vaikka mikä tulis, eivät siis voi itse olla onnellisia koskaan joten eivät halua onnea muillekaan. Älä kuuntele heitä, hienoa että sait tehtyä päätöksen erosta!

Vastakohdat vetävät puoleensa. Itsetunnottomilla ihmisilläon usein sekä ikäviä miehiä että ikäviä tuttavia. Jos haluat pois tilanteesta, niin sinun tulee vetää rajat aivan kaikkien ihmisten kanssa. Jos joku kohtelee sinua huonosti, niin älä jää kuuntelemaan, vaan jäädytä se suhde on sitten kyse hyvänpäiväntutusta tai lähisukulaisesta. Kun sinulla on vain mukavia ihmisiä lähelläsi, niin saat siitä voimaa. Latistavat ihmiset vievät voimia pois ja altistavat sinua lisää huonoille kokemuksille.

Yhteistyössä