Ketä muuta vituttaa penkkarit!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai oonko ainut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai oonko ainut

Vieras
Alotetaan nyt vaikka siitä, että mä en oo huumorintajuton... nauran itseasiassa paljonkin, mutta mun huumori suuntautuu ihan erillaisiin asioihin. :D

Joku siinä mua on ärsyttäny/inhottanu aina että lauma täys-ikäsiä ihmisiä, hilluu jonkun kuorma-auton lavalla ja sieltä pitää huutaa ihan hirveetä älämölöä jokaselle ohi menevälle ihmiselle ja heitellä niitä karkkejaan ja sitten niillä on semmosia ärsyttäviä kylttejä joissa lukee jotakin negatiivistä paskaa yleensä... ja kaiken huippu on se et mennään joidenkin nuorempien eteen ilveilemään et " kauas teillä on sitä koulua jäljellä lällälläääääääää "

Ainut plussa penkkareissa on se että joillakin on ihan kivoja pukuja, mutta siihen se sitten jääkin.

Ei kyl vituta. Ei ole pakko mennä kaupungille silloin. Omista penkkariajeluista muistikuvat on karmean kanuunan takia vähän vajavaiset, mutta oli ihan helvetin kylmä ja siltä lavalta oli veemäistä oksentaa... Lisäksi niistä ajeluista on omalla kohdalla jo aika paljon aikaa ;). Valmistelu niissä oli parasta, kerättiin niitä karkkeja, joita ala-asteiden oppilaat ainakin innolla odottivat. Teemojen mietintä penkkaripäivään oli kivaa yhteispuuhaa.

Miten voi vituttaa jokin noin pieni asia ketään? :D

Eihän ne kenenkään elämään vaikuta sitä muutamaa sekuntia kauemmin kun se rekka ajaa ohi...

Itseltäni tuhrautui tähän n. 10 sekuntia elämästäni kun näin ohikiitävän rekan täynnä mölyäjiä, yksi auto niille tuuttasi ja mölyäjät hurrasi ja taputti autoilijalle.

Ja ihan kakaroitahan ne on vaikka kaljaa saavatkin ostettua, hyvä niin.
Ja sitten ne ajoi pois ja naurahdin itsekseni.

Mikä niissä oikein voi vituttaa?

Äiti sanoo: rakas kotinörtti, mene nukkumaan, penkkarit oli jo eilen. Tänään oli jo uusi päivä, samoin huomenna. Lue niitä koulukirjoja, minä leivon sämpylöitä aamuksi.

mutta kun oli eilen, niin piti tänään ottaa puheeks.

Mähän oon menevä ihminen, en kotinörtti, mut vittu en ois ikinä kehdannu lähtee tollaseen paskaan... :D

Enkä minä ainakaan ollu täys-ikäsenä noin kakara! ei ne musta enää kakaroita tuppaa olee, nuoria aikuisia pikemmin.

Penkkarit oli ja meni tältä vuodelta, joten rauhoitu. Kyllähän ne muakin vähän nipistää, mutta vain siksi että joka vuosi joudun laskemaan vähän pitempään, että kuinkas pitkä aika omista penkkareista onkaan jo kulunut! ;)

No en mie niitä juuri näe kuin ehkä pari kertaa kymmenessä vuodessa, kun ajavat rekalla tuohon vastapäiseen kouluun. Että ei vois vähempää kiinnostaa tahi ärsyttää.

Yhteistyössä