Ketä on ollu vanhin kenen kaa ootte ollu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En meinannut ymmärtää edes kysymystä... Se on "kuka", ei "ketä"!

Mies on neljä vuotta vanhempi, ikäero tuntui isolta silloin kun olin itse 15-vuotias ja mies 19.

[QUOTE="vieras";25083172]Olis jotain 18v. Poika oli 25 ? Ihan hemputin komee kaveri, äiti vaan ei tykänny, sano et se on naimaiässä.[/QUOTE]

Mut pahempi oli et olin 20v tapailin 17v poikaa. En tienny et se oli niin nuori.

[QUOTE="vieras";25083187]Mut pahempi oli et olin 20v tapailin 17v poikaa. En tienny et se oli niin nuori.[/QUOTE]

Miten se on pahempi? Ai siten ku nainen on vanhempi?

Itsekin seukkailin parikymppisenä yhden 17-vuotiaan kanssa (ja pari muuta säätöä on ollu samalla ikäerolla), meillä oli ihan useamman kuukauden mittainen suhde ja yksi tasapainoisimpia parisuhteita mitä mulla on ollut. Ikäero lopulta oli se syy eroon. Tai ei ikäero suoraan vaan erilaiset elämäntilanteet ja suunnitelmat/halut lähivuosille. Mä halusin nuorena lapsia ja se mies sanoi että ei ainakaan 10 vuoteen. Muutenkin meidän suhde ei sisältänyt mitään suurta hekumaa missään vaiheessa ja todettiin että se olisi ollut ns. järkiliitto, kahden ystävyksen välillä. Edelleen tää kaveri on muuten mun elämässä hyvin tiiviisti mukana, yksi läheisimpiä ystäviäni!

Yhteistyössä