Ketään ei kiinnosta käydä missään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se outoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se outoko

Vieras
Näin on käynyt ainakin minun kaveripiirissäni (sekä lapsettomille, että lapsellisille ihmisille), ja ihmettelen miksi.

Kyllä minä sen ymmärrän, että ei varmaan kovinkaan montaa melkein nelikymppistä kiinnosta (tai ei ehdi) käydä viihteellä tai keikoilla joka viikonloppu (näin on käynyt itsellenikin), mutta kun vaikuttaa siltä, että ketään ei kiinnosta enää ikinä lähteä mihinkään.

Vai olenko minä se epänormaali, kun aina silloin tällöin haluan tehdä viikonloppuiltaisin muutakin kuin istua kotona tuijottamassa televisiota ?

Ja kyllä, voin käydä yksinkin missä haluan, mutta aina silloin tällöin se seura olisi ihan kivaa. Ja mitä tulee samanmielisten uusien ystävien löytämiseen, niin tuntuu olevan helpommin sanottu kuin tehty.

Mä ainakin ravaan lähes joka viikonloppu jossain, mutta en keikoilla tms. Kiinnostaa vähän erilaiset asiat, mutta en silti kotona loju, en toisaankaan, enää.

Ihan samaa oon miettinyt itekin, nyt alkaa lapsetkin olemaan sen verran isoja että taas pääsiskin ja olis kiinnostusta ees joskus mennä jonnekin mutta kun ei kaveria löydy mistään minnekään. Mie vaan en osaa yksinään lähteä.

Ihan samaa oon miettinyt itekin, nyt alkaa lapsetkin olemaan sen verran isoja että taas pääsiskin ja olis kiinnostusta ees joskus mennä jonnekin mutta kun ei kaveria löydy mistään minnekään. Mie vaan en osaa yksinään lähteä.

Täällä "kohtalotoveri". Menin sitten kuitenkin eilen yksin katsomaan Mielensäpahoittajan. :p

Mä olen miettinyt Eurosinkkujen tapahtumiin osallistumista, voisi olla ratkaisu minulle. :)

[QUOTE="Satu";30251607]Täällä "kohtalotoveri". Menin sitten kuitenkin eilen yksin katsomaan Mielensäpahoittajan. :p

Mä olen miettinyt Eurosinkkujen tapahtumiin osallistumista, voisi olla ratkaisu minulle. :)
Mikä tää on?

[QUOTE="Satu";30251630]Kurkkaapa eurosinkut.fi, on matkailua, illanistujaisia, patikointia, mökkeilyä, joulun- ja jussinviettoa ym. pippalointia... :)[/QUOTE]

Täähän on kiva juttu.

Yhteistyössä