M
"muuttaja"
Vieras
Ollaan muuttamisaikeissa ja tuollakin on kauniita taloja myynnissä, mutta alueesta ei oikein ole käsitystä... Asuukohan tuolla niemelä/sammal puolella lapsiperheitä? Ja koulujututkin olisi kiinnostanut. Koulun omassa liikennejutuissa sanottiin, että muuten eput voi kyyditykseen kävellä 1,5km paitsi jos on susivaara...vähän alkoi hirvittää, että onko siellä tuommoinen vaara useinkin. Ja jos löytyy joku vastaaja omien lasten kera niin olisi kiva kuulla miten lapset on viihtyneet ja onko mitään harrastusmahiksia jne.
Vähän syrjemmälle kaavaillaan muuttoa, mutta kyllä mä nyt haluaisin että siellä olisi muutama ystävä itsellekin ja tietenkin lapsille kavereita ja perusjutut suht kulkumatkojen päässä, ettei ihan joka kaverin luo tarvitse lähteä autolla viemään.
Kokemuksia otetaan vastaan
Vähän syrjemmälle kaavaillaan muuttoa, mutta kyllä mä nyt haluaisin että siellä olisi muutama ystävä itsellekin ja tietenkin lapsille kavereita ja perusjutut suht kulkumatkojen päässä, ettei ihan joka kaverin luo tarvitse lähteä autolla viemään.
Kokemuksia otetaan vastaan