Ketään kuka tullut pillereistä huolimatta raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Mua vähän jännittää täällä.. ja pelottaa ja hirvittääkin hieman.. :/

Tilanne on se että syön pillereitä. Otan aina suunnilleen samaan aikaa. Max. puolen tunnin heitto päivässä.
Ja nuo kaksi lasta mitkä meillä on niin on saanut alkunsa vaan kun pillerit on lopettettu. Ekasta kierrosta.

Mulle on vaivihkaa tullut ihan syyttä noin nelisen kiloa painoa. Tai oikeastaan turvotusta. Etenkin käsissä ja jaloissa.
Kaamea väsymys, samaa luokka kuin noissa kahdessa raskaudessa. Nukkus vaikka kuinka niin väsyttää.
Vatsa tuntuu koko aika ihan täydeltä. Mahaa turvottaa PALJON!!
Vaatteet ahdistaa pikkasen.
Muutaman yö valvonut selkäpolttojen vuoksi ja kärsinyt pahoinvoinnista ja tänään otti vallan ja oksensin kun kissa oli käynyt vetää kauhean hajuiset jöötit.
Niin ja mikä pahinta mulle ei maistunut kahvi tänä aamuna.
Ja mulla ollut menkat koko ajan, kahdet vikat ehkä erilaiset kuin muuten mut en oo osannu silleen ajatella et merkittävästi, kun vasta nyt.
Mä olen itseasiassa menossa huomenna lääkäriin mittauttaa kilppariarvot ja ihan lääkärin paikkeille myös.

Mut onks miten moni tullut raskaaks pillereistä huolimatta vaikka ne olisi ennen tehonnut?
Miten hoksasit et oot raskaana? Mitä poikkeavaa oli?
Millä viikoilla olit kun huomasit?

Lääkekuuri+vatsatauti ja ei niin mukava yllätys. Pakkohan se on mennä niillä, mitä annetaan. Se mitä tekee, on ihmisen omasta psyykkeestä kiinni. Jos yhtään epäilyttää että keskeytyksestä tulisi surua, sitä ei pidä mennä tekemään.

Viime vuonna 5 neitosta sai samoihin aikoihin laastareiden kanssa testistä plussan. Yks tais mennä kesken. Mut kukaan ei vissiin enään laastareita käytä..

[QUOTE="wii";22365661]Lääkekuuri+vatsatauti ja ei niin mukava yllätys. Pakkohan se on mennä niillä, mitä annetaan. Se mitä tekee, on ihmisen omasta psyykkeestä kiinni. Jos yhtään epäilyttää että keskeytyksestä tulisi surua, sitä ei pidä mennä tekemään.

Viime vuonna 5 neitosta sai samoihin aikoihin laastareiden kanssa testistä plussan. Yks tais mennä kesken. Mut kukaan ei vissiin enään laastareita käytä..[/QUOTE]

Siis oletko itse tullut raskaaksi ehkäisystö huolimatta?

Jos olisin nyt raskaana niin et tosiaan tietäisi mitä tekisin. Ajatus kolmannesta pelottaisi kyllä mutta en tiedä haluaisinko keskyttääkään.

On erittäin harvinaista että tulee raskaaksi jos ehkäisyä on oikein käytetty, eli ei ole ollut unohduksia eikä vatsatautia eikä antibioottikuuria yms mitkä voivat tehoa heikentää. Mun gyne sanoi ettei ole 30 vuoden aikana tavannut yhtäkään naista joka olisi tullut raskaaksi hormonaalisella ehkäisyllä oikein käytettynä, joten ei se kovin yleistä voi olla. Mutta ei se mahdotontakaan ole, se tehohan on jotain 99%. Kannattaa sun raskaustesti tehdä, vaikka todennäköisesti on jotain muuta!

On erittäin harvinaista että tulee raskaaksi jos ehkäisyä on oikein käytetty, eli ei ole ollut unohduksia eikä vatsatautia eikä antibioottikuuria yms mitkä voivat tehoa heikentää. Mun gyne sanoi ettei ole 30 vuoden aikana tavannut yhtäkään naista joka olisi tullut raskaaksi hormonaalisella ehkäisyllä oikein käytettynä, joten ei se kovin yleistä voi olla. Mutta ei se mahdotontakaan ole, se tehohan on jotain 99%. Kannattaa sun raskaustesti tehdä, vaikka todennäköisesti on jotain muuta!

ei mulla oo ollut tässä muuta lääkitystä kuin tulehtuneisiin niskoihin ja lihasrentouttavia..

Siis oletko itse tullut raskaaksi ehkäisystö huolimatta?

Jos olisin nyt raskaana niin et tosiaan tietäisi mitä tekisin. Ajatus kolmannesta pelottaisi kyllä mutta en tiedä haluaisinko keskyttääkään.

Jep. Jokuhan siinä on menny vikaan. Mutta voihan sun kohalla olla jokin muu vialla, jokin yllättäväkin. Mulla vaan loppu vuodot ku seinään, luin ohjeista et saattaa jäädä pois ja olin et eihän täs mitään, mut sit alko se ylenpalttinen väsymys ja tuli herätys, et homma ei oo niiku pitäs. Ja tajus missä se vika oli. Hölmistytti, et miten voi niin huono mäihä olla, jos seksiä on kerta viikossa...

[QUOTE="wii";22365820]Jep. Jokuhan siinä on menny vikaan. Mutta voihan sun kohalla olla jokin muu vialla, jokin yllättäväkin. Mulla vaan loppu vuodot ku seinään, luin ohjeista et saattaa jäädä pois ja olin et eihän täs mitään, mut sit alko se ylenpalttinen väsymys ja tuli herätys, et homma ei oo niiku pitäs. Ja tajus missä se vika oli. Hölmistytti, et miten voi niin huono mäihä olla, jos seksiä on kerta viikossa...[/QUOTE]

mitähän voisi olla?

Yhteistyössä