V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::wave: itse asiassa kolme keskeneräistä ja pahasti. Ei ole inspiraatiota ollut aikoihin. Profiilista löytyy blogin osoite jos haluaa käydä kuikuilemassa niitä kesken eräisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::wave: itse asiassa kolme keskeneräistä ja pahasti. Ei ole inspiraatiota ollut aikoihin. Profiilista löytyy blogin osoite jos haluaa käydä kuikuilemassa niitä kesken eräisiä
Voi että oli ihana blogi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen".![]()
tavallisin mittakaava on 1:12
malliksi voi ottaa minkä tahansa talomallin halutessaan
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen".![]()
katohan täältä. on muutamaa eri kokoa http://www.nukkekotijalelu.fsp.fi/shop/product_catalog.php?c=2
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen".![]()
tavallisin mittakaava on 1:12
malliksi voi ottaa minkä tahansa talomallin halutessaan
Joo, mutta siis jos teen aikuisen kokoisen nuken niin se olisi minkä mittainen suunnilleen? En harrasta, oon vaan luvannut tehdä pari nukkea.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ne on noin 15cm korkeita tai hiukan vajaa.